Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
![Ustroń, Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Gospodarczych Delta Partner, Ślązacy, Małopolska, inspektor ds. turystyki i sportu z Urzędu Miejskiego w Ustroniu, Leśny Park Niepsodzianek, Beskidzka 5, RPO, Regionalny Program Operacyjny, Beskidy](https://turinfo.pl/pliki/turinfo/image_s/11/aktualnosci_img.jpg)
Ustroń będzie walczyć o turystów!
Ustroń zamierza ulepszyć promocję, tak aby na wypoczynek do uzdrowiska chcieli przyjechać turyści z całej Polski, a nie tylko Ślązacy, czy mieszkańcy Małopolski.
Badania, które zostały przeprowadzone przez Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Gospodarczych Delta Partner, dowodzą, iż Ustroń uchodzi za dość popularną miejscowością uzdrowiskową, ale jedynie wśród turystów pochodzących z województwa śląskiego. Aż 75 proc. gości miasta stanowią Ślązacy, 6 proc. turystów przyjeżdża z sąsiedniej Małopolski, natomiast na trzecim miejscu znajdują się turyści mieszkający w województwie mazowieckim (4 proc.).
Ustroń zamierza zmienić te statystyki tak, aby przyjeżdżali tutaj turyści z całej Polski, a mało tego zatrzymywali się w uzdrowisku dłużej niż przez jeden, czy dwa dni. Jak mówi Grażyna Winiarska, inspektor ds. turystyki i sportu z Urzędu Miejskiego w Ustroniu, miasto posiada dobrze rozwinięta bazę noclegową, może pochwalić się wieloma szlakami spacerowymi, czy też mocą atrakcji takich jak na przykład wyciąg na Czantorię, tory saneczkowe, bądź Leśny Park Niespodzianek. Turyści mogą się, według niej nudzić w Ustroniu, dlatego, że chce się przyciągnąć osoby, które jeszcze nie poznały uroków uzdrowiska, a mogłyby się tutaj zatrzymać na dłużej.
Na tę kosztowną promocję Urząd Miejski pieniędzy nie posiada. Postanowiono w związku z tym złożyć projekt w ramach Beskidzkiej 5 do Regionalnego Programu Operacyjnego. W chwili obecnej trwa ocena projektu. Jeżeli wszystko się powiedzie, Ustroń, który uznany jest za lidera projektu otrzyma 600 tys. zł oraz podzieli się pieniędzmi z Wisłą, Brenną, Szczyrkiem i Istebną.
Jak mówi Zofia Parchańska-Puczek ze Stowarzyszenia Wspierania Inicjatyw Gospodarczych Delta Partner, które jest koordynatorem projektu, w grę wchodzi reklama telewizyjna, internetowa i outdoorowa. Należy pokazać, że województwo śląskie to nie tylko przemysł, ale także piękne Beskidy.
Parchańska dodaje również, że jeżeli uda się zdobyć pieniądze z RPO, Beskidzka 5 będzie się promować na przełomie lat 2009-2010. Wszystkie miejscowości, które należą do Beskidzkiej 5 są odwiedzane przez turystów mieszkających najczęściej na Śląsku i przybywających na jeden, czy dwa dni. Dlatego właśnie projekt jest potrzebny całej Beskidzkiej 5.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Dział gastronomia:
Renesans gastronomii na Pomorzu
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Co przyciąga arabskich turystów do
Dlaczego Polacy wybierają All
Dział centra informacji i promocji:
Wielkopolska stawia na
Kopenhaga z gratisami dla
Dział hotele, pensjonaty:
Bydgoski hotel wchodzi pod skrzydła Qubus
Marek Andryszak wraca do
Dział przewodnicy i piloci:
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Kraków powołał nocnego
Ogrody Łazienek Królewskich częściowo
Dział biura turystyczne:
Ryanair wygrywa kolejny
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska
Problemy po upadku niemieckiego
Które paszporty są najsilniejsze na
Marek Andryszak wraca do
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział wydawnictwa:
MROT zachęca mieszkańców Mazowsza do poznawania własnych
Powstanie katalog ofert incentive z
Spragnieni Podróży - fragment
ETC publikuje wskazówki jak uczynić turystykę bardziej
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Linie Wizz Air ogłosiły trzy nowe połączenia z Poznania
Masowe bankructwa pubów w Wielkiej Brytanii
Katastrofa polskiego pociągu w Morawach - aresztowano 2 osoby
Krystian Szopka został szefem kuchni w hotelu Sheraton Poznań
MNI kupuje akcje biura podróży First Class
Parlamentarzyści będą bezpłatnie podróżować również prywatnymi przewoźnikami?
Lufthansa likwiduje swoje biuro w Pyrzowicach
Same korzyści z Krakowskiej Karty Miejskiej
Miesięcznik Podróże po raz setny
W Krynicy Zdrój rośnie pięciogwiazdkowiec
Cel przyjazdu: biznes czy turystyka
Grecja: branża turystyczna wyjdzie na prostą?
Bezpłatne szkolenie z marketingu turystycznego
SkyEurope wzmacnia swoją pozycję na rynku Europy Środkowej!
Nowe połączenia Jet Air z Gdańska
Łódzki port lotniczy inwestuje w infrastrukturę
Bydgoszcz: punkt IT w zabytkowym tramwaju będzie czynny krócej
Spała: Międzynarodowa Konferencja Naukowa dla Gastronomii
Małopolskie wakacje szlakiem Św. Kingi
Biuro podrozy Czajka - Krym - prosze o opinie
Wycieczka objazdowa Hiszpania z Cannes, Monte Carlo, Monaco,