Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Zmiany w Wars-ie
W styczniu tego roku, zakończył się I etap procesu restrukturyzacji Spółki Wars. Przedsiębiorstwo zaznacza, że zrealizowało wszystkie zaplanowane na 2008 r.
Proces restrukturyzacji spółki mający na celu zmianę wizerunku przedsiębiorstwa rozpoczął się listopadzie 2007 r. Firma mając na uwadze ustalone założenia strategii, w ciągu roku przeszła szereg zmian m.in. zmianę logo i menu. Plan restrukturyzacji na 2008 r. obejmował także modernizację 30 wagonów restauracyjnych i barowych, które z początkiem stycznia br. udało się zrealizować. Nowe wagony Wars kursują już na 42 połączeniach. Do końca 2009 r. z własnych środków ma być odnowione kolejne 20 wagonów. Wypracowany zysk netto za 2008 r. to netto 2,5 mln zł.
Rok 2008 był dobrym rokiem dla Warsu. Z usługi hotelowej PKP (czyli przejazdu w wagonach sypialnych) w minionym roku, skorzystało ponad 630 tys. podróżnych, czyli o ok. 80 tys. więcej niż w 2007. Głównie podczas wakacji i ferii zimowych, wagony obsługiwane przez konduktorów WARS, cieszą się dużą popularnością.
Firma zwróciła także uwagę na poprawę jakości usług, poprzez podnoszenie kwalifikacji współpracujących z firmą franczyzobiorców. W ubiegłym roku odbyło się ponad 100 szkoleń dotyczących obsługi klienta, zarządzania zespołem, prowadzenia biznesu itp. Rezultaty oceniano przy pomocy programu badań typu "Tajemniczy Klient". W 2008 r. w wagonach Wars odbyło się 296 wizyt, podczas których rewizji poddano ofertę firmy. Ponadto prowadzone są także okresowe badania wśród pasażerów, odzwierciedlające poziom zadowolenia podróżnych. Program restrukturyzacji przedsiębiorstwa, a tym samym naprawy wizerunku marki WARS - rozpoczął się 15.01.08. Realizację strategii zaplanowanej na lata 2008 - 2012. Proces podzielono na dwa etapy.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Restrukturyzacja Warsu
[2011-02-01 23:35 194.88.224.*]
Ciężko mówić o sukcesach warsu. Przepracowałem w Warsie dwa lata od 2009 do 2011 r. i mogę tylko powiedzieć że to najgorsza firma jaka istnieje. Tak są szkolenia z obsługi klienta i wszelkiego rodzaju wymgi (rygorystyczne) i co z tego jak do tych wymogow nie dostarczają narzędzi do pracy. Wagony maja po 35 lat są po liftingu!!!! co to znaczy ????? na wieszku nowe tapety zmywalne , nowe stoliki a pod spodem zakryta komuna czyli: prawie wszystko niesprawne!!! wybuchające kuchenki gazowe, naogół zawsze niedziałające ogrzwanie i wiele innych awariii. I tak. wpadają kontrolerzy z warsu w Poznaniu. Robią kontrole, wypisują raport i w raporcie piszą brudne lampy przedsionka, zakurzone parapetniki, moja odpowiedz: Dlaczego pan pisze takie bzdury. klosze od lamp mają 35 lat i nie są brudne tylko zżółknięte ze starości. Odp. kątrolera. Proszę pana mnie to nie obchodzi ja muszę coś w raporcie napisać bo bym pracy nie miał. Następny wymysł. tajni klienci zazwyczj tych oszołomow po zachowaniu zawsze się poznaje. Wypisują bzdury: wsiądzie jeden z drugim na jednej stacji i na drugiej stacji wysiądzie i przy okazji napisze że pomidor byl bez smaku , herbata zagorąca a barman lub barmanka miala spocone czoło. Nie ch taki idiota w sierodku sezonu przejedzie się na trasie szczecin - przemyśl 15 godzin jazdy przy upałach 35 stopni a na kuchni 48 stopni i dopiero niech pisze raporty. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Amadeus: nowe rozwiązania dla osób podróżujących służbowo
Air Berlin: więcej lotów dalekodystansowych z Berlina
Remont tras kolejowych do Torunia i Trójmiasta
McDonalds Polska w 2007 osiągnął aż 50% wzrost zysku netto
Czerwiec 2010 - 14% więcej Polaków wyjechało w celach turystycznych
Trwa Polsko - Rosyjskie Forum Biur Podróży
Szczyrk: Ogólnopolskie Spotkanie Obieżyświatów, Trampów i Turystów
Wakacyjna Linia Polska -Chorwacja- Polska
Konkurs: 54 hot dogi w 10 minut
Podróż samochodem zagranicę - o czym należy pamiętać?
MGPiPS a fundusze strukturalne