TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




Franczyza - tylko dla hotelarzy z grubym portfelem

Franczyza to firma współpracy, która opłaca się, ale tylko hotelom o wyższym standardzie - pisze "Rzeczpospolia".


Polscy hotelarze z małych miast czy miejscowości turystycznych przyjmują głównie gości krajowych. Im nie opłaca się kupować drogiej marki międzynarodowej, gdyż za taką trzeba słono zapłacić.

Marki takie jak Marriott czy Sheraton kuszą przede wszystkim obcokrajowców. Dlatego franczyzę wybierają hotele z wyższej półki nastawione na obsługę zagranicznych biznesmenów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Franczyza dla bogatych hoteli hotele w Polsce polscy hotelarze




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję