Amadeus świętuje 15-lecie działalności w Polsce
Amadeus, dostawca technologii i rozwiązań dystrybucyjnych dla branży turystycznej już 15 lat gości na polskim rynku. Podczas urodzinowego pikniku w Warszawie, zaprezentowano wystawę przedstawiającą przełomowe wydarzenia w wieloletniej działalności firmy, zdjęcia oddające najciekawsze chwile zarówno z historii globalnej firmy, jak i Amadeus w Polsce.
Amadeus nagrodził również swoich klientów według kilkunastu kategorii - największe wydarzenie roku, największa produkcja lotnicza, samochodowa, hotelowa, najwięksi gracze online i inne.
Z naszych usług korzysta ponad 600 firm turystycznych w Polsce - oznajmił Ireneusz Marganiec, Prezes Zarządu Amadeus Polska. Poprzez przyznane nagrody chcieliśmy wyrazić naszą wdzięczność tym, bez których nasz sukces na rynku nie byłby możliwy - dodał.
Amadeus jest istotnym dostawcą na rynku narzędzi informatycznych dla turystyki. Centrum operacyjne Amadeus każdego dnia przetwarza ponad 2 mln rezerwacji, co stanowi więcej niż jedną trzecią wszystkich rezerwacji na świecie.
Firma Amadeus jest obecna na rynku globalnym od 1987 roku. Cztery europejskie linie lotnicze Air France, Iberia, Lufthansa i SAS połączyły siły i utworzyły firmę Amadeus. Jasno wytyczone cele oraz nowatorskie pomysły ujednolicenia systemu rezerwacyjnego dla dostawców usług turystycznych oraz biur podróży zapewniły sukces Amadeus na całym świecie.
W Polsce oddział firmy powstał w 1992 roku. Firma Amadeus rozpoczęła obchody dwudziestej rocznicy działalności na świecie i 15-lecie istnienia na polskim rynku w październiku 2007 roku.
Spotkanie organizowane w "Starym Młynie" jest kulminacyjnym wydarzeniem w ramach obchodów rocznicy w Polsce. Szczególnie dużym zainteresowaniem cieszyła się wystawa upamiętniająca rocznicę powstania firmy. Chcieliśmy przez tę wystawę pokazać jak bardzo zmienialiśmy się przez 20 ostatnich lat - mówi Ireneusz Marganiec. Partnerami pikniku byli: linie lotnicze British Airways, sieć hoteli Accor, linie lotnicze Norwegian oraz firmy: Aviareps, Rimco i Anixe.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Tanie euro nie oznacza niższych cen wycieczek!
Ruszył nowy portal internetowej sprzedaży biletów lotniczych - Fru.pl
Słowackie Tatry: cztery zgony na skutek zawału
Wielka Brytania: trwają prace na stworzeniem bazy danych podróżujących
Interferie planują sprzedaż hotelu i zmianę siedziby
Solarisy Urbino na ulicach Avellino
Niemiecki rząd odrzucił żądania kurdyjskich separatystów
III edycja Konkursu Broszur Promocyjnych Obiektów i Usług Konferencyjnych
W Portugalii znajdują się ciepłe śródziemnomorskie plaże?
Lotnisko w Gdańsku: rozbudowa ruszyła
Niemcy będą przyjeżdżać do Polski nowoczesnymi pociągami Bombardier Talent
Nagroda dla najlepszego dania z gęsi
Dworek Chopina w Żelazowej Woli do maja niedostepny
PKP Intercity musi walczyć o pasażerów?
PKP wyremontuje dworce Warszawa Ochota i Warszawa Powiśle
Rekordowy styczeń dla portu lotniczego w Gdańsku
Ceryfikat bezpieczeństwa przyciągnie klientów do hotelu!