Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca 100 % zdalna, sprzedaż z ledów internetowych
- Sun & Fun Holidays zaprasza do teamu...
- Manager Działu Relacji z Klientem i Obsługi...
- Kierownik biura podróży
- Specjalista ds Turystyki
- Praca w Biurze Podróży w Rudzie Śląskiej
- praca 100% zdalna dla biura podróży, elastyczne...
- Szukam Rezydenta zimowego na sezon 2026
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. turystyki - ITAKA Warszawa
Konferencja TURYSTA 2025 za nami
Ponad 130 uczestników na miejscu, wypełniona po brzegi sala, kilkudziesięciu widzów śledzących transmisję online oraz ogromne zainteresowanie tematyką nowoczesnej turystyki - za nami dwudniowa konferencja TURYSTA 2025 - Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w Turystyce, zorganizowana przez Wielkopolską Organizację Turystyczną w Poznaniu.
Podczas oficjalnego otwarcia wydarzenia przemówił m.in. Jacek Bogusławski, członek zarządu Województwa Wielkopolskiego, uczestników powitał również w specjalnym nagraniu minister sportu i turystyki Jakub Rutnicki, życząc owocnych rozmów i inspirujących spotkań. Odczytano również list od ówczesnego prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej Rafała Szmytke, w którym w którym wyraził uznanie dla inicjatywy i życzył dalszych sukcesów w rozwijaniu turystyki.
Już pierwsze wystąpienia pokazały, że turystyka przyszłości to połączenie technologii z autentycznym doświadczeniem. Dominika Bucholc mówiła o wykorzystaniu AI w marketingu miejsc, a Aleksander Luchowski - o tym, jak big data może wspierać zarządzanie destynacjami. Szczególnie ożywiona okazała się dyskusja panelowa, która pokazała, że choć AI daje branży ogromne możliwości, kluczowe pozostaje aktualizowanie danych, etyka i dbałość o prawdziwe relacje z turystami.
Duże zainteresowanie wzbudziła prezentacja dr. Roberta Petki z Gminy Olszanica, który udowodnił, że dzięki determinacji i kreatywności nawet mało znana miejscowość może stać się rozpoznawalną i dochodową destynacją turystyczną.
Uczestnicy mieli również okazję zapoznać się z inspirującą historią Pyrkonu przedstawioną przez Konrada Fuczkiewicza, który pokazał, jak lokalna inicjatywa może stać się silną marką o ogólnopolskim zasięgu. Rafał Śniegocki dyrektor Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego zwrócił uwagę na ogromny potencjał parków krajobrazowych jako zasobów zrównoważonej turystyki, natomiast Piotr Górny z SOHiS zaprezentował nowoczesne narzędzia sprzedaży online, dzięki którym hotele mogą skuteczniej zarządzać obłożeniem i budować przewagę konkurencyjną. Tak różnorodne wystąpienia ekspertów pokazały, że innowacje w turystyce mają wiele wymiarów.
Drugi dzień konferencji poświęcony był warsztatom w małych grupach, które pozwoliły uczestnikom zdobyć praktyczną wiedzę na temat obsługi konkretnych segmentów turystów - m.in. z rynków czeskiego i arabskiego, a także popularnego i wciąż rozwijającego się segmentu silver tourism. Taka formuła okazała się strzałem w dziesiątkę - uczestnicy docenili możliwość bezpośredniej rozmowy z ekspertami i wymiany doświadczeń w kameralnej atmosferze.
Zarówno udział w konferencji, warsztatach jak i dostęp do transmisji online był całkowicie bezpłatny. Wydarzenie było realizowane przez WOT w ramach projektu z udziałem dotacji Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach programu "Program wsparcia turystyki". Edycja 2025.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
Dział centra informacji i promocji:
Andaluzja chce więcej
Ruszyła kampania promująca turystykę w województwie
Konferencja TURYSTA 2025 za
Starsze aktualności:
Wypadek polskiego autokaru w
Spotkanie branży eventowej i turystyki
Stanowisko Parlamentu Europejskiego w sprawie zmiany przepisów dot. praw
Uderzenie pioruna stanowi nadzwyczajną
Czego oczekują turyści od
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Nowocześnie na Podkarpackim Forum
Gdzie Polacy latali samodzielnie w 2024?
EXIM nagradza swoich najlepszych agentów
Net Holiday - czy to już koniec?
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie przyjazdów
Niedługo zaczyna się 12 edycja Restaurant Week
Travelplanet chwali się swoją ofertą i siecią
Sposób Air France na cele klimatyczne
Jakie korzyści mają obiekty zrzeszone w ramach Polish Prestige Hotels?
Rzecznicy praw pasażera nie podejmą się roszczeń o odszkodowania związane z koronawirusem
Flixbusem dojedziesz do Finlandii
Przewoźnik lotniczy ogłasza niewypłacalność
