TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Zmiany w Wars-ie

W styczniu tego roku, zakończył się I etap procesu restrukturyzacji Spółki Wars. Przedsiębiorstwo zaznacza, że zrealizowało wszystkie zaplanowane na 2008 r.


Proces restrukturyzacji spółki mający na celu zmianę wizerunku przedsiębiorstwa rozpoczął się listopadzie 2007 r. Firma mając na uwadze ustalone założenia strategii, w ciągu roku przeszła szereg zmian m.in. zmianę logo i menu. Plan restrukturyzacji na 2008 r. obejmował także modernizację 30 wagonów restauracyjnych i barowych, które z początkiem stycznia br. udało się zrealizować. Nowe wagony Wars kursują już na 42 połączeniach. Do końca 2009 r. z własnych środków ma być odnowione kolejne 20 wagonów. Wypracowany zysk netto za 2008 r. to netto 2,5 mln zł.

Rok 2008 był dobrym rokiem dla Warsu. Z usługi hotelowej PKP (czyli przejazdu w wagonach sypialnych) w minionym roku, skorzystało ponad 630 tys. podróżnych, czyli o ok. 80 tys. więcej niż w 2007. Głównie podczas wakacji i ferii zimowych, wagony obsługiwane przez konduktorów WARS, cieszą się dużą popularnością.

Firma zwróciła także uwagę na poprawę jakości usług, poprzez podnoszenie kwalifikacji współpracujących z firmą franczyzobiorców. W ubiegłym roku odbyło się ponad 100 szkoleń dotyczących obsługi klienta, zarządzania zespołem, prowadzenia biznesu itp. Rezultaty oceniano przy pomocy programu badań typu "Tajemniczy Klient". W 2008 r. w wagonach Wars odbyło się 296 wizyt, podczas których rewizji poddano ofertę firmy. Ponadto prowadzone są także okresowe badania wśród pasażerów, odzwierciedlające poziom zadowolenia podróżnych. Program restrukturyzacji przedsiębiorstwa, a tym samym naprawy wizerunku marki WARS - rozpoczął się 15.01.08. Realizację strategii zaplanowanej na lata 2008 - 2012. Proces podzielono na dwa etapy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Spółka WARS S.A Zbigniew Terek Prezes Zarządu proces restrukturyzacji wagony gastronomiczne sypialne założenia strategii zmiana logo nowe menu modernizacja wagonów restauracyjnych i barowych wzrost podróżnych kuszetki usługa hotelowa poprawa jakości usług szkolenia


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję