Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Wakacje.pl wirtualnie i realnie
Wakacje.pl uruchamia nowe punkty obsługi swoich klientów. Rzeczywiste biura umiejscowione w sieci ekskluzywnych centrów handlowych na terenie kraju są uzupełnieniem Internetowej oferty tej platformy. To śmiałe posunięcie jednego z największych w Polsce pośredników w sprzedaży turystyki on-line.
Pomysł poszerzenia kontaktów z klientem o rzeczywiste punkty handlowe to element szerokiego programu wyjścia do klienta. - Na bieżąco unowocześniamy firmę, wprowadzamy nowe narzędzia usprawniające obsługę klientów, a przez to kształtujemy nowe drogi w e-biznesie - wymienia jakościowe zmiany w Portalu Mariusz Panek, Wiceprezes Zarządu Wakacje.pl. - Oddziały rzeczywiste stanowią uzupełnienie i poszerzenie naszej podstawowej działalności jaką jest i nadal pozostanie handel elektroniczny.
Partnerem lokalizacyjnym Wakacje.pl została gdańska spółka JWK-INVEST S.A. Jest ona właścicielem powstającej ogólnopolskiej sieci galerii handlowych Alfa. - Nasze obiekty to miejsca zlokalizowane w świetnych rejonach miasta, łatwo dostępne dla klientów tak pieszych, jak i zmotoryzowanych. Do ich dyspozycji oddajemy dwupoziomowe parkingi z łatwą komunikacją wewnętrzną, bogaty i zróżnicowany pasaż handlowy, zespół kawiarniano-restauracyjny oraz nowoczesny multiplex kinowy - wymienia główne zalety centrum Katarzyna Szczycińska, Marketing Manager w JWK-INVEST. - Naszymi klientami są przede wszystkim kobiety i to zarówno te młode, dynamiczne jak i dojrzałe o ugruntowanej pozycji zawodowej i ściśle sprecyzowanych gustach. Przychodzą do naszego Centrum z całymi rodzinami i wszyscy znajdują dla siebie coś interesującego.
W chwili obecnej oferty Wakacje.pl można wybierać, konsultować i nabywać w pierwszym realnym oddziale zlokalizowanym w gdańskim Alfa Centrum. Już od połowy października ruszy kolejny punkt w powstającej właśnie olsztyńskiej galerii.
- Chcemy wyjść z naszą ofertą jak najbliżej do naszych klientów - precyzuje nowy pomysł Michał Kaczorowski, Prezes Zarządu Wakacje.pl - Jeżeli w trakcie dnia znajdą oni ciekawe oferty na naszych stronach Internetowych, to w trakcie popołudniowych zakupów mogą bez pośpiechu wejść do realnych oddziałów Wakacje.pl i skonsultować wszystkie szczegóły z pracującym tam specjalistą. Jeżeli tylko zechcą mogą też na miejscu, w prosty sposób, sfinalizować całą transakcję.
Zarząd firmy liczy, że nowy pomysł spotka się z dużym zainteresowaniem dotychczasowych klientów Portalu. Punkty realne to dla Wakacje.pl kolejny kanał komunikacji na linii klient - firma. Jest też duża szansa na portfel nowych klientów. Według statystyk spółki JWK-INVEST S.A. Centrum Alfa odwiedza miesięcznie ponad 350 tys. osób.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Turysta
[2005-05-05 19:19 999.999.999.*]
Proszę mi objaśnić,jak to jest z takimi biurami za nić nie odpowiadają a mają się super, ich odpowiedź zawsze brzmi to organizator odpowiada za wszystko, a ja znam takie biura/ już nie istnieje/ że zebrało kasę od turystów i do widzenia po wczasach.Bardzo proszę o wyjaśnienie, nie interesuje mnie odpowiedż że nie znam ustawy o usługach tyrystycznych że agent nie musi mieć koncesji a dlaczego więc jest to biuro podróży odpowiedz »
Do Turysty
[2005-05-06 15:54 999.999.999.*]
Powiem, krótko: pajac jestes i tyle. Czy coś jeszcze mam napisać? Porszę bardzo...: się chyba w ogóle nie wiesz, o co chodzi i jak funkcjonuje w dzisiejszym świecie szeroko pojęta TURYSTYKA. To tyle. I nie wypowiadaj się proszę już w tym temacie, bo płacz w oczach. odpowiedz »
odp na temat agenta
[2005-05-06 16:09 999.999.999.*]
Turysto, musisz odróżnić agenta od organizatora.
Agent - pośredniczy w sprzedaży między organizatorem a klientem i tylko za to odpowiada: za kompleksową i profesjonalną obsługę klienta.
Organizator - organizuje wyjazd, więc odpowiada za wszelkie zmiany, swoje poczynania, dopłaty i niestety również za ew. potknięcia typu zepsuty autokar. Proszę sobie poczytać warunki uczestnictwa w imprezie dowolnego organizatora - gdzie reklamacje przekazuje się do organizatora albo do agenta, który przekazuje pismo od klienta organizatorowi.
Biuro podróży - to nazwa, której uzywa się zamiennie dla organizatora (lub inaczej touroperatora) i dla agenta (ktory, jak już wspomniano, nie musi mieć koncesji, bo tylko pośredniczy w sprzedaży, nie organizuje).
Mam nadzieję, że to już jasne.
I proszę sobie nie mysleć, że agent to taka fajna profesja. Zazwyczaj są między młotem a kowadłem w razie jakichkolwiek problemów. odpowiedz »produkt jak kazdy inny
[2005-05-09 10:36 999.999.999.*]
Usluga turystyczna to produkt taki jak kazdy inny na rynku i sprzedaje sie go na tych samych zasadach:
producent -> sklep -> klient (+ czasami "hurtownia").
Jezeli w kartonie mleka zakupionego w sklepie na rogu znajdziesz zdechlego gryzonia to do kogo bedziesz mial o to pretensje ? odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział aktualności dnia:
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Bardzo dobry start sprzedaży ofert letniej!
Nowe paszporty w wielkiej Brytanii
Zakopane: odwilż i ciepły halny
Zła pogoda obniża zyski właścicieli apartamentów wakacyjnych oraz firm je sprzedających
Fałszywy alarm bombowy na dworcu PKP w Katowicach
Włochy: Alitalia wystawiona na sprzedaż?
Ryanair uruchomił 1 sierpnia loty z Wrocławia do Glasgow
Skuteczniejsze zabezpieczenia na lotniskach
25 miliardów złotych za krakowskie zabytki
McDonalds podpisał umowę z Lotosem
Kołobrzeg: fałszywy alarm bomowy w hotelu New Skanpol
Ceny biletów lotniczych do USA mogą spaść nawet o 30%?
Bezdroża: konkurs na najbardziej podróżniczy awatar
Nie ma szans na odnalezienie żywych z katastrofy brazylijskiego samolotu
16. Krakowski Salon Turystyczny w dawnym hotelu Forum!