Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Projekt "Pamiątka, która nie krzywdzi"
Firma Ecco Holiday została partnerem akcji prowadzonej przez WWF Polska związanej z podnoszeniem świadomości turystów odnośnie zakupu
pamiątek wykonanych z ginących gatunków zwierząt i roślin.
W ramach wspierania akcji Ecco Holiday przekazuje swoim klientom informację o skali problemu oraz o konieczności zwracania uwagi na pochodzenie pamiątek z wymarzonych wakacji. Projekt został zorganizowany przez WWF Polska przy medialnym wsparciu 35 biur podróży. Honorowym ambasadorem akcji została podróżniczka Beata Pawlikowska.
Kupując portfel ze skóry krokodyla lub bransoletkę z kości słoniowej nie tylko przyczyniamy się do cierpienia zwierząt, ale także do wymierania ich całych populacji. Każdy zakup zachęca kłusowników i producentów do kolejnych polowań w celu pozyskania skór i innych fragmentów zwierząt. Ciesząc się zainteresowaniem kupców, liczą oni na coraz większy zysk. W efekcie aż 30 000 gatunków na całym świecie zagrożonych jest wymarciem właśnie z powodu międzynarodowego handlu, m.in. związanego z przywożeniem pamiątek z podróży.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Podnoszenie świadomości turystów
[2010-10-05 17:43 178.37.13.*]
Nigdy nie kupowalam takich pamiatek gdzie trzeba zabic np. krokodyla aby sie paradowac torebka z jego skory,nigdy nie kupuje rzeczy gdzie jakies zwierzatko musialo stracic zycie!!!Jest tyle pieknych pamiatek!!!Snobizm mnie nie interesuje.Chronie nature min. rafe koralowa i nie zbieram pieknych muszli. W domu to nie jest ich miejsce naturalne.Przyroda jest piekna i tylko od ludzi zalezy jak dlugo bedziemy sie nia cieszyc. Krystyna z Kudowy. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Mazury AirShow 2011 w sierpniu
Autokary często jeżdżą niebezpieczną drogą!
Linie lotnicze odwołały loty z i do Bombaju
Karkonosze: II stopień zagrożenia lawinowego oraz groźne lawiny
Centralwings - aż o 57% pasażerów więcej niż rok temu
Lublinek: prawie 25% wzrost pasażerów
Węgliniec: trzynaste Święto Grzybów
Kraków i Małopolska przeznaczą 3,5 mln zł na promocje nowych lotów z Balic
Polskie MSZ nie zaleca ostrożności w związku z wyjazdami do Francji
Generalne zmiany w prawie lotniczym!
TUI wytsyła smsy klientom agentów
British Airways wprowadza odprawę przez internet!
Samoloty British Airways będą latać z Warszawy na Heathrow w Londynie
Ruszyła jesienna wyprzedaż w Air France KLM
Kolejne dwa hotele Best Western w Polsce
Tri Hospitality: rosną przychody europejskich hoteli, ale spada ich obłożenie
Następny paradoks krakowskiego szynobusu