Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
MyTravel ponownie z ofertą Rainbowa
Po trzech latach przerwy MyTravel i Rainbow wznawiają współpracę. To pierwszy wymowny efekt synergii po zakupie MyTravel przez Wakacje.pl S.A. Od połowy lipca w 24 salonach sieci agencyjnej klienci mogą zarezerwować pełną ofertę tego touroperatora.
Ostatnie tygodnie przyniosły istotne zmiany dla sieci stacjonarnych MyTravel i Wakacje.pl. Po transakcji, w wyniku której Wakacje.pl S.A. jest całościowym właścicielem MyTravel, zmiany widoczne są dla obydwu marek. Sieć stacjonarna Wakacje.pl powiększyła się o trzy nowe salony, działające do tej pory pod szyldem MyTravel. Rebranding przeszły biura w Lubinie i Głogowie.
Ważnym krokiem dla agentów, szczególnie w szczycie sezonu, było podjęcie rozmów o przywróceniu współpracy franczyzy MyTravel z Rainbowem. Dotychczas tylko 4 salony sprzedawały ofertę tego touroperatora. Negocjacje nowego właściciela MyTravel zakończyły się podpisaniem umowy agencyjnej przez Rainbow i Wakacje.pl. Sprzedaż oferty touroperatora od połowy lipca ruszyła w 20 kolejnych salonach.
Liczymy, że wpłynie to na jeszcze lepszą i owocną współpracę. Trzymamy kciuki, żeby standardy obsługi z sieci stacjonarnej Wakacje.pl zostały jak najszybciej wdrożone w My Travel - skomentował Andrzej Tokarczyk, Dyrektor Działu Sieci Agencyjnej i Franczyzowej w Rainbow.
Fakt, że za pośrednictwem My Travel sprzedawana będzie oferta Rainbow, cieszy nas z wielu powodów. Po pierwsze zwiększamy wartość dla naszych Klientów, zapewniając im dostęp do niezwykle szerokiej i atrakcyjnej oferty Rainbow. Po drugie rozszerzamy możliwości sprzedażowe dla franczyzobiorców MyTravel, co ułatwia im dalszy wzrost. Ponadto uzyskujemy potwierdzenie, że rynek pozytywnie odebrał transakcję nabycia MyTravel i widzi szansę, a nie zagrożenie, w powiększeniu naszej sieci offline, w jakości, stabilności i wiarygodności, jaką niesie ze sobą marka Wakacje.pl - mówi Dariusz Górzny, Prezes Zarządu Wakacje.pl.
Wakacje.pl S.A. mają w portfolio łącznie 226 salonów stacjonarnych. 108 pod marką własną i 118 działających pod szyldem MyTravel.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział aktualności dnia:
Na czym powinien opierać się rozwój
Stabilny październik w hotelach, wyniki lepsze niż rok
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Zamość szykuje się na Winogranie
Ile zarobił Accor w I połowie obecnego roku?
Zdrojowa Hotels nawiązuje współpracę z Teslą
Słynny kucharz zamknie sieć swoich restauracji?
Co pasażerowie sądzą na temat bezpieczeństwa w samolocie?
Drobne przyjemności motywem przewodnim kampanii Travelist
Turystyka dużo lepiej oceniana przez klientów?
Piwa bezalkoholowe szybko zwiększają swój udział w rynku
Czy zagraniczne podróże motywują do ubezpieczania się?
Wizz Air otwiera szóstą bazę we Włoszech
Opinie o hotelach są dla Polaków ważne
Jak rozpocząć organizowanie imprez neutralnych dla klimatu?
Transgraniczne skargi konsumentów
Zakopane znów przeżyje oblężenie
Wrocławskie lotnisko z unijnym certyfikatem
Tatry odwiedzane częściej niż rok temu
Sylwester i Święta last minute - gdzie są wolne miejsca?
Komórka obowiązkowa na wakacjach
Czy będą loty z Polski? Znów wraca spór z kontrolerami lotów [aktualizacja]
Organizator turystyki ogłasza niewypłacalność
