Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDEN-PILOT WYCIECZEK
- Wychowawca poszukiwany - Zimowiska Zakopane 2025
- Przewodnik - praca w Grecji
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
Sheraton rozpoczyna zmianę wizerunku
Sieć Sheraton Hotels & Resorts przedstawiła wartą 100 milionów dolarów kampanię marketingową, która po raz pierwszy od dziesięciu lat obejmie również telewizję.
Kampania zatytułowana "Gesty znaczą więcej" będzie emitowana w telewizji, prasie i internecie do 2017 r., a jej celem jest zakomunikowanie inwestycji w hotele Sheraton na całym świecie, wprowadzenie nowych programów oraz zmianę wizerunku flagowej marki sieci Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc.
Jak powiedział Adam Aron, p.o. prezesa Starwood Hotels & Resorts, kampania "Gesty znaczą więcej" jest częścią Sheraton 2020, strategii, która ma umocnić Sheraton jako wiodącą globalną markę hotelową.
Jesteśmy na początku pięcioletniej drogi, podczas której będziemy tworzyć rzeczywistość oraz zmieniać wizerunek marki Sheraton. Proces ten już się rozpoczął, wdrożyliśmy pierwsze udoskonalenia, które są widoczne zaraz po przekroczeniu progu hotelu Sheraton"- powiedział Aron. "Dzięki nowej kampanii reklamowej zamierzamy zwrócić uwagę na naszą markę, podkreślić jej dziedzictwo i przede wszystkim dać konsumentom powód, aby przyjrzeli się ofercie Sheratona na nowo" - dodał.
Pierwsza odsłona kampanii "Gesty znaczą więcej" jest manifestem nowego pozycjonowania marki. Jej debiut odbył się w dzienniku Wall Street Journal. Kolejnych sześć części kampanii będzie można zobaczyć w The New York Times, Fortune, Forbes, Forbes Life, Sydney Morning Herald i Shanghai Morning Post oraz na łamach innych światowych magazynów ekonomicznych i branżowych.
Kampania wykorzystuje zarówno wizerunek gości, jak i pracowników, podkreśla usługi takie jak: gwarancja wygodnego snu, nowa oferta kulinarna - Paired, uatrakcyjniona oferta organizacji spotkań, Sheraton Club oraz nowa submarka Sheraton Grand. Zdjęcia do reklam zostały zrealizowane w hotelu Sheraton Chicago Hotel & Towers przez Marka Seligera.
Począwszy od 21 września, pierwszy od ponad 10 lat, spot telewizyjny marki Sheraton pojawi się na antenie amerykańskich i światowych telewizji, w tym ABC, ESPN, CNBC i CNN International. Reżyser David Edwards przeniósł doświadczenie znane z kina do 30-sekundowej reklamy, która została zrealizowana w słynnym hotelu Sheraton w Sydney w Australii. Spot oddaje urok hoteli miejskich, zlokalizowanych w centrum, jak również pokazuje troskliwą obsługę, z której znana jest na całym świecie marka Sheraton.
Kampania "Gesty znaczą więcej" wkroczy również do światu internetu i będzie pokazywana w kanałach YouTube, AOL oraz Facebook.
Kampania "Gesty znaczą więcej" jest jednym z ważniejszych etapów transformacji marki Sheraton w ramach planu Sheraton 2020. Do tej pory marce udało się wprowadzić nowe menu do Lobby Baru - Paired, nową, przebudowaną stronę sheraton.com oraz odświeżoną identyfikację wizualną marki. Dodatkowo uruchomiono submarkę - Sheraton Grand, czyli kolekcję najlepszych hoteli Sheraton na całym świecie. Kolejne etapy planu to wprowadzenie innowacji z zakresu doświadczeń gości podczas pobytu w hotelach oraz otwarcie ponad 150 nowych obiektów Sheraton do 2020 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
B&B HOTELS zapowiada kolejne
Nowa dyrektor regionalna IGHP w woj.
MSiT chce 10 strategii dla
Starsze aktualności:
Zapraszamy na Nowe Trendy w Turystyce
Majówka 2024 - taniej niż w zeszłym
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Turcja wraca do czołówki najpopularniejszych kierunków
Przedstawiciele francuskich biur podróży z wizytą w Polsce
TU Europa rozszerza swoją ofertę
Znamy laureatów konkursu eTravel i MerlinX
Długi weekend nie sprzyjał sprzedaży w biurach
Konkurs Jakości Usług Polish Prestige Hotels & Resorts rozstrzygnięty
Polska wyszkoli trenerów przewodnictwa na światowym poziomie
PolskiBus wprowadza podróże łączone
Przy lotnisku w Pyrzowicach powstanie nowy hotel
Obchodzimy Międzynarodowy Dzień Przewodników Turystycznych
DZT prowadzi kampanię reklamową we Wrocławiu
Komisja ds. wolności obywatelskich poparła zniesienie wiz dla Ukraińców
MSiT chce zbadać potrzeby na rynku pracy w hotelarstwie i gastronomii
Jacy pracownicy są poszukiwani w turystyce?
Ryanair złożył skargę do Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Bez większych wahań w cenach imprez turystycznych
Tunezyjskie władze chcą zwiększyć bezpieczeństwo
W Siedlcach otwarto nowy hotel
paradise park ( teneryfa) z alfa star
Ecoo holiday- porażka i ostrzeżenie!