Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Linie KLM wprowadzają nową platformę
Linie lotnicze KLM wprowadziły na rynek nowość - platformę z podcastami podróżniczymi pod nazwą "The Journey".
Podcasty, w których pasażerowie opowiadają o podróżach, które zmieniły ich życie, zabiorą słuchaczy do różnych części świata - od Alaski - po ulice New Delhi.
Nowo powstała platforma "The Journey" dostępna pod adresem podcast.klm.com aktualnie zawiera pierwszy podcast o Alasce oraz zapowiedzi kilku kolejnych audycji. Każdy odcinek będzie poświęcony jednej podróży. Klienci i fani KLM są zaproszeni do współuczestnictwa w tym projekcie i podzielenia się osobistymi historiami ze swoich podróży w formie podcastu. Od dziś, co dwa tygodnie będzie można poznawać poznawać kolejne odcinki audycji, których w sumie ma powstać sześć. Każda z nich, to prawdziwa historia, która zmieniła czyjeś życie.
Jesteśmy przekonani, że popularne obecnie podcasty to świetny pomysł, który marka może wykorzystać obok tradycyjnych kanałów komunikacji. Osobiste, prawdziwe doświadczenia z podróży mogą być na tyle wciągające, że pozwalają słuchaczom zainteresować się historią przez 30 do 40 minut. Tak długi kontakt z marką współtworzącą przekaz to duże osiągnięcie. Mamy nadzieję, że dzięki podcastom zainspirujemy klientów do podróży, w których czeka ich wiele niezwykłych doświadczeń. - powiedziała Natasha van Roode, szef działu komunikacji marketingowej KLM.
Podcast to rodzaj audycji internetowej, zazwyczaj publikowanej regularnie np. w odcinkach, w postaci przekazu audio lub video. Podcasty można odtwarzać w dowolnym miejscu i czasie, także za pomocą platform dostępnych na smartfony. Od maja b.r. pasażerowie KLM będą mogli także słuchać podcastów, korzystając z pokładowego systemu rozrywki (w menu "Muzyka") na lotach międzykontynentalnych.
KLM wciąż szuka specjalnej historii z podróży do ostatniego odcinka "The Journey". Słuchacze są proszeni o nadsyłanie poprzez podcast.klm.com, swoich wyjątkowych doświadczeń z podróży i podzielenia się osobistymi historiami, które mają szansę zainspirować innych.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
UNWTO zawiesi Rosję w prawach członka
Heathrow ma pomysł na skrócenie czasu kontroli bezpieczeństwa
Ostatni dzwonek na zgłoszenia do Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny
Kontrowersyjny eksperyment British Airways
Ruch turystyczny we Wrocławiu o połowę mniejszy niż przed rokiem
Ryanair wprowadza możliwość wcześniejszej odprawy
Turecka kuchnia promowana na gali oskarowej
Sfinks blisko kupna udziałów w jednej z sieci gastronomicznych
Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP apeluje o otwarcie uzdrowisk
Nekera promuje Arabię Saudyjską
Świetny wizerunek turystyczny Niemiec na świecie
Koleje Dolnośląskie przywrócą następne połączenia
W przypadku lockdownu przedsiębiorcy będą mogli obsługiwać zaszczepionych?
Łódzka Organizacja Turystyczna członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Konferencji i Kongresów
System inteligentnych granic zwiększy bezpieczeństwo w UE
Fontanna di Trevi zostanie ogrodzona?
Początek roku pogłębił kryzys hotelarzy