Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Wojskowe badania potwierdzają niskie ryzyko transmisji COVID-19 w samolotach
Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Lotniczych z zadowoleniem przyjęło wyniki testów przeprowadzonych przez Dowództwo Transportu Stanów Zjednoczonych (US Transcom), potwierdzające niskie ryzyko transmisji COVID-19 na pokładzie statku powietrznego.
Testy US Transcom, które zostały przeprowadzone w sierpniu, wykazały, że "ogólne ryzyko narażenia na działanie aerozolowych czynników chorobotwórczych, takich jak koronawirus, jest bardzo niskie" w typach statków powietrznych linii lotniczych, którym zazwyczaj zleca się przeniesienie personelu Departamentu Obrony (DOD) i ich rodzin, jak stwierdził US Transcom. Ponad 300 testów, symulujących pasażera zainfekowanego COVID-19, zostało przeprowadzonych w ciągu ośmiu dni przy użyciu, należących do United Airlines Boeingów 767-300 i 777-200.
W zeszłym tygodniu IATA poinformowała, że od początku 2020 r. odnotowano 44 przypadki COVID-19, w których uważa się, że transmisja była związana z podróżą lotniczą, z 1,2 miliarda pasażerów w 2020 r. Badania amerykańskiej armii dostarczają dalszych dowodów na to, że ryzyko zakażenia na pokładzie samolotu wydaje się być bardzo niskie, a z pewnością niższe niż w wielu innych środowiskach zamkniętych - powiedział Alexandre de Juniac, dyrektor generalny IATA.
Amerykańskie badania wykazały, że rozpylany aerozol, symulujący kaszel został "szybko rozcieńczony w wyniku częstej wymiany powietrza" w typowej kabinie samolotu. Cząsteczki aerozolu pozostawały wykrywalne średnio przez okres krótszy niż sześć minut. Oba testowane modele samolotów usuwały cząsteczki 15 razy szybciej niż typowy domowy system wentylacyjny i 5-6 razy szybciej "niż zalecane specyfikacje projektowe dla nowoczesnych szpitalnych sal operacyjnych lub pomieszczeń do izolacji pacjentów". Testy zostały przeprowadzone z maską i bez maski dla symulowanego zainfekowanego pasażera.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
IATA: ryzyko zakażenia w samolotach niewielkie
[2020-10-19 11:57 188.146.225.*]
Taki ciekawy patencik zainicjowany w 2015 roku ...nie czytajcie tego bo to tylko teoria spiskowa :)
https://patents. google. com/patent/US20200279585A1/en odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
FlixBus przywraca kolejne połączenia
Jak zmienią się preferencje polskich turystów?
Polacy na majówkę jednak w Polsce?
Niemieckie opłaty drogowe niezgodne z prawem unijnym
Komisja Europejska zatwierdziła tarczę finansową dla dużych firm
Wzrost wynagrodzeń coraz bardziej wspiera turystykę
Polska zyskuje w oczach turystów
Turcja z nowym ministrem turystyki
Końcówka listopada łaskawa dla biur podróży?
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń ocenia rządową pomoc
Mitsotakis: Grecja nie wprowadzi kolejnego lockdownu
Small Planet w Polsce z nowym dyrektorem generalnym
