Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Sprzedam Ośrodek Wypoczynkowy
- Elektrownia Powisle - Specjalista ds turystyki
- Kierownik biura podróży do Multiagencji we...
- Wakacje.plSpecjalista Wsparcia Sprzedaży Sieci...
- pilot Włochy 02-07.10.2023
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- Praca u organizatora wyjazdów - Margo Travel...
- System ze stroną dla biura podróży
- Specjalista / Specjalistka ds. Turystyki
- partner do tworzenia wirtualnych przewodników

Zobacz także
Exim rozpoczyna sprzedaż lata 2024
Itaka rozpoczyna sprzedaż zimy 2023/24
Marszałek województwa dolnośląskiego nakłada karę na POLREGIO
Niemcy w 2024 stawiają na turystykę zrównoważoną
EXIM tours z nową stroną i nowym adresem
Niemcy wznawiają swoją globalną kampanię na rzecz zrównoważonego rozwoju
Dolny Śląsk rozpoczyna kampanię promocyjną
Władze województwa dolnośląskiego rozpoczęły nową kampanię promocyjną regionu.
Turystyka jest jedną z tych branż, które najsilniej odczuły negatywne skutki pandemii koronawirusa. Warto zauważyć, że jest to jednocześnie branża, która od lat znacząco wpływa na funkcjonowanie Dolnego Śląska, kreując zatrudnienie, ale też rozwój regionalny. Właśnie dlatego tak ważne jest wsparcie dolnośląskiej turystyki - mówi marszałek, Cezary Przybylski.
Dochody branży turystycznej w Polsce w ostatnich miesiącach drastycznie zmalały. Według badań Urzędu Statystycznego w kwietniu z turystycznych obiektów noclegowych skorzystało 86,4 tys. turystów, którym udzielono 326,2 tys. noclegów. W porównaniu z kwietniem ubiegłego roku było to mniej odpowiednio o 96,5% i o 94,5%! Spadek liczby turystów odnotowano również w maju. Według szacunków liczba osób korzystających z noclegów w porównaniu z analogicznym miesiącem roku ubiegłego była niższa o ok. 88,1%.
Poprzez kampanię promujemy nasz region, który ma wiele do zaoferowania. Od gór, po stawy milickie czy przeróżne zabytki. W ten sposób chcemy zachęcić do zwiedzania Dolnego Śląska, a obecność turystów, to najlepsza pomoc dla branży turystycznej - mówi Paweł Wybierała, Członek Zarządu Województwa Dolnośląskiego.
Plakaty promujące dolnośląskie atrakcje pojawią się w województwach: lubuskim, łódzkim, wielkopolskim, śląskim, opolskim i dolnośląskim. Będą one zachęcać do zgłębienia historii, ukazywać różnorodne miejsca, aby trafić do osób o odmiennych zainteresowaniach. Promowane będą m.in. obiekty obronne, Dolnośląski Szlak Zabytków Techniki, trasy rowerowe, turystyka zdrowotna, dolnośląskie zamki, jaskinie, Stawy Milickie, czy samo miasto Wrocław.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Exim rozpoczyna sprzedaż lata
Jak linie lotnicze próbują nie wypłacać
Dział centra informacji i promocji:
Niemcy w 2024 stawiają na turystykę
Niemcy wznawiają swoją globalną kampanię na rzecz zrównoważonego
Co warto odwiedzić w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska bierze się za najem
Pomimo inflacji Polacy nie rezygnują z
Co Polacy robią w czasie wolnym i ile mają na to
Maleje liczba ofert pracy na
Co wspólnego mają turystyka i marketing internetowy? Wspólnie wyznaczają
Tatry Super Ski ze zniżkami na
Airbnb: więcej rezerwacji, ale akcje w
Świetny wizerunek turystyczny Niemiec na
Pomoc dla najbardziej poszkodowanych
Kiedy kupować wakacje, aby mieć najlepszą
Grupa Accor z wynikami lepszymi niż w 2019
LOT chce odszkodowanie od
Ryanair, Google oraz eDreams informują o osiągnięciu porozumienia
Hotelarze zmierzą się pod żaglami
Germany Travel Mart 2021 znów w przestrzeni wirtualnej
Gut-Mostowy: jest nadzieja na otwarcie hoteli z końcem grudnia
Które z mniejszych miast okaże się najpopularniejsze?
Rośnie liczba browarów w Polsce
Sieć Focus Hotels otworzyła butikowy obiekt w Trójmieście
Współpraca kluczem do odnowy turystyki
Komisja Europejska zatwierdza pomoc dla PLL LOT
Najpopularniejsze wakacyjne kierunki wśród młodzieży w 2018 roku
Wzrasta liczba pasażerów kolei
W Krakowie trwają Targi Horeca