TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Polska Organizacja Turystyczna na razie bez agencji PR

Pod koniec listopada POT ogłosił ekspresowy przetarg dając agencjom niespełna dwa dni na przygotowanie oferty.


Przetarg miał objąć działania komunikacyjne i PR, opracowanie i realizację strategii komunikacji zewnętrznej oraz usprawnieniu komunikacji wewnętrznej. Ogłoszony 23 listopada z terminem składania ofert do 25 listopada do 14:00. Umowa z wybraną firmą miała trwać do grudnia 2023.

Mimo krótkiego terminu, jak podają wirtualnemedia wpłynęły 4 oferty: Exacto z Rzeszowa (z ceną 323,8 tys. zł), LTB z Wrocławia (136,2 tys. zł), Eval House z Krakowa (47,6 tys. zł) i Victory Public Relations z Jastrzębia (8979 zł miesięcznie).

POT jednak zdecydował się zakończyć postępowanie bez rozstrzygnięcia informując oficjalnie, iż doszła do wniosku, że kryterium jedynie ceny i wybór najkorzystniejszej cenowo oferty nie gwarantuje jakości merytorycznej działań prowadzonych pośród szeroko rozumianej branży turystycznej.

Aktualizacja 21.12.2022:
Dziś wirtualnemedia podały informacje, że POT do współpracy przy kampaniach internetowych na Facebooku dotyczących promocji obiektów UNESCO wybrał Mastermind Media. Oferty składało 18 firm.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Polska Organizacja Turystyczna POT przetarg obsługa PR agencja


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję