TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Niemiecka Centrala Turystyki zapowiada nowe kampanie promocyjne

Jak Niemcy będą się promować w najbliższej przyszłości? Niemiecka Centrala Turystyki zapowiada dwie kampanie promocyjne, z których jedna będzie prowadzona jeszcze w 2017 roku, a druga w 2018.


W tym roku będzie prowadzona kampania pod hasłem "Germany Simply Inspiring". W kampanii zostaną wykorzystane takie kanały jak online i social media, w których będą rozpowszechniane wskazówki dotyczące celów podróży w Niemczech, konkretne propozycje wydarzeń kulturalnych czy atrakcji turystycznych oraz turystyczne osobliwości ze wszystkich 16 krajów związkowych.

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) przeprowadzi kampanię w ścisłej współpracy z organizacjami marketingowymi krajów związkowych. Działania mają stworzyć dodatkowe bodźce pobudzające popyt na turystykę urlopową w Niemczech. Niemcy jako cel podróży są doskonałą marką na światowym rynku turystycznym. Trudne warunki zewnętrzne dla turystyki przyjazdowej w 2016, szczególnie czynniki ekonomiczne (na przykład niepewność związana z Brexitem czy kryzysy gospodarcze na ważnych rynkach źródłowych), ale również aspekty związane z bezpieczeństwem i strach przed atakami terrorystycznymi, będą w 2017 roku dalej odgrywać ważną rolę na rynkach źródłowych. Dlatego chcemy mocno podkreślać niesłabnącą atrakcyjność Niemiec, jako celu turystycznego za pomocą propozycji wycieczek czy wskazówek dla turystów oraz zachęcić do odwiedzenia naszego kraju - komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.

Hasło opisujące kampanię "Inspiration is here" - wyraża różnorodność atrakcji turystycznych w Niemczech, które zostaną pokazane w różnych filmikach tematycznych oraz postach w mediach społecznościowych. Tematy "Kulinaria", "Zamki, pałace, parki i ogrody", "Muzyka i show" czy "Tradycja i zwyczaje" zostaną przedstawione przez motywy z autentyczną zawartością - prawdziwymi ludźmi i momentami, które są po prostu inspirujące ("simply inspiring"). Przesłanie kampanii brzmi więc: "Germany Simply Inspiring".

Kampania o światowym zasięgu zostanie zrealizowana w drugim i trzecim kwartale 2017 roku. Najważniejszą grupą docelową będą rynki TOP10 niemieckiej turystyki przyjazdowej: Holandia, Szwajcaria, USA, Wlk. Brytania, Austria, Włochy, Francja, Dania, Belgia i Hiszpania. Kampania będzie prowadzona za pośrednictwem takich elementów jak filmiki tematyczne na profilach Facebook i Youtube, zdjęcia na Facebooku i Instagramie. Żeby zintensyfikować kampanię, stworzyć impuls do działania oraz zaoferować klientowi końcowemu większą wartość dodaną, w kampanię zostaną włączeni krajowi partnerzy z branży transportowej i hotelarskiej, poprzez lokowanie produktu.

Natomiast w 2018 roku, Niemiecka Centrala Turystyki skupi swoje działania marketingowe o światowym zasięgu w 2018 na kampanii tematycznej "Kulinarne Niemcy". Głównym obszarem kampanii będą oferty kulinarne ze wszystkich części kraju oraz możliwości poznania regionalnych tradycji kulinarnych i odkrycia Niemiec, jako smakowitego celu podróży.

Kuchnia niemiecka to różnorodność regionalnych stylów kulinarnych i specjalności. Urozmaicona oferta gastronomiczna - od prostej gospody do restauracji gourmet - należy do mocnych stron Niemiec jako celu turystycznego, którą chcemy zaprezentować w tej kampanii. Skupiając się na regionalnej i sezonowej ofercie wspieramy pozycję Niemiec jako całorocznego celu podróży i pobudzamy turystykę na obszarach wiejskich - komentuje Petra Hedorfer.

Jak podaje Monitor Jakości Niemieckiej Turystyki (Qualitätsmonitor Deutschlandtourismus) 4% zagranicznych turystów decyduje się na podróż do Niemiec wyraźnie ze względu na bogatą ofertę kulinarną. Gastronomia wnosi 3,2 mln noclegów do niemieckiej turystyki przyjazdowej. "Chodzenie do restauracji/kawiarni" dla 53% zagranicznych urlopowiczów jest jedną z najistotniejszych urlopowych aktywności. Więcej respondentów deklaruje tylko "Zwiedzanie zabytków" i "Zwiedzanie muzeów i wystaw"
.
40% gości z zagranicy docenia przy okazji urlopu w Niemczech "rozkoszowanie się typową kuchnią regionalną". DZT wybrało grupę docelową dla swojej kampanii, bazując na ocenie Global Web Index - światowego banku danych, która powstała na podstawie ankiet wśród internautów z 40 krajów. "Traveling foodlovers" są najczęściej relatywnie młodzi, dobrze wykształceni, mają rodziny z dziećmi, żyją w miastach i są bardzo aktywni w kanałach socialmedia.

Kampania tematyczna "Kulinarne Niemcy" bazuje na trzech ściśle ze sobą związanych filarach, które zostały ze sobą powiązane poprzez komunikacyjne działania towarzyszące. Projekt filmowy zostanie opracowany w ścisłej współpracy z 16 organizacjami marketingowymi krajów związkowych. Każda zaprezentuje historię swoich specjałów, kuchni regionalnej. Filmy wesprą prezentację multimedialną zarówno w działaniach online, jak i offline, przeprowadzanych przez DZT. Na rynkach zagranicznych DZT zorganizuje na początku 2018 kulinarne eventy, związane ze szparagami, chlebem i winem, na których obecne będą również foodtrucki. Poza tym trendsetterzy na międzynarodowych wydarzeniach typu "cooking event" będą próbować przyrządzić
specjały z filmów promocyjnych, co wzmocni przekaz. Poprzez współpracę z Niemieckim Instytutem Wina (DWI) - oraz innymi partnerami, DZT rozszerzy obecność całorocznej kampanii na rynkach zagranicznych. Zostaną zorganizowane degustacje wina, a do promocji zostaną zaangażowani profesjonalni
sommelierzy.

Regionalne targowiska są - podobnie jak festiwale jedzenia czy foodtrucki - ważną częścią składową życia w mieście. Restauratorzy rozwijają swoją ofertę na bazie regionalnych i sezonowych produktów, tak samo jak na podstawie regionalnych przepisów, aby móc zaoferować lokalną, pełną smaku kuchnię. Szczególnie emocjonująco, goście z całego świata przeżywają niemiecką kulturę jedzenia i picia w połączeniu z tradycyjnymi świętami w ciągu całego roku.

Aktualnie 292 restauracji w Niemczech zostało ocenionych gwiazdkami Michelina (od jednej do trzech), więcej niż kiedykolwiek. Obok tradycyjnej niemieckiej kuchni ofertę gastronomiczną kształtują wpływy śródziemnomorskie, orientalne czy azjatyckie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
promocja turystyka niemcy kampania dzt niemiecka centrala turystyki marketing turystyczny


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję