Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Wojskowe badania potwierdzają niskie ryzyko transmisji COVID-19 w samolotach
Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Lotniczych z zadowoleniem przyjęło wyniki testów przeprowadzonych przez Dowództwo Transportu Stanów Zjednoczonych (US Transcom), potwierdzające niskie ryzyko transmisji COVID-19 na pokładzie statku powietrznego.
Testy US Transcom, które zostały przeprowadzone w sierpniu, wykazały, że "ogólne ryzyko narażenia na działanie aerozolowych czynników chorobotwórczych, takich jak koronawirus, jest bardzo niskie" w typach statków powietrznych linii lotniczych, którym zazwyczaj zleca się przeniesienie personelu Departamentu Obrony (DOD) i ich rodzin, jak stwierdził US Transcom. Ponad 300 testów, symulujących pasażera zainfekowanego COVID-19, zostało przeprowadzonych w ciągu ośmiu dni przy użyciu, należących do United Airlines Boeingów 767-300 i 777-200.
W zeszłym tygodniu IATA poinformowała, że od początku 2020 r. odnotowano 44 przypadki COVID-19, w których uważa się, że transmisja była związana z podróżą lotniczą, z 1,2 miliarda pasażerów w 2020 r. Badania amerykańskiej armii dostarczają dalszych dowodów na to, że ryzyko zakażenia na pokładzie samolotu wydaje się być bardzo niskie, a z pewnością niższe niż w wielu innych środowiskach zamkniętych - powiedział Alexandre de Juniac, dyrektor generalny IATA.
Amerykańskie badania wykazały, że rozpylany aerozol, symulujący kaszel został "szybko rozcieńczony w wyniku częstej wymiany powietrza" w typowej kabinie samolotu. Cząsteczki aerozolu pozostawały wykrywalne średnio przez okres krótszy niż sześć minut. Oba testowane modele samolotów usuwały cząsteczki 15 razy szybciej niż typowy domowy system wentylacyjny i 5-6 razy szybciej "niż zalecane specyfikacje projektowe dla nowoczesnych szpitalnych sal operacyjnych lub pomieszczeń do izolacji pacjentów". Testy zostały przeprowadzone z maską i bez maski dla symulowanego zainfekowanego pasażera.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
IATA: ryzyko zakażenia w samolotach niewielkie
[2020-10-19 11:57 188.146.225.*]
Taki ciekawy patencik zainicjowany w 2015 roku ...nie czytajcie tego bo to tylko teoria spiskowa :)
https://patents. google. com/patent/US20200279585A1/en odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
FlixBus przywraca kolejne połączenia
Jak zmienią się preferencje polskich turystów?
Polacy na majówkę jednak w Polsce?
Niemieckie opłaty drogowe niezgodne z prawem unijnym
Komisja Europejska zatwierdziła tarczę finansową dla dużych firm
Wzrost wynagrodzeń coraz bardziej wspiera turystykę
Polska zyskuje w oczach turystów
Turcja z nowym ministrem turystyki
Końcówka listopada łaskawa dla biur podróży?
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń ocenia rządową pomoc
Mitsotakis: Grecja nie wprowadzi kolejnego lockdownu
Small Planet w Polsce z nowym dyrektorem generalnym
