Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA-Opole-Product Manager (Junior)
- Ośrodek Archipelag
- Pilot na Rzym od 14.05 pilne
- Company Representative in Tunisia 2024
- Piloci/ przewodnicy wycieczka w góry 18.05.2024
- dam staż dla student
- B2B Sales Manager
- Poszukuję wychowawców na obóz w Julinku
- Przewodnik do Wiednia
- Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego -...
Tajemniczy Klient odwiedził... polskie biura podróży
Rainbow Tours, Neckermann, Scan Holiday czy Sun Club - to polskie biura podróży warte polecenia zdaniem International Service Check, która przeprowadziła badanie jakości obsługi biur podróży działających w Polsce wykonane metodą "tajemniczy klient".
Na zlecenie tej firmy badawczej anonimowi klienci udali się do 14 biur turystycznych w Polsce (m.in. Almatur, Ecco Holiday, Exim Tours, Neckermann, Orbis, Scan Holiday czy TUI). Na podstawie, zebranych w odwiedzanych biurach informacji, stworzono ranking przetestowanych biur turystycznych. Badanie odbyło się w dniach 4-19 października br.
W ocenie brano pod uwagę wiedzę i uprzejmość pracowników, przekazywanie informacji w sposób przystępny i zachęcający do zakupu. Zwrócono uwagę także na umiejętności w zakresie budowania lojalności, czyli sposób, w jaki klienci zostali zachęceni do powrotu do biura. Warto pamiętać, że zadowolony klient wraca i ponadto poleca biuro swojej rodzinie i znajomym.
Na pierwszym miejscu pod względem obsługi (wiedza o produkcie, umiejętność dopasowania oferty do oczekiwań klienta) znalazł się Rainbow Tours. Ten touroperator uzyskał najwyższy wynik - 91% możliwych do uzyskania punktów. Drugie miejsce należy do Neckermanna z 88,2% przy średniej 76%.
Według tajemniczych wizytatorów najlepiej lojalność klienta potrafi budować Scan Holiday (96%). Drugą pozycję zajął Sun Club z 87%.
Firma International Service Check ma kilkunastoletnie doświadczenie w realizacji badań poziomu obsługi klienta metodą "tajemniczy klient".
Na podstawie wyników tego badanie nie należy jednoznacznie oceniać biura turystycznego, gdyż pojedyncza wizyta tajemniczego klienta nie jest reprezentatywna dla wszystkich placówek danego biura.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-18 14:32 83.12.91.*]
złodzieje czasu odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-18 14:38 80.52.193.*]
"Tajemniczy klient" działa już dobrych kilka lat... Pracownicy są na niego przygotowani:)) odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-18 15:35 94.78.155.*]
skoro są przygotowani dlaczego tak często są kiepskie wyniki odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-18 17:04 83.13.135.*]
Neckermann czy TUI nie jest polskim touroperatorem odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-18 17:41 77.253.217.*]
manipulacja jak wsztstko... odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-18 20:03 83.26.31.*]
ciekawe jakie bylo kryterium doboru biur podrozy odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-19 12:17 77.253.209.*]
takich tajemniczych klientów jest codziennie kilkunastu, szwędają się od biura do biura i zawracają gitarę. Już ktoś trafnie to skomentował - złodzieje czasu-. Bidoki chcą zawsze ofertę, której niema. oczywiście z 999zł All incl.! odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-19 22:09 81.219.244.*]
napisz z jakiego jesteś biura, żeby było wiadomo,gdzie nie należy kupować wyjazdu. odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-21 10:36 83.8.248.*]
Uproszczę ci sprawę: takiej oferty za 999,- All Inclusive nie znajdziesz w zadnym biurze, to i bez znaczenia jest nazwa. odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-21 10:39 83.8.248.*]
Uproszcze ci sprawe: takiej oferty za 999,- All inclusive nie ma w zadnym biurze, to i po co ci nazwa. odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-21 10:45 83.8.248.*]
Uproszcze ci sprawe: takiej oferty za 999,- All inclusive nie ma w zadnym biurze, to i po co ci nazwa. odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-21 09:13 83.6.221.*]
doświadczony pracownik biura zawsze rozpozna "tajemniczego klienta".Tajemniczy klient powinien się udać na inne badanie. odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-21 15:56 79.184.227.*]
Dobre ;)
przeciez takeigo "podjudzacza" i testera łatwo poznac...
Zadaja takei wyreżyserowane pytania, że szok ;)
Wystarczy, ze zapytasz o cos czego on nie mial w scenariuszu i klapa lezy ...
Tak samo poznac łatwo jak pracownik jednego biura sprawdza wiedza i oferte w innym.
Takich poznaje od razu odpowiedz »Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-25 09:13 83.25.211.*]
Bardzo dobre . Proponuje rowniez oceniać mniejszych organizatorów , aby miec opinie o organizowanych przez nich imprezach odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-25 10:37 95.49.50.*]
Rainbow i Neckermann powinny znaleźć się pod koniec 1-szej dziesiątki pod względem obsługi zarówno klienta jak i agenta odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ITAKA kończy współpracę z największym
Dział centra informacji i promocji:
Polska destynacją dla
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Starsze aktualności:
Będą edukować z zakresu prawa
70% Polaków chce wyjechać na city
Ceny wyjazdów nieznaczenie w
Nowe ubezpieczenie od rezygnacji lub przerwania
Rozpoczęła się sprzedaż lata
Parlament Europejski naciska na przyjęcie Bułgarii i Rumunii do strefy
WTTC: turystyka zbliża się do poziomów sprzed
Rynku condohoteli coraz bardziej
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Bydgoszcz: zmiany w rozkładzie lotów - coraz więcej kierunków
Lotnisko Balice: jeden z pasażerów aresztowany za nieobyczajne zachowanie
Agroturystyka w Beskidzie Sądeckim się rozwija
Od 2009 roku będą odszkodowania za spóźnienie pociągu
easyJet nasyca siatkę połączeń z Gdańska
Jakie uprawnienia przejmuje marszałek?
PIT chce zmiany systemu zabezpieczeń turystycznych
Nadal brak zabezpieczeń przed atakami terrorystycznymi na lotnisku
Cały czas nie wiadomo jak i ile trzeba będzie płacić za autostradę A4
System bagażowy na Heathrow ma usterkę?
Urodzinowa promocja Centralwings: Lato za 1 zł