Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilotaż Saksonia/ 6-7.06
- Pilot do Budapesztu 28.05-01.06
- Kierownik Coral Travel Suwałki
- Specjalista ds Turystyki
- poszukiwany pilot - Polska Północna 26-30.05
- Rezydent biura podróży 2025
- Manager produktu
- Staż w biurze Coral Travel Grodzisk Mazowiecki
- Rezydent Turystyczny/Pilot Turystyczny Sezon 2025
- Ośrodek Royal - Jastrzębia Góra wolny turnus

Poznań promował się w Niderlandach
Ponad 1,3 miliona wyświetleń filmów promujących Poznań to efekt kampanii prowadzonej przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie w pierwszej połowie maja br.
Intensywna promocja stolicy Wielkopolski trwała od końca kwietnia do 8 maja i objęła reklamy w sieci Google oraz na platformie YouTube, skierowane do mieszkańców Holandii.
Kampania została zrealizowana we współpracy z Poznańską Lokalną Organizacją Turystyczną (PLOT) i obejmowała emisję spotów wideo w różnych formatach - zarówno jako reklamy in-stream, jak i YouTube Shorts. Efektem tych działań było ponad 1,34 mln wyświetleń materiałów, w tym ponad 270 tysięcy pełnych obejrzeń.
Cieszą nas kapitalne wyniki tej kampanii, tym bardziej, że od 30 marca KLM dwukrotnie zwiększył częstotliwość lotów z Amsterdamu do Poznania. Dzięki świetnej, ścisłej współpracy PLOT z ZOPOT Amsterdam goście z Holandii od lat zajmują czołowe miejsce wśród zagranicznych turystów odwiedzających stolicę Wielkopolski - mówi Jan Mazurczak, prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.
Zainteresowanie kampanią potwierdza rosnącą popularność Poznania wśród holenderskich turystów. Miasto cieszy się uznaniem jako destynacja atrakcyjna zarówno dla miłośników kultury, jak i podróżników szukających autentycznych, lokalnych doświadczeń - od regionalnej kuchni, przez wydarzenia artystyczne, aż po możliwość aktywnego wypoczynku - ocenia Dominika Szulc, dyrektor Zagranicznych Ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Poznań promował się w
Mniej miast, więcej tlenu -wzrost zainteresowania wypoczynkiem na łonie
Ryanair ogłasza nowe
POT ogłasza start kolejnej edycji konkursu na Najlepszy Produkt
Dział centra informacji i promocji:
Poznań promował się w
Starsze aktualności:
Najlepszy kwiecień w historii Katowice
Mniej miast, więcej tlenu -wzrost zainteresowania wypoczynkiem na łonie
Ryanair ogłasza nowe
POT ogłasza start kolejnej edycji konkursu na Najlepszy Produkt
TFG: sprzedaż wycieczek w I kwartale
ACI: Kraków Airport wśród lotnisk notujących największe
Wrocław trafi do przewodnika
Muzeum Auschwitz zmienia zasady
Ministerstwo Infrastruktury zapowiada modernizację Lotniska
Accor szykuje nowe certyfikaty sanitarne
Koniec kryzysu egipskiej turystyki
Rok 2017 pod znakiem rezerwacji first minute?
Air France z bezpłatnym internetem
Profitroom rozpoczyna współpracę z grupą Górskie Resorty
Koleje Dolnośląskie pozyskały finansowanie na zakup nowego taboru
VIVA TOURS - JESTEM ZADOWOLONA ZA NISKĄ CENE WYJECHAŁAM DO E
Polacy dalej zainteresowani Chorwacją
Gut-Mostowy: prowadzimy dalsze prace nad pomocą dla przedsiębiorców
PKP Intercity przypomina zasady udzielania pierwszej pomocy
UNWTO: ograniczenia podróży są stopniowo łagodzone
Koniec zwiedzania dzielnicy czerwonych latarni?
WTTC: różnice w uznawaniu poszczególnych szczepionek dużą barierą dla turystyki
Rada UE rekomenduje znoszenie ograniczeń podróżowania wobec Ukrainy
Zmiany na Wawelu ucieszą turystów i mieszkańców
Rośnie popularność ofert first minute
Sprzedaż w biurach podróży na wysokim poziomie
Zalew Zemborzycki w Lublinie - coraz więcej atrakcji
[KRAKÓW] Kurs na ANIMATORA CZASU WOLNEGO!