Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent w Chorwacji
- Pilot wycieczek Włochy, Francja, UK
- Pilot do Budapesztu 28-31.05.25
- Rezydent w EXIMTOURS
- Biuro podróży w Warszawie zatrudni pracowników
- Grecja 2025! Przewodnik, Pracownik...
- PRODUCT MANAGER
- Z-ca Kierownika / Specjalista ds. turystyki...
- Kosmetyki hotelowe
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
Tajemniczy Klient odwiedził... polskie biura podróży
Rainbow Tours, Neckermann, Scan Holiday czy Sun Club - to polskie biura podróży warte polecenia zdaniem International Service Check, która przeprowadziła badanie jakości obsługi biur podróży działających w Polsce wykonane metodą "tajemniczy klient".
Na zlecenie tej firmy badawczej anonimowi klienci udali się do 14 biur turystycznych w Polsce (m.in. Almatur, Ecco Holiday, Exim Tours, Neckermann, Orbis, Scan Holiday czy TUI). Na podstawie, zebranych w odwiedzanych biurach informacji, stworzono ranking przetestowanych biur turystycznych. Badanie odbyło się w dniach 4-19 października br.
W ocenie brano pod uwagę wiedzę i uprzejmość pracowników, przekazywanie informacji w sposób przystępny i zachęcający do zakupu. Zwrócono uwagę także na umiejętności w zakresie budowania lojalności, czyli sposób, w jaki klienci zostali zachęceni do powrotu do biura. Warto pamiętać, że zadowolony klient wraca i ponadto poleca biuro swojej rodzinie i znajomym.
Na pierwszym miejscu pod względem obsługi (wiedza o produkcie, umiejętność dopasowania oferty do oczekiwań klienta) znalazł się Rainbow Tours. Ten touroperator uzyskał najwyższy wynik - 91% możliwych do uzyskania punktów. Drugie miejsce należy do Neckermanna z 88,2% przy średniej 76%.
Według tajemniczych wizytatorów najlepiej lojalność klienta potrafi budować Scan Holiday (96%). Drugą pozycję zajął Sun Club z 87%.
Firma International Service Check ma kilkunastoletnie doświadczenie w realizacji badań poziomu obsługi klienta metodą "tajemniczy klient".
Na podstawie wyników tego badanie nie należy jednoznacznie oceniać biura turystycznego, gdyż pojedyncza wizyta tajemniczego klienta nie jest reprezentatywna dla wszystkich placówek danego biura.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-18 14:32 83.12.91.*]
złodzieje czasu odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-18 14:38 80.52.193.*]
"Tajemniczy klient" działa już dobrych kilka lat... Pracownicy są na niego przygotowani:)) odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-18 15:35 94.78.155.*]
skoro są przygotowani dlaczego tak często są kiepskie wyniki odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-18 17:04 83.13.135.*]
Neckermann czy TUI nie jest polskim touroperatorem odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-18 17:41 77.253.217.*]
manipulacja jak wsztstko... odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-18 20:03 83.26.31.*]
ciekawe jakie bylo kryterium doboru biur podrozy odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-19 12:17 77.253.209.*]
takich tajemniczych klientów jest codziennie kilkunastu, szwędają się od biura do biura i zawracają gitarę. Już ktoś trafnie to skomentował - złodzieje czasu-. Bidoki chcą zawsze ofertę, której niema. oczywiście z 999zł All incl.! odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-19 22:09 81.219.244.*]
napisz z jakiego jesteś biura, żeby było wiadomo,gdzie nie należy kupować wyjazdu. odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-21 10:36 83.8.248.*]
Uproszczę ci sprawę: takiej oferty za 999,- All Inclusive nie znajdziesz w zadnym biurze, to i bez znaczenia jest nazwa. odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-21 10:39 83.8.248.*]
Uproszcze ci sprawe: takiej oferty za 999,- All inclusive nie ma w zadnym biurze, to i po co ci nazwa. odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-21 10:45 83.8.248.*]
Uproszcze ci sprawe: takiej oferty za 999,- All inclusive nie ma w zadnym biurze, to i po co ci nazwa. odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-21 09:13 83.6.221.*]
doświadczony pracownik biura zawsze rozpozna "tajemniczego klienta".Tajemniczy klient powinien się udać na inne badanie. odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-21 15:56 79.184.227.*]
Dobre ;)
przeciez takeigo "podjudzacza" i testera łatwo poznac...
Zadaja takei wyreżyserowane pytania, że szok ;)
Wystarczy, ze zapytasz o cos czego on nie mial w scenariuszu i klapa lezy ...
Tak samo poznac łatwo jak pracownik jednego biura sprawdza wiedza i oferte w innym.
Takich poznaje od razu odpowiedz »Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-25 09:13 83.25.211.*]
Bardzo dobre . Proponuje rowniez oceniać mniejszych organizatorów , aby miec opinie o organizowanych przez nich imprezach odpowiedz »
Badania typy mystery client w biurach podróży
[2009-11-25 10:37 95.49.50.*]
Rainbow i Neckermann powinny znaleźć się pod koniec 1-szej dziesiątki pod względem obsługi zarówno klienta jak i agenta odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Przychody ze sprzedaży w Rainbow wciąż na
Jest decyzja w sprawie gwarancji Join
Wakacje.pl świętują milion
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
WTTC: sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje
Władze Wenecji ograniczą liczebność grup
Kontrole na granicy ze Słowacją znów
Zmiana lidera kierunku na city
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla
Grecos promuje Grecję
UE szykuje zmiany w przepisach dot. czasu pracy
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
Bydgoszcz: zmiany w rozkładzie lotów - coraz więcej kierunków
Lotnisko Balice: jeden z pasażerów aresztowany za nieobyczajne zachowanie
Agroturystyka w Beskidzie Sądeckim się rozwija
Od 2009 roku będą odszkodowania za spóźnienie pociągu
easyJet nasyca siatkę połączeń z Gdańska
Jakie uprawnienia przejmuje marszałek?
PIT chce zmiany systemu zabezpieczeń turystycznych
Nadal brak zabezpieczeń przed atakami terrorystycznymi na lotnisku
Cały czas nie wiadomo jak i ile trzeba będzie płacić za autostradę A4
System bagażowy na Heathrow ma usterkę?
Urodzinowa promocja Centralwings: Lato za 1 zł