Ogłoszenia
Ogłoszenia
- INCENTIVE MANAGER oraz NEW BUSINESS MANAGER
- wyciag narciarski
- Specjalista ds turystyki- umowa na czas...
- Praca w biurze podróży z pasją. KIRIBATI CLUB.
- TUI Gdańsk Przywidzka - specjalista ds turystyki
- Biuro Podróży Kleopatra Piaseczno specjalista ds....
- Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
- Fostertravel.pl salon Warszawa - Specjalista ds...
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych

Zobacz także
DZT: Nie całe Niemcy zostały dotknięte przez powódź, pozostałe regiony ciągle zapraszają turystów
Zrównoważona turystyka motywem przewodnim nowej kampanii DZT
Targi Germany Travel Mart po raz pierwszy od dwóch lat odbędą się stacjonarnie
Wystawa polskiego malarstwa przyciągnie turystów do Niemiec?
Co się wydarzy podczas Dnia Turystyki bez Barier?
Dzień Turystyki bez Barier - DZT zaprezentuje strategie praktyki dotyczące integracji w turystyce
Niemcy promują podróże kulturalne
Podróże kulturalne i city breaki mają duże znaczenie dla niemieckiej turystyki przyjazdowej: ponad 60% podróżnych z Europy - według danych IPK z 2018 r. - przyjeżdża do Niemiec w celach kulturowych. Przy tym zwiedzają nie tylko metropolie, lecz także odwiedzają mniejsze miasta w całym kraju. Niemiecka Centrala Turystyki rozpoczyna kampanię promującą właśnie te rodzaje turystyki.
DZT, w swojej globalnej kampanii "German Summer Cities" skupia się na pięciu tematach: wielkomiejskim życiu, romantycznym weekendzie w mieście, urlopie nad wodą, zwiedzaniu zabytków oraz sztuce i kulturze. Kampanię pozytywnie przyjęła niemiecka branża turystyczna. Łącznie 50 przedsiębiorstw i organizacji podpisało umowy o współpracy na ponad 100 pakietów marketingowych. Działania marketingowe prowadzone są na ponad 30 rynkach, a Lufthansa jako partner premium kampanii weźmie udział we wszystkich tych działaniach.
Globalna kampania marki opiera się na naszej pozycji lidera rynku w segmencie podróży kulturalnych i city breaków w Europie. Pakiety marketingowe dają w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom możliwość skorzystania z naszych międzynarodowych działań. Dzięki pięciu tematom kampanii tworzymy szerokie spektrum ofert dla partnerów i konsumentów z całego świata - komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT).
Partnerami kampanii "German Summer Cities" będą także Expedia Group Media Solutions, C-Trip oraz Aviasales.
Podczas wielodniowych eventów pop-up DZT zaprezentuje kampanię na najważniejszych rynkach źródłowych.
Komentarze
Rainbow notuje wzrosty sprzedaży oferty zimowej - poinformowała spółka w komunikacie giełdowym. Wielkość zrealizowanej przez spółkę przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty sezonu "Zima 2022/2023" (wycieczki realizowane w miesiącach:...
W związku z sytuacją epidemiczną, turyści zrezygnowali z wyjazdu. Początkowo zaakceptowali potrącenie w wysokości 80 proc. kosztów wyjazdu, następnie, uchylili się od tego powołując się na działanie pod wpływem błędu. Sprawa trafiła do Sądu...
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nekera rozpoczyna sprzedaż oferty Lato
Refleksja nad turystyką motywem przewodnim Światowego Dnia
Cypr hitem sprzedażowym w Ecco
Prezydent podpisał nowelizację ustawy o Polskiej Organizacji
Dział atrakcje turystyczne:
Festiwal koktajli w 6
Północna Izba Gospodarcza: Turystyka na Odrą
Ruszyła kolejna edycja konkursu Turystyczne Skarby
Poznań po raz 16 gospodarzem Festiwalu Dobrego
Małopolska Tour 2022 - ruszyły zapisy na rodzinny rajd
Starsze aktualności:
Linie Emirates wesprą tajlandzką
Wspólne stanowisko UNWTO i WHO w sprawie ograniczeń
TUgether: sytuacja branży spotkań przypomina pełzający
Turcja uruchamia platformę szkoleniową dla branży
Premier zapowiedział zniesienie części
Pięć rzeczy, których stowarzyszenia nauczyły się w 2021
Światowa Organizacja Turystyki rozpoczyna współpracę z
Nowe zalecenie Rady UE w sprawie
PIT apeluje o zniesienie testów dla zaszczepionych, przylatujących spoza
Wyjazdy do Portugalii i na Maltę droższe niż przed
Izrael złagodzi restrykcje
Klienci Revolut dostaną zwrot w
Rodos chce postawić na jakość, a nie ilość
Dlaczego nie popieramy zmian nazwanych ACTA2?
Odwołane loty przez szalejący orkan Fryderyka
Francuska atrakcja turystyczna ewakuowana
Rozważania nad przywróceniem kwarantanny kolejnym problemem turystyki
Komisja Europejska robi krok w stronę likwidacji zmiany czasu
Hotel w bazie Wehrmachtu jako atrakcją Świnoujścia?
SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH TANIE LINIE - NAJTANIEJ W POLSCE
Nowy zakaz lotów opublikowany w Dzienniku Ustaw
Turyści Itaki polecą Dreamlinerem z Katowic na Dominikanę
Wstrzymanie lotów - jakie obowiązki ma touroperator wobec turystów?
Co się działo podczas VI Kulinarnego Festiwalu Kwiatów Jadalnych?
Polska ureguluje wynajem mieszkań przez Airbnb
Wyniki branży turystycznej mogą zostać osłabione
Spadki cen w biurach podróży mniejsze niż się spodziewano
Minister zdrowia chce przedłużenia obostrzeń
Znany piłkarz ambasadorem odpowiedzialnej turystyki
PKP InterCity zostawia pasażerów na pastwę losu
Polregio uruchamia dodatkowe trasy na wakacje
Turcja uruchomiła program certyfikacji sanitarnej dla branży turystycznej
