Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zobacz także
Black Friday 2025: podróże to nowa elektronika - mniej rzeczy, więcej wspomnień?
Polacy chcą teraz więcej podróżować
ETC zachęca do odpowiedzialnego podróżowania
Parlament Europejski poparł przepisy, które ułatwią zawieszanie prawa do podróży bezwizowych do UE
Turystyka 2030: Polacy postawią na biura podróży, technologie i bezpieczeństwo
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w Turystyce
Nowoczesne technologie w hotelarstwie
Branża hotelarska coraz częściej korzysta z nowinek technologicznych. Coraz częściej słyszymy o smartfonach, które służą np. jako klucze do pokojów, umożliwiają samodzielne zameldowanie się gościa w hotelu. Trendy technologiczne przychodzą do nas z Zachodu.
Dowodem na to, iż Polska wcale nie odstaje od innych europejskich potęg jest wdrożenie systemu self check-in w Hotelu Alto znajdującym się w Żorach. Self check-in to specjalne narzędzie samoobsługowe, dzięki któremu gość samodzielnie zamelduje i wymelduje się z hotelu. Użycie takiej opcji to spora oszczędność czasu, bowiem nie musimy stać w kolejkach, które tworzą się przy recepcji w godzinach porannych. Nowe narzędzie docenią osoby podróżujące w celach służbowych, biznesowych.
Zapewne dla wielu gości system self check-in może być zupełną nowością, ale nie ma powodów do obaw. Obsługa narzędzia jest prosta jak korzystanie ze smartfona. Na ekranie telefonu gość wbija numer potwierdzenia rezerwacji noclegu. System automatycznie udostępnia kod sms, który pełni rolę klucza do pokoju oraz otwiera drzwi wejściowe do pokoju. Kod traci przestaje być ważny po upływiedoby hotelowej, dlatego osobiste wymeldowanie się nie jest już konieczne.
"Projektując autorski system self check-in mieliśmy na uwadze potrzeby gościa. Zależało nam na tym, aby korzystanie z tego rozwiązania było maksymalnie intuicyjne. Jednak cały czas uczymy się od naszych gości, których opinie są dla nas cennym źródłem informacji. To właśnie dzięki rozmowom z gośćmi wprowadziliśmy kilka ulepszeń. Uprościliśmy formularz danych, dodaliśmy również możliwość edycji wybranych dodatków. System self check-in jest stale doskonalony, aby jak najlepiej służył gościom" - mówi Katarzyna Juraszczyk, Kierownik Hotelu Alto w Żorach.
"Wprowadzenie samoobsługowych technologii w hotelarstwie nie oznacza wcale, że recepcjoniści powinni poszukać nowej pracy. Wykorzystywane w Hotelu Alto udogodnienia technologiczne mają za zadanie przede wszystkim skrócić czas oczekiwania na zrealizowanie usługi oraz uprzyjemnić pobyt Gości w hotelu. Nic nie zastąpi jednak kontaktu z drugim człowiekiem" - podkreśla Katarzyna Juraszczyk.
Nowinki technologiczne wprowadzane w hotelarstwie tworzone są z myślą o potrzebach gości hotelowych. Czas pokaże, czy zrewolucjonizują rynek i klasyczne procedury w hotelarstwie.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Konkurs dla projektantów hoteli
Armatorzy zainaugurowali sezon turystyczny w Puerto de Barcelona
Niepokoje na świecie osłabiły zainteresowanie turystyką?
MSZ ostrzega przed podróżą do Jordanii
Rynek HoReCa w Polsce będzie się rozwijał
Komisja Europejska sprawdzi czy touroperatorzy nie dyskryminują klientów
Fjord Line uruchamia przedstawicielstwo w Polsce
Jakie nowości znalazły się w ofercie egzotycznej biur podróży?
Golden Tulip podnosi komfort podróży biznesowych
Jak kształtowały się ceny pokojonocy w styczniu?
We Wrocławiu powstanie centrum obsługi technicznej samolotów Ryanair
Najlepsi bariści Starbucks będą rywalizować w Warszawie
Kaczyński o budowie Centralnego Portu Lotniczego: Polska nie powinna być prowincją
SAS zwiększy liczbę połączeń między Krakowem a Kopenhagą
Nowe połączenie z lubelskiego lotniska
Jakie wyniki osiągnął Rainbow w grudniu 2015 roku?
W lipcu odnotowano duży spadek średniej ceny pokojonocy
