Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
Austrian inwestuje w klasę biznes - 30,000 więcej pasażerów tej klasy od 2007 r.
Wraz z modernizacją floty maszyn Boeing 777 i Boeing 767 wzrośnie ilość miejsca dostępnego dla pasażerów klasy biznes w samolotach Austrian Airlines. Przewoźnik zwiększy przestrzeń przeznaczona na miejsca w tej klasie we flocie Boeingów obsługujących długie trasy z obecnych 13,6% do 17,7%. W przyszłości natomiast każdy z Boeingów 777 latających do Azji i Australii zostanie wyposażony w 49 całkowicie rozkładanych foteli, a w każdej z maszyn Boeing 767 pojawi się po 36 foteli nowej klasy biznes.
Dyrektor Handlowy dr Josef E. Burger, odpowiedzialny za koncepcję oferty oświadczył, iż w minionym roku całkowity odsetek ludzi podróżujących w klasie biznes wyniósł około 13%, co przyniosło firmie około 30% całości przychodów. - W pierwszym kwartale 2006 r. udało się nam zwiększyć procent ruchu przypadający na pasażerów klasy biznes do 14,7% na trasach krótkich i średnich, oraz do 9,1% na trasach międzykontynentalnych. Inwestycja w nowe całkowicie rozkładane fotele na długich trasach oraz w sprzęt umożliwiający dostęp do internetu dzięki usłudze Connexion by Boeing™ w samolotach obsługujących loty międzykontynentalne przekroczy 40 milionów euro. - dodał.
Kwestie zmian w oczekiwanych przychodach Dyrektor Handlowy Austrian skomentował, mówiąc, iż firma oczekuje, że poszerzenie i znaczny wzrost jakości klasy biznes Austrian na długich trasach przysporzy Austrian w 2006 r. roku ok. 19.000 dodatkowych pasażerów klasy biznes. - W przyszłych latach wzrost ten szacuje się na około 30.000 dodatkowych pasażerów klasy biznes rocznie. Dodatkowe związane z tym potencjalne zyski to około 15 milionów euro rocznie.- szacował dalej.
Boeingi 777 i 767 należące do przewoźnika i obsługujące długie trasy będą od najbliższego modernizowane. Po zmianach pasażerowie będą mogli się cieszyć nowymi wygodami w klasie biznes linii Austrian, m.in. całkowicie rozkładanymi fotelami na trasach do Singapuru, Kuala Lumpur, Melbourne, Sydney, Delhi, Nowego Jorku, Waszyngtonu, Toronto, Mumbaju (Bombaju), Phuket i Colombo oraz do wakacyjnych portów docelowych Mauritiusu, Male i Karaibów.
Również inne samoloty przewoźnika - wypróbowane na długich trasach Airbusy A330 i A340 oferują najwyższej klasy wygodę, m.in. internetu w całej kabinie pasażerskiej pasażerowie mają dostęp do bezprzewodowego.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział dla turystów:
TUI stawia na sztuczną
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Dublin: 900 nowych etatów w porcie
Tatry: piorun śmiertelnie poraził turystę
Rząd przyjmię projekt rządowej strategii dla lotnictwa
Balice: listopad na plusie - odnotowano wzrost pasażerów
TRIADA - nigdy więcej kontaktów z tą firmą
Rainbow Tours - we wrześniu 2008 wzrost sprzedaży o 54%
Ponad 204 tysiące pasażerów na lotnisku w Gdańsku
PLL LOT nareszcie wdroży program naprawczy?
Cytadela na Żoliborzu będzie dostępna dla turystów?
Ryanair będzie latał z Warszawy!
Turyści wolą Chiny od Słonecznej Italii
Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy zwiększa popularność!
Warszawa: lotnisko Modlin będzie odprawiać pasażerów w 2010 r.?
Część pracowników gastronomii ma podrabiane książeczki sanitarno-epidemiologiczne?
Wars otworzy sieć hoteli na dworcach?