Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Rainbow Tours doceniony za kampanie reklamowe
6 października podczas gali w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej, Rainbow Tours odebrał 2 statuetki w konkursie Effie Awards 2014.
Srebrne Effie za kampanię "Zwierzaki" -Lato 2014 oraz Brązowe Effie za kampanię " Prawdziwa Egzotyka"-Egzotyka 2013/14. Są to wyróżnienia dla touroperatora w konkursie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe.
Podczas kampanii "Zwierzaki" - Lato 2014 w reklamach pokazane zostały wakacje w każdym gatunku, dopasowane do potrzeb danej osoby - ponieważ każdy konsument to inne "wakacyjne zwierzę". W zbudowaniu klimatu bardzo pomógł głos Krystyny Czubówny, głos doskonale znany z filmów przyrodniczych.
"Prawdziwa egzotyka...to coś, czego nie widziałeś…"- celem tej kampanii było umocnienie wizerunku touroperatora w dziedzinie organizowania wycieczek egzotycznych, który ma w swojej ofercie największy wybór miejsc i sposobów na spędzenie urlopu. "Prawdziwa egzotyka" została doceniona przez jury i zdobyła Brązowe Effie.
W jednym i drugim przypadku kampania obejmowała: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w salonach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju, narzędzia direct mail, działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym. Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway Com
Do tegorocznej edycji Effie Awards reklamodawcy zgłosili 170 kampanii. Idea konkursu dopuszcza tylko te projekty, w których wszystkie kluczowe narzędzia marketingu oraz współpraca pomiędzy agencją reklamową a klientem osiągają najlepszą efektywność komunikacyjną oraz wysokie wyniki biznesowe.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
LOT likwiduje loty do Hanoi i oddaje pieniądze za bilety
Starbucks poszerza swoją ofertę
Inspektorzy w lokalach gastronomicznych
W Pyrzowicach modernizacja trwa
Własna restauracja - czemu nie?
ZU WAYS z Poznania. ODRADZAM WSZYSTKIM ! ! !
Rezerwacja hotelu coraz bardziej mobilna
Kraków Airport skorzysta na olimpiadzie?
Ministerstwo Sportu i Turystyki: Bezpieczna Woda
Zabytki Tarnowskich Gór trafia na listę UNESCO?