Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Sieć hoteli Barcelo w internecie z Zieltraffic
Barceló Hotels & Resorts to założona w 1931 roku w Hiszpanii sieć hoteli. Firma jest prywatnym przedsięwzięciem rodziny Barcelo. W ofercie Barcelo dostępnych jest łącznie ponad 30.000 pokoi hotelowych w 14 krajach na całym świecie. Hotele znajdują się w krajach europejskich jak i w Meksyku, Ameryce Północnej, Afryce i Ameryce Łacińskiej.
Zadanie
Prawie 30 procent obywateli Niemiec wymienia internet jako najważniejsze źródło informacji jeżeli chodzi o wybór miejsca spędzania urlopu. Obecnie ponad 1/3 niemieckich bookingów odbywa się w całości online. W ciągu 5 lat ten udział ma się zwiększyć do 43%. Podobne trendy i liczby są do zaobserwowania na całym świecie. Te prawidłowości zauważył Barcelo Hotels & Resorts i we współpracy z hiszpańską filią agencji Zieltraffic postanowiono zwiększyć liczbę zamówień internetowych. Jako docelowy region akcji wybrano Hiszpanię, Niemcy, Meksyk i Amerykę Południową. Klient miał już doświadczenia z marketingiem internetowym. Zaistniała jednak potrzeba doradztwa dla kampanii międzynarodowej skupionej wokół spójności marki.
Zieltraffic proponuje klientom rozliczenie prowizyjne na podstawie konkretnego, ustalonego wcześniej efektu. W przypadku Barcelo - jest to rezerwacja przez stronę internetową Barcelo. Na potrzeby kampanii ustalono budżet z bonusem dla agencji uzależnionym od efektu, oraz elementy kampanii czysto performance-owe. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek działań miała miejsce dokładna analiza rynku i produktu. Miejscowe rynki w Meksyku czy Hiszpanii różnią się od siebie. Różnice te mają kluczowe znaczenie dla kampanii marketingu internetowego. Z kolei pomiędzy użytkownikami z Hiszpanii, a tymi z Niemiec istnieją różnice w zachowaniach, przejawiające się w spontanicznych zakupach z jednej strony lub skrupulatnie planowanych urlopach z drugiej. Kolejnym krokiem była analiza USP i marki klienta dokonana przez ekspertów. Jest to niezbędne aby odpowiednio dobrać środki i strategię działania.
Właśnie dla branży turystycznej - wyszukiwarki grają ważną rolę. Są one bowiem centralnym punktem wyjścia dla użytkownika zarówno szukającego informacji jak i zakupu wakacji. Dobry Search Engine Marketing (SEM) w tym przypadku oznacza że użytkownik powinien zobaczyć dopasowane do wyszukiwanego tematu reklamy i wyniki. Na potrzeby kampanii Barcelo Hotels & Resorts, Zieltraffic Hiszpania stworzył kampanię SEM w Google i Yahoo!, z podziałem na odpowiednie regiony. Uruchomiono kampanie zarówno zorientowane na markę, produkt, jak i położenie geograficzne hoteli.
Wyniki:
Zdecydowanie większa ilość rezerwacji zawieranych przez stronę internetową i pochodzących z kampanii SEM,
Oczekiwania klienta wobec sprzedaży zostały przekroczone o 100%,
Koszt pozyskania rezerwacji (Cost Per Order) został znacznie pomniejszony. Wynosił on mniej niż 50% oczekiwanego CPO.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Powiatowe Centrum Informacji Turystycznej w Chrzanowie
Znakomite wyniki lotniska Strachowice
Już są dostępne nowe katalogi Mega Travel na sezon letni
Franczyza - tylko dla hotelarzy z grubym portfelem
Czy na lotnisku Charles’a de Gaulle’a pracują terroryści??
Jest już katalog Geovity na 2008 rok
PAŻP: Ryanair zawiesza loty, bo nie ma popytu na swoje usługi
Praga ma już dwa pięciogwiazdkowe Hiltony
Warmińsko- mazurskie obiekty stawiają na spotkania integracyjne?
Gazociąg Północny zaszkodzi turystyce nadmorskiej?