Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Lufthansa wprowadza nową funkcjonalność dla biur podróży
Na rynku pojawiło nowe narzędzie online “Book a Group", dzięki któremu polskie biura podróży i agenci turystyczni będą mogli w znacznie prostszy sposób dokonywać rezerwacji grupowych.
Nowy serwis umożliwia biurom zarejestrowanym w IATA (Międzynarodowym Zrzeszeniu Przewoźników Powietrznych) wyszukanie odpowiednich rejsów, sprawdzenie dostępności i cen, zakładanie rezerwacji z natychmiastowym potwierdzeniem oraz zmianę i zarządzanie aktualnymi rezerwacjami.
Pracownik biura podróży pozostaje osobą kontaktową do złożonej rezerwacji grupowej
i może samodzielnie nią zarządzać. Biuro ma także możliwość składania w czasie rzeczywistym zapytań o rejsy z numerem lotu Lufthansy, aby świadczyć usługi bez opóźnień. Funkcje online są intuicyjne i łatwe w obsłudze. Oprócz wszystkich standardowych taryf użytkownik znajdzie tam również specjalne oferty.
Do tej pory biura podróży używały formularza internetowego bądź składały zapytania do Lufthansy przez e-mail, co powodowało opóźnienia i z reguły agenci mogli zaproponować tylko jedną opcję podróży w określonej cenie. W nowym serwisie pracownicy biura podróży mogą niezależnie zarządzać każdym etapem podróży, począwszy od odlotu i natychmiastowo odpowiadać na zapotrzebowanie klientów dzięki dostępności licznych opcji.
"Book a group", dostępny w 14 językach, wyposażony został w funkcje oszczędzające czas, takie jak możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości podróżujących w grupie pasażerów i praktyczna funkcjonalność wgrania listy danych osobowych bezpośrednio
z pliku Excel.
Podróżująca wspólnie grupa musi składać się z 10 osób na przynajmniej jednym odcinku podróży - tam lub z powrotem. Z uwagi na to, że uczestnicy podróży nie zawsze są potwierdzeni, istnieje możliwość zmiany nazwiska pasażera już po założeniu rezerwacji. Nowy serwis jest od początku roku dostępny na wszystkich rynkach detalicznych dla ponad 12 tysięcy biur podróży po jednorazowej rejestracji na stronie przewoźnika.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Wybrano zwycięzcę Tahona Society w Polsce
Nowe władze Małopolskiego Oddziału PIT
Rainbow przedstawia kwietniowe wyniki sprzedaży
MSZ apeluje o ostrożność w Malezji
Niewielkie spadki cen w biurach
Powołano Parlamentarny Zespół ds.Turystyki
Parlament Europejski zaakceptował zniesienie wiz dla Gruzinów
Nowy rozkład jazdy pociągów PKP Intercity
Polacy nie ubezpieczają się uprawiając sporty na wakacjach
Skytrax wybrał najlepsze linie lotnicze na świecie
Kujawsko-Pomorskie promuje się przez film i telewizję
Rekordowa liczba turystów w Tatrzańskim Parku Narodowym
W Gdańsku otwarto nietypowy hotel
Wizz Air wprowadza nową usługę
Turyści coraz częściej wynajmują prywatne mieszkania w Portugalii
Jak się zmieniają kulinarne gusta Polaków?
Jakim zainteresowaniem cieszyły się Dni Twierdzy Poznań?
Ryanair poleci z Modlina do Geteborga
Turystyka bez barier - co sądzicie?