Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki Warszawa Bielany
- Usługi przewodnika miejskiego i pilota wycieczek
- Pilot Medjugorie, 24-30.09.2025
- Rezydent Hotelowy - Rynek NIEMIECKI - Grecja
- Customer Service w Turcji
- Przewodnik po Pradze
- Specjalista ds. turystyki Warszawa
- Szukam Partnerki/Partnera do biura agencyjnego
- Poszukiwany wychowawca z własną grupą min. 10 osób
- Specjalista ds. sprzedaży - Nomade, Kraków

Wojskowe badania potwierdzają niskie ryzyko transmisji COVID-19 w samolotach
Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Lotniczych z zadowoleniem przyjęło wyniki testów przeprowadzonych przez Dowództwo Transportu Stanów Zjednoczonych (US Transcom), potwierdzające niskie ryzyko transmisji COVID-19 na pokładzie statku powietrznego.
Testy US Transcom, które zostały przeprowadzone w sierpniu, wykazały, że "ogólne ryzyko narażenia na działanie aerozolowych czynników chorobotwórczych, takich jak koronawirus, jest bardzo niskie" w typach statków powietrznych linii lotniczych, którym zazwyczaj zleca się przeniesienie personelu Departamentu Obrony (DOD) i ich rodzin, jak stwierdził US Transcom. Ponad 300 testów, symulujących pasażera zainfekowanego COVID-19, zostało przeprowadzonych w ciągu ośmiu dni przy użyciu, należących do United Airlines Boeingów 767-300 i 777-200.
W zeszłym tygodniu IATA poinformowała, że od początku 2020 r. odnotowano 44 przypadki COVID-19, w których uważa się, że transmisja była związana z podróżą lotniczą, z 1,2 miliarda pasażerów w 2020 r. Badania amerykańskiej armii dostarczają dalszych dowodów na to, że ryzyko zakażenia na pokładzie samolotu wydaje się być bardzo niskie, a z pewnością niższe niż w wielu innych środowiskach zamkniętych - powiedział Alexandre de Juniac, dyrektor generalny IATA.
Amerykańskie badania wykazały, że rozpylany aerozol, symulujący kaszel został "szybko rozcieńczony w wyniku częstej wymiany powietrza" w typowej kabinie samolotu. Cząsteczki aerozolu pozostawały wykrywalne średnio przez okres krótszy niż sześć minut. Oba testowane modele samolotów usuwały cząsteczki 15 razy szybciej niż typowy domowy system wentylacyjny i 5-6 razy szybciej "niż zalecane specyfikacje projektowe dla nowoczesnych szpitalnych sal operacyjnych lub pomieszczeń do izolacji pacjentów". Testy zostały przeprowadzone z maską i bez maski dla symulowanego zainfekowanego pasażera.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
IATA: ryzyko zakażenia w samolotach niewielkie
[2020-10-19 11:57 188.146.225.*]
Taki ciekawy patencik zainicjowany w 2015 roku ...nie czytajcie tego bo to tylko teoria spiskowa :)
https://patents. google. com/patent/US20200279585A1/en odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Tajlandia zmieni przepisy
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
FlixBus przywraca kolejne połączenia
Jak zmienią się preferencje polskich turystów?
Polacy na majówkę jednak w Polsce?
Niemieckie opłaty drogowe niezgodne z prawem unijnym
Komisja Europejska zatwierdziła tarczę finansową dla dużych firm
Wzrost wynagrodzeń coraz bardziej wspiera turystykę
Polska zyskuje w oczach turystów
Turcja z nowym ministrem turystyki
Końcówka listopada łaskawa dla biur podróży?
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń ocenia rządową pomoc
Mitsotakis: Grecja nie wprowadzi kolejnego lockdownu
Small Planet w Polsce z nowym dyrektorem generalnym