TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Orbis Travel zakończył I fazę wdrożenia rozwiązań Amadeus

Amadeus zakończył pierwszą fazę realizacji kontraktu z Orbis Travel. Teraz Orbis Travel otrzyma dostęp do najnowocześniejszych systemów informatycznych na rynku, umożliwiających kompleksowe zarządzanie dystrybucją usług podróżniczych oraz rozwiązań w zakresie sprzedaży i e-commerce. W ten sposób touroperator wzmocni swoją pozycję biznesową.


Zgodnie z umową podpisaną pomiędzy obiema firmami 28 czerwca 2007 roku, Orbis Travel otrzyma dostęp do bazy danych dotyczących branży turystycznej, nowoczesne rozwiązania informatyczne ułatwiające i przyspieszające dokonywanie rezerwacji oraz narzędzia umożliwiające automatyczne wystawianie biletów. Każde biuro Orbis Travel na terenie Polski będzie miało dostęp do rozwiązań umożliwiających porównywanie informacji o usługach i produktach różnych dostawców, a także automatyczne raportowanie sprzedaży i fakturowanie. Dodatkowo klienci Orbis Travel będą mieli możliwość zapoznania się z ofertą turystyczną i zakupu interesującej ich propozycji online.

Ireneusz Marganiec, Prezes Amadeus Polska powiedział, iż w pierwszym etapie wdrażania rozwiązań Amadeus w Orbis Travel skupiono się na modułach wspierających dystrybucję produktów i usług turystycznych, oferowanych przez biuro, takich jak: bilety lotnicze, rezerwacje hotelowe
i wynajem samochodów.

Od momentu podpisania kontraktu z Orbis Travel wdrożono już następujące rozwiązania:
- Amadeus Selling Platform,
- Amadeus Tours Suite (integrated),
- Amadeus Value Pricer,
- Amadeus Quality Control,
- Amadeus Service Fee Manager
- Amadeus Agency Internet Engine (Sirius) v.3.

Warto podkreślić, że takie narzędzia jak Amadeus Service Fee Manager zostały wdrożone na polskim rynku po raz pierwszy. Służy ono biurom podróży do zarządzania opłatami transakcyjnymi po ogłoszeniu przez linie lotnicze konieczności zniesienia lub ograniczenia prowizji.

- Zastosowanie nowych rozwiązań umożliwia nam kompleksowe zarządzanie dystrybucją usług, wzmacnia także naszą pozycję rynkową - oceniła efekty wdrożenia Małgorzata Miazek, Prezes Orbis Travel.

Orbis Travel będzie wykorzystywał podstawowe rozwiązania Amadeus do codziennej obsługi podróżnych oraz nowości z oferty handlowej, które mogą umocnić jego pozycję na rynku. Ze względu na charakter wdrożenia, jak i na wielkość biura podróży, wszystkie elementy nowych rozwiązań, będą dostępne dla pracowników wszystkich biur i Klientów z końcem 2007 roku.

Orbis Travel to duża firma, zajmująca się turystyką przyjazdową, oraz organizator turystyki wyjazdowej i krajowej. Biuro pełen zakres usług turystycznych i podróżniczych kierowanych do firm i Klientów indywidualnych. Z oferty Orbis Travel korzysta rocznie ponad 1 200 000 osób i ponad 2000 przedsiębiorstw. Orbis Travel ma 39 własnych biur sprzedaży.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Orbis Travel Amadeus Amadeus Selling Platform Amadeus Tours Suite (integrated) Amadeus Value Pricer Amadeus Quality Control Amadeus Service Fee Manager Amadeus Agency Internet Engine (Sirius) v.3. małgorzata miazek malgorzata biuro rozwiązania dla podrózy dystrybucja do w


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję