Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Muzeum Auschwitz promuje się poprzez portale społecznościowe
Na oficjalnej stronie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau na portalu społecznościowym Facebook jest zarejestrowanych 25 tysięcy osób z całego świata. Popularność ta jest ciekawa ze względu na zaledwie trzymiesięczną obecność muzeum Facebooku.
Biuro prasowe muzeum publikuje na Facebooku informacje o wydarzeniach z historii obozu Auschwitz, oraz teksty dotyczące tego, co dziś dzieje się w muzeum, zapowiedzi nowych publikacji, odnośniki do współczesnych fotografii byłego obozu. W serwisie stworzono również specjalne forum dyskusyjne, gdzie możliwe jest także zadawanie pytań historykom.
Według dyrektora muzeum Auschwitz Piotra M.A. Cywińskiego, korzystanie z tego typu rozwiązania jest dobrym pomysłem ponieważ internet ułatwia kontakt z ludźmi na całym świecie. Rzeczywiście zarejestrowane osoby na portalu pochodzą ze Stanów Zjednoczonych, Izraela, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Polski, czy innych krajów europejskich, których historia jest w jakiś sposób związana z Auschwitz. Są również osoby z tak odległych krajów, jak Argentyna, Australia, Brazylia, Chile i Nowa Zelandia. 40 procent zarejestrowanych stanowią osoby między 34. a 54. rokiem życia. Dzięki pomocy wolontariuszy, oprócz tłumaczenia na angielski, wpisy na portalu są dostępne również w 6 innych językach: hiszpańskim, niemieckim, włoskim, francuskim, portugalskim i hebrajskim.
Strona na portalu społecznościowym to niejedyne miejsce w internecie na którym muzeum Auschwitz informuje o swojej działalności. Posiada ono również oficjalną stronę internetową, jak również kanał w serwisie YouTube, gdzie prezentowane są krótkie informacje video o muzeum.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Jak będą wyglądały nasze podróże w 2020 r.?
Prokuratura sprawdzi kto jest winny śmierci turystów na Krecie
Jedziesz do USA? Licz się z tym, że służby skontrolują Ci laptopa!
Ryanair chce zlikwidować połowę lotów z Jasionki
Bułgaria: w tym roku zbankrutuje 80% małych hoteli?
Sindbad - po raz drugi Gazelą Biznesu!
Rzeszów: nierówne traktowanie restauratorów przez urzędników!
Grandera - nowa pozycja w menu KFC
Już za tydzień Workshop Francja
Grecja będzie sprzedawać wyspy
Obostrzenia dla kierowców zawodowych w Turcji
Jet Air wraca na trasę Wrocław - Warszawa
