Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
Dolny Śląsk rozpoczyna kampanię promocyjną
Władze województwa dolnośląskiego rozpoczęły nową kampanię promocyjną regionu.
Turystyka jest jedną z tych branż, które najsilniej odczuły negatywne skutki pandemii koronawirusa. Warto zauważyć, że jest to jednocześnie branża, która od lat znacząco wpływa na funkcjonowanie Dolnego Śląska, kreując zatrudnienie, ale też rozwój regionalny. Właśnie dlatego tak ważne jest wsparcie dolnośląskiej turystyki - mówi marszałek, Cezary Przybylski.
Dochody branży turystycznej w Polsce w ostatnich miesiącach drastycznie zmalały. Według badań Urzędu Statystycznego w kwietniu z turystycznych obiektów noclegowych skorzystało 86,4 tys. turystów, którym udzielono 326,2 tys. noclegów. W porównaniu z kwietniem ubiegłego roku było to mniej odpowiednio o 96,5% i o 94,5%! Spadek liczby turystów odnotowano również w maju. Według szacunków liczba osób korzystających z noclegów w porównaniu z analogicznym miesiącem roku ubiegłego była niższa o ok. 88,1%.
Poprzez kampanię promujemy nasz region, który ma wiele do zaoferowania. Od gór, po stawy milickie czy przeróżne zabytki. W ten sposób chcemy zachęcić do zwiedzania Dolnego Śląska, a obecność turystów, to najlepsza pomoc dla branży turystycznej - mówi Paweł Wybierała, Członek Zarządu Województwa Dolnośląskiego.
Plakaty promujące dolnośląskie atrakcje pojawią się w województwach: lubuskim, łódzkim, wielkopolskim, śląskim, opolskim i dolnośląskim. Będą one zachęcać do zgłębienia historii, ukazywać różnorodne miejsca, aby trafić do osób o odmiennych zainteresowaniach. Promowane będą m.in. obiekty obronne, Dolnośląski Szlak Zabytków Techniki, trasy rowerowe, turystyka zdrowotna, dolnośląskie zamki, jaskinie, Stawy Milickie, czy samo miasto Wrocław.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Turcja chwali się wynikami za 2023
Ryanair, Google oraz eDreams informują o osiągnięciu porozumienia
Hotelarze zmierzą się pod żaglami
Germany Travel Mart 2021 znów w przestrzeni wirtualnej
Gut-Mostowy: jest nadzieja na otwarcie hoteli z końcem grudnia
Które z mniejszych miast okaże się najpopularniejsze?
Rośnie liczba browarów w Polsce
Sieć Focus Hotels otworzyła butikowy obiekt w Trójmieście
Współpraca kluczem do odnowy turystyki
Komisja Europejska zatwierdza pomoc dla PLL LOT
Najpopularniejsze wakacyjne kierunki wśród młodzieży w 2018 roku
Wzrasta liczba pasażerów kolei
W Krakowie trwają Targi Horeca