Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Przyzwyczajenia młodszych podróżnych pozwolą zmniejszyć sezonowość w turystyce?
W związku z tym, że w 2021 roku liczba turystów w wieku 25-34 lata wyniosła dwa miliardy, co jest drugim co do wielkości wskaźnikiem po przedziale wiekowym 35-49 lat, firmy turystyczne powinny kierować swoją ofertę do millenialsów i generacji Z - wynika z badań firmy analitycznej Global Data.
Analitycy zauważają, że istotnym czynnikiem, który przyczynia się do tak dużej liczby turystów w przedziale wiekowym 25-34 lata, jest możliwość podróżowania poza szczytem sezonu. Wielu młodych podróżników z pokolenia millenialsów i generacji Z nie ma dzieci ani większych obowiązków zawodowych i finansowych.
Ceny lotów i zakwaterowania są najtańsze w okresie niskiego popytu, dlatego wielu młodych podróżników, na przykład w Europie, często wyjeżdża na wakacje za granicę w marcu lub listopadzie. Jeśli niskokosztowi przewoźnicy i dostawcy tanich noclegów zaoferują najniższe ceny, będą mogli oni nawet podróżować więcej niż jeden raz, w okresie poza szczytem w ciągu tego samego roku. - uważa Ralph Hollister, analityk ds. podróży i turystyki w GlobalData.
Wyjazdy poza szczytem mogą również oferować wyższy poziom autentyczności i personalizacji. Według badania konsumenckiego przeprowadzonego przez GlobalData w 2021 r., 27% osób z pokolenia Z i 26% osób z pokolenia millenialsów stwierdziło, że "zawsze" jest pod wpływem tego, jak dobrze produkt lub usługa są dostosowane do ich potrzeb i osobowości. Były to dwa najwyższe odsetki w porównaniu z pozostałymi grupami wiekowymi, które odpowiedziały na to pytanie.
W miesiącach szczytu turystycznego w znanych miejscowościach, liczba turystów często przewyższa liczbę mieszkańców, a wiele kurortów jest przepełnionych. W miesiącach poza szczytem, ze względu na mniejszy tłok, turyści mają większe szanse na nawiązanie znaczących interakcji z mieszkańcami oraz poznanie atrakcji kulturalnych i przyrodniczych w bardziej kameralny sposób. Pozwala to na lepsze ogólne doświadczenia i bardziej pozytywne postrzeganie danego miejsca. W miarę jak destynacje i biura podróży będą wychodzić z pandemii, młodsi turyści, którzy mogą łatwiej podróżować w miesiącach poza szczytem, powinni być zachęcani do korzystania z tanich i autentycznych doświadczeń. Pozwoli to zmniejszyć wpływ sezonowości i zwiększyć przychody. - dodaje Hollister.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
Dział aktualności dnia:
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Turyści coraz częściej przyjeżdżają do Niemiec pociągami i autobusami
Nowy minister turystyki w Grecji
Więcej turystów wybiera majówkę z biurami?
Więcej czasu na rozliczenie Tarczy PFR 2.0
Wjazd do Wenecji będzie drogi, albo bardzo drogi
OTA manipulują swoimi klientami? Nie tylko oni!
Rada Europejska przyznała Ukrainie i Gruzji status krajów kandydujących do UE
Najstarsza kopalnia soli w Polsce, aktualnym kierunkiem udanych wycieczek dla grup zorganizowanych
Dokąd wyjeżdżają polscy turyści?
Polskie Hotele Niezależne rozpoczynają współpracę z Polsko-Ukraińską Izbą Gospodarczą
Pomimo unijnej rekomendacji, Grecja nie zamknie granic przed amerykańskimi turystami
Wydłuża się lista przewoźników z zakazem lotów do UE
Tour Salon pod znakiem turystyki krajowej
Polskie miasta promują się wśród miast hanzeatyckich
W Oksfordzie mają dość turystów
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie 2024
Gault&Millau wybrał najlepszych szefów kuchni w centralnej Polsce
Nadpłaty na TFP będzie można zaliczyć na poczet kolejnych zobowiązań z tego tytułu
Jest porozumienie kontrolerów lotów z PAŻP
Darmowa reklama twojego ośrodka