Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
Metro radzi turystom, co robić, gdy samolot się spóźnia, a urlop upływa na lotnisku
Opóźnione samoloty i przez to strata wakacji to bardzo powszechny zmora polskich turystów - pisze dzisiejsze "Metro".
Turyści koczują na lotniskach po kilkanaście godzin, bo albo winna jest pogoda, albo samoloty mają usterki. Biura podróży i pośrednicy
sprzedający wycieczki nie mają bowiem na to wpływu.
Metro piszę, iż w takich sytuacjach, według ustawy o usługach turystycznych, turyści mogą zażądać odszkodowania. Podstawą, dzięki której
można występować o odszkodowanie jest zapis w umowie o dacie rozpoczęcia i zakończenia wycieczki.
Jeśli klient traci jeden dzień bądź jedną noc z opłacanej imprezy turystycznej, np. siedmiodniowej, zwracamy mu 1/7 wartości wycieczki -
mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.
Na nic więcej turysta nie może liczyć - twierdzi UOKiK oraz Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie. Kamila Kurowska z UOKiK powiedziała, że można ewentualnie negocjować przedłużenie pobytu, ale decyzja zależy tylko od dobrej woli biura podróży.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Krótsze wakacje powinny mniej kosztować
[2008-07-25 15:06 87.205.159.*]
Hahaha.... negocjować przedłużenie pobytu... no w sumie można, ciekawe tylko czym potem wrócić do Polski, jak samolot, na który mamy bilety odleci :)
UOKiK powinien zatruniać specjalistów lub osoby logicznie myślące do takich komentarzy. Nie mniej jednak, gratuluję pomysłu. odpowiedz »Krótsze wakacje powinny mniej kosztować
[2008-07-28 15:29 77.253.182.*]
Heh, DOKŁADNIE! Jak tu wrócic do kraju, gdy: po 1. bilety powrotne mamy na somolot, który oldleci dzień wczesniej, a po. 2. następny samolot jest za tydzien bo to czarter, który lata raz w tygodniu ( a w sezonie i tak ma komplet na pokładzie). Brak profesjonalizmu pracownicy UOKiK. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział prawo i podatki:
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Inspiracje podróżnicze na lato 2010
44 miejsca noclegowe na 10 tys. Polaków
PKP kusi wakacyjnymi promocjami
Niemieckie i czeskie biura podróży odwołują wycieczki do Egiptu
Sopot znalazł kupca na słynny pensjonat Jantar
Katalog Mega Travel na lato 2009 jest już dostępny online
Kolejny klient, który jada i pije na koszt restauracji
Turyści w 2007 zostawili w Nowym Jorku ponad 28 mld dolarów
Roźnorodność ofert biur na Sylwestra i Nowy Rok
"Czarne punkty" będą ostrzegać o niebezpieczeństwie amatorów kąpieli
Ubezpieczenie wpłat klientów - ecco Holiday