Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Muzeum Auschwitz promuje się poprzez portale społecznościowe
Na oficjalnej stronie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau na portalu społecznościowym Facebook jest zarejestrowanych 25 tysięcy osób z całego świata. Popularność ta jest ciekawa ze względu na zaledwie trzymiesięczną obecność muzeum Facebooku.
Biuro prasowe muzeum publikuje na Facebooku informacje o wydarzeniach z historii obozu Auschwitz, oraz teksty dotyczące tego, co dziś dzieje się w muzeum, zapowiedzi nowych publikacji, odnośniki do współczesnych fotografii byłego obozu. W serwisie stworzono również specjalne forum dyskusyjne, gdzie możliwe jest także zadawanie pytań historykom.
Według dyrektora muzeum Auschwitz Piotra M.A. Cywińskiego, korzystanie z tego typu rozwiązania jest dobrym pomysłem ponieważ internet ułatwia kontakt z ludźmi na całym świecie. Rzeczywiście zarejestrowane osoby na portalu pochodzą ze Stanów Zjednoczonych, Izraela, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Polski, czy innych krajów europejskich, których historia jest w jakiś sposób związana z Auschwitz. Są również osoby z tak odległych krajów, jak Argentyna, Australia, Brazylia, Chile i Nowa Zelandia. 40 procent zarejestrowanych stanowią osoby między 34. a 54. rokiem życia. Dzięki pomocy wolontariuszy, oprócz tłumaczenia na angielski, wpisy na portalu są dostępne również w 6 innych językach: hiszpańskim, niemieckim, włoskim, francuskim, portugalskim i hebrajskim.
Strona na portalu społecznościowym to niejedyne miejsce w internecie na którym muzeum Auschwitz informuje o swojej działalności. Posiada ono również oficjalną stronę internetową, jak również kanał w serwisie YouTube, gdzie prezentowane są krótkie informacje video o muzeum.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Jak będą wyglądały nasze podróże w 2020 r.?
Prokuratura sprawdzi kto jest winny śmierci turystów na Krecie
Jedziesz do USA? Licz się z tym, że służby skontrolują Ci laptopa!
Ryanair chce zlikwidować połowę lotów z Jasionki
Bułgaria: w tym roku zbankrutuje 80% małych hoteli?
Sindbad - po raz drugi Gazelą Biznesu!
Rzeszów: nierówne traktowanie restauratorów przez urzędników!
Grandera - nowa pozycja w menu KFC
Już za tydzień Workshop Francja
Grecja będzie sprzedawać wyspy
Obostrzenia dla kierowców zawodowych w Turcji
Jet Air wraca na trasę Wrocław - Warszawa
