Sfinks Polska S.A. otwiera czwartą restauracje Wook - tym razem we Wrocławiu
Z końcem lata we Wrocławiu pojawiła się pierwsza w mieście, i czwarta w Polsce restauracja należąca do sieci Wook. Nowe i oryginalne wnętrze lokalu, a ponadto przystępne pod względem cen dania kuchni orientalnej wzbudzają u klientów spore zainteresowanie.
Wook jest trzecią z marek w portfolio Sfinks Polska S.A. Jak mówi Anna Heimberger, dyrektor marketingu Grupy Sfinks Polska S.A., zainteresowanie kuchnią orientalną i również kulturą oraz zwyczajami kulinarnymi orientu w sposób ewidentny wzmaga apetyt na Wook’a. Potrawy są serwowane w sposób charakterystyczny dla kultury azjatyckiej. Spożywa się je pałeczkami (oczywiście dla osób, które miewają z tym problemy są podawane sztućce). Z oferty restauracji korzystają klienci, którzy lubią ostrą i wyrazistą kuchnię wschodu, a w Wook’u w dodatku serwowaną przez rodowitych Azjatów.
Sfinks Polska zakupił sieć orientalnych restauracji casual dining na początku 2008 roku. Wook są restauracjami o nowoczesnym wnętrzu, o czerwono czarnej kolorystyce. Cały proces przygotowywania chińskich potraw odbywa się na oczach klientów, a buchające z patelni ognie i sprawność manualna kucharzy z pewnością są dodatkową atrakcją dla klientów restauracji.
Ceny w tych restauracjach są bardzo przystępne, już za 6 złotych można zjeść coś pysznego: np.: kurczaka z orzechami, kaczkę w cieście czy też wołowinę słodko-kwaśną. Do ciekawej fuzji smaków należy dodać profesjonalną obsługę kelnerską, niezwykły wystrój w nieco klubowym wnętrzu, pełnym unikalnej atmosfery oraz muzyki (która jest odtwarzana na specjalnych ekranach plazmowych). We wszystkich restauracjach sieci klienci mogą skorzystać z darmowej sieci bezprzewodowej (WiFI). Jak dodaje Anna Heimberg, często można zobaczyć tutaj również pracujących i spotykających się w sprawach biznesowych klientów.
Dotychczas w Polsce działały 3 restauracje Wook - dwie w Łodzi (na ul.Piłsudskiego 5 i Karskiego 5) i jedna w Warszawie w hotelu Marriott przy alejach Jerozolimskich.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział przewodnicy i piloci:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Niekonwencjonalny bagaż trafił do... zoo!
Zestaw ratunkowy i prezerwatywy niezbędne do przekroczenia granicy białoruskiej?
VAT-owy sukces Polskiej Izby Turystyki
Poszukiwani dyrektorzy POIT w Londynie, Paryżu, Rzymie i Sztokholmie
Rozpoczął się sierpniowy najazd turystów na Tatry
Krótsza podróż z Lublina do Warszawy dzięki UE
LOT wznawia połączenie lotnicze z Kaliningradem
Jet2 uruchamia nowe połączenia z Krakowa do Leeds i Newcastle!
Wydzielone palarnie w lokalach gastronomicznych?
ING NN Polska OFE zwiększył ilość akacji w AmRest
Sezon zimowy zaczyna się latem