Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Samoloty w EasyGo.pl zarobią półtora miliona złotych do końca roku 2008 ?
To plan minimum, który został nałożony na startujący właśnie projekt internetowej sprzedaży biletów lotniczych w portalu turystycznym EasyGo.pl przez właścicieli. Gdańska spółka jest w trakcie realizacji przyjętej wcześniej strategii, która zakłada rozwijanie organizacji i mnożenie dochodów. Za dwa lata spółka chce stać się w kraju czołowym graczem jeżeli chodzi o sprzedaż biletów lotniczych przez Internet.
Uruchomienie sprzedaży biletów lotniczych to naturalna konsekwencja przyjętej przez spółkę strategii. EasyGo.pl docelowo ma się stać wielopłaszczyznową platformą turystyczną, która będzie integrować w swoim obszarze wszystkie najpopularniejsze, poszukiwane przez klientów usługi turystyczne i okołoturystyczne.
Jak potwierdza Mateusz Kazieczko, prezes Zarządu EasyGo.pl., sprzedaż biletów lotniczych była i jest jednym z podstawowych filarów w koncepcji spółki. Podstawą działalności portalu uważa się sprzedaż zintegrowanych imprez turystycznych, mało tego, swoją największą uwagę koncentruje ona na jakości oraz wielkości tego elementu. Dwa, co prawda mniejsze, ale równie ważnymi elementami są rezerwacja miejsc hotelowych oraz sprzedaż biletów lotniczych.
Jak zapewnia Mateusz Kazieczko, w tym momencie start projektu ma swoje naturalne uzasadnienie. Spółka uważnie monitoruje rynek usług turystyczny, sonduje go i analizuje pod wieloma aspektami jego zapotrzebowanie, nasycenie oraz koniunkturę. Na podstawie uzyskanych danych następuje wdrażanie kolejnych macierzystych projektów. W ocenie firmy to dobry moment na start kolejnego projektu.
Według informacji firmy Galileo by Travelport, z której oprogramowania korzystać będzie EasyGo.pl sprzedając bilety lotnicze, w chwili obecnej, za pośrednictwem systemów GDS około 13% biletów lotniczych w naszym kraju jest sprzedawanych przy pomocy serwisów internetowych (online + call center). Pomimo wysokiej dynamiki rynek ten wciąż jest, jak z tego wynika, w fazie rozwoju, a klienci przekonują się stopniowo, że zakupienie biletu lotniczego przez Internet jest szybkie, skuteczne, bezpieczne, a przede wszystkim bardzo wygodne.
Jak powiedział Marcin Pilarski, Country Manager Poland w Galileo by Travelport, w tej chwili z technologii jego firmy korzysta w Polsce kilkanaście większych portali internetowych, a ponadto liczba wyszukiwarek, które są oparte na GDS Galileo na polskich stronach dochodzi już do kilkuset, co oznacza, że Galileo posiada udział w rynku sprzedaży biletów lotniczych online na poziomie 25%.
Natomiast Tomasz Domżalski, dyrektor marketingu EeasyGo.pl, wyraża zadowolenie, że do grona partnerów dołącza tak poważny na rynku turystycznym gracz, jakim jest EasyGo.pl. Zapewnia również, że podejście jego firmy do realizacji każdego kolejnego projektu jest podobne - najważniejszy jest klient. Dodaje, że od początku postawiono na intuicyjność i ergonomię serwisu, a także na wygodę swoich użytkowników.
Każdy nowy projekt jest realizowany przez pryzmat takich samych wytycznych. Co oznacza, że każdy klient korzystający z usług w zakresie np. turystyki wyjazdowej nie napotyka na żadne problemy z rezerwacją oraz swobodnym poruszaniem się po stronach rezerwacji miejsc hotelowych, a w chwili obecnej nie będzie miał z kolejnym projektem. To bliźniaczo podobne, czytelne, proste i bardzo wygodne środowiska. Dzięki EasyGo.pl można skorzystać z rezerwacji biletów lotniczych w 425 liniach rejsowych a także w 90 tanich liniach lotniczy tzw. low cost. Technologie do obu grup są dostarczane przez firmy Galileo i Traveltech.
Jak dodaje Mateusz Kazieczko, obecnie projekt sprzedaży biletów lotniczych jest uznawany za naturalne uzupełnienie oferty, ale firma podchodzi do niego bardzo poważnie i wiąże z nim duże nadzieje. Do końca roku zamierza uzyskać z niego przychód wynoszący półtora miliona złotych. Spółka zakłada, że rynek ten będzie się bardzo dynamicznie rozwijał, a jej udział w nim będzie znaczący. EasyGo.pl ma w planach, stanie się już za dwa lata jednym z głównych sprzedawców internetowych biletów lotniczych w Polsce.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
EasyGo.pl będzie sprzedawać bilety lotnicze
[2009-12-23 22:39 95.49.69.*]
Sranie w banie, i tyle ..... zwolniliscie 20 osob odpowiedz »
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Dział biura turystyczne:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
UE zatwierdza współpracę na trasach transatlantyckich
XV Targi Turystyki i Wypoczynku Lato 2010
Ruch na Okęciu w rękach stażysty!
Wzniesiono pomnik Jana Pawła II w Chorwacji
Sebastian Mikosz nowym prezesem LOT
Solaris zaopatrzy niemiecki rynek w autobusy i tramwaje
TUI - jak Wam sie aktualnie sprzedaje ?