Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Pasażerowie podróżujący samolotami Air France mogą rozmawiać przez komórki
Już od grudnia ubiegłego roku Air France prowadził testy innowacyjnej usługi telefonii komórkowej w Airbusie A318 podczas lotów międzynarodowych. Testy zakończyły się sukcesem i pasażerowie podróżujący samolotami Air France będą mogli rozmawiać przez telefony komórkowe.
Dzięki technologii dostarczonej przez operatora komórkowego OnAir pasażerowie mogli wysyłać i odbierać wiadomości tekstowe oraz pocztę elektroniczną wraz z załącznikami. Do przekazywania sygnału głosowego oraz danych do i z samolotu usługa Mobile OnAir wykorzystuje łącza satelitarne SwiftBroadband firmy Inmarsat.
Pierwsza część testu spotkała się z pozytywnym odzewem pasażerów, dlatego Air France udostępnia im teraz możliwość inicjowania i odbierania rozmów telefonicznych. Wyniki testu ustalą preferencje klientów.
Pasażerowie mogą teraz w samolotach Air France używać telefonów komórkowych i urządzeń GPRS do inicjowania i odbierania rozmów telefonicznych dokładnie w taki sam sposób jak na ziemi. Muszą tylko mieć umowę roamingową, a koszty połączeń są w normalny sposób doliczane do faktur operatorów.
Usługa jest aktywowana, gdy samolot osiągnie pułap 3 tys. metrów i umożliwia prowadzenie do sześciu połączeń głosowych jednocześnie, a także wysyłanie i odbieranie nieograniczonej liczby SMS-ów i e-maili. Jest to jedyna na rynku usługa, w ramach której możliwe jest ściąganie załączników do e-maili.
Patrick Roux, wiceprezes ds. marketingu w Air France oznajmił, iż linie wykorzystują każdą okazję, aby na pokładzie samolotów zaoferować klientom najnowsze innowacje bez uszczerbku dla komfortu i dobrego samopoczucia w czasie podróży.
Francuski przewoźnik Air France jako pierwszy na świecie oferuje pełny zakres usług telefonii mobilnej na pokładzie swoich maszyn. Informacja o nowej usłudze trafia do klientów poprzez ulotki umieszczane w kieszeniach foteli i zapowiedzi personelu pokładowego. Podobnie jak w pierwszej części testu, klienci będą mieli możliwość wyrażenia swojej opinii.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prognoza na tegoroczny sezon turystyczny
Mało pracujących celników i kłopoty z lotami do USA
Restauracja włoska Paparazzi w Centrum Handlowym King Cross w Marcelinie
PIT zmienia swój serwis internetowy
Nowy pomysł TSO: Holiday Apartments
Zimowa promocja w środku lata na VTrip.pl
Okęcie rozpoczyna sezon letni. Będą nowe kierunki
Strajk kolejarzy na Węgrzech sparaliżuje kraj?
Rynek rosyjski bardzo ważny dla Francji
Podczas lądowania Boeinga 737 zginął 6-latek
Nowelizacja ustawy o wypadkach i incydentach lotniczych
W Michałkowicach powstaje skansen górniczy
Zima w Tatrach! Na Kasprowym spadło już 10 cm śniegu!
Nowy serwis internetowy o hotelach
Nowa trasa turystyczna w Krakowie
Protest ekologów w pobliżu Heathrow
Lubelski sanepid: restauracje Sfinks i Kleopatra w dobrym stanie
Europa: piloci lotniczy żądają skrócenia czasu pracy
Ministerstwo Skarbu ma plan dokapitalizowania LOT-u
ten konkurs z excellent resorts to jakaś lipa!!