Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Zobacz także
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej Polski
eSky reklamuje się, że taniej niż u touroperatora
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z agentami
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw Blogerów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone podróżowanie
Miliony spotów firm turystycznych w internecie
Jak reklamuje się branża turystyczna w internecie? Które firmy przejawiają największą aktywność na tym polu?
Spośród blisko 55 mln emisji reklam wideo online firm z branży turystycznej jedna trzecia odbywała się za pośrednictwem Youtube.com. Nadawcą spotów o największym dotarciu do odbiorców było biuro podróży Rainbow - wynika z badania przeprowadzonego przez Gemius Polska.
Reklamy wideo online firm z branży turystycznej dotarły w czerwcu do 9,8 mln polskich internautów, co stanowi ponad jedną trzecią wszystkich użytkowników sieci korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów. W tym czasie w sieci zostało wyemitowanych blisko 55 mln spotów promujących szeroko rozumiane usługi turystyczne, w tym przewoźników, linie lotnicze, biura podróży, hotele czy atrakcyjne podróżniczo regiony (źródło: gemiusAdReal).
Wzmożona aktywność operatorów i pośredników
Tuż przed wakacjami najaktywniej w swojej branży reklamowały się biuro podróży Rainbow, porównywarka cen hotelowych Trivago oraz portal turystyczny Wakacje.pl. Na spoty promujące "tęczowe" wycieczki natrafiło ponad 15 proc. polskich internautów, a kreacje wideo tej marki wyświetliły się użytkownikom sieci 12,8 mln razy. Reklamy Trivago oglądało 14 proc. surfujących po sieci, a spoty tej marki miały w analizowanym miesiącu 10,1 mln emisji. Wakacje.pl z dotarciem do 10,5 proc. internautów uplasowały się na trzecim miejscu rankingu. Kampanie wideo online promujące ofertę tego serwisu odnotowały 16,7 mln emisji.
YouTube na czele stawki
Najwięcej internautów miało do czynienia z reklamami branży turystycznej podczas korzystania z Youtube.com. W serwisie tym wygenerowano blisko 18,3 mln emisji spotów, które oglądała jedna piąta użytkowników sieci. W serwisach należących do Grupy Wirtualnej Polski reklamy wideo podmiotów turystycznych odtwarzano 16,9 mln razy, a dotarły one do co dziesiątego internauty. Trójkę największych wydawców tej branży zamyka Grupa Interia.pl z dotarciem do 6 proc. użytkowników i 5,4 mln odtworzeń.
Zachodni sąsiedzi wybierają podobnie
Youtube.com jest także liderem w zestawieniu najpopularniejszych wydawców dla niemieckiego rynku reklamy wideo online branży turystycznej. W serwisie należącym do Google a kreacje analizowanej branży dotarły do 11 proc. użytkowników sieci, przy liczbie 17,7 mln emisji. Ogółem branża turystyczna w Niemczech wyemitowała 71,2 mln spotów, które dotarły do 29 proc. internautów. Top3 marki z branży turystycznej, które najmocniej reklamowały się w wideo online u naszych zachodnich sąsiadów to Booking.com, Trivago i Lufthansa.
Firma Gemius poddała analizie dane z czerwca 2017 roku zebrane wśród polskich internautów w wieku 7-75 lat korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Trump chce zrewolucjonizować amerykański system kontroli lotów
Konkurs barmański na Targach EuroGastro
Wyjazdy do Grecji jak świeże bułeczki?
Webinarium poświęcone strategii odbudowy turystyki po kryzysie
Ilu pasażerów przewiózł FlixBus?
Singapore Airlines i Garuda rozszerzają umowę codeshare
Lotnisko Chopina z planami rozbudowy
TUI uśmiecha się do klientów Thomasa Cooka
Novotel udostępni gościom gry w rozszerzonej rzeczywistości
Wynajmujesz turystom to musisz mieć firmę
IHG Hotels wdraża nowy program czystości
17 greckich plaż traci Błękitną Flagę
Refleksja nad turystyką motywem przewodnim Światowego Dnia Turystyki
Na Teneryfie zarządzono ewakuacje z budynków
TSUE: Swoboda świadczenia usług nie koliduje z obowiązkiem informacyjnym
PTTK organizuje konferencję poświęconą turystyce rowerowej
Ryanair podaje wyniki finansowe za I kwartał
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali najlepsze restauracje
Mocne wejście SmartWings na polski rynek