Starbucks poszerza swoją ofertę
Klienci Starbucks mogą cieszyć się pysznym Cappuccino z aksamitną mleczną pianką w specjalnej, promocyjnej cenie. Za kawę w rozmiarze tall zapłacą jedynie 6 zł, natomiast w rozmiarze grande - 7,50 zł. Promocja obejmuje wszystkie kawiarnie Starbucks w Polsce i potrwa do 31 października 2012 roku.
Cappuccino to aromatyczne espresso pokryte aksamitną mleczną pianką. Ta tradycyjna kawa jest jednym z ulubionych napojów klientów Starbucks, dlatego przygotowaliśmy dla nich specjalną promocję. Od poniedziałku do piątku, od otwarcia kawiarni do godziny 14:00, mogą oni kupić Cappuccino w bardzo atrakcyjnej cenie - za 6 zł w rozmiarze tall oraz za 7,50 zł w rozmiarze grande. Kawa ta z pewnością pobudzi nas z rana, dlatego świetnie nadaje się do śniadania. Będzie też idealna w ciągu dnia, kiedy czujemy, że potrzebujemy dodatkowego zastrzyku energii. Jako przekąskę do Cappuccino partnerzy Starbucks szczególnie polecają pyszne muffiny, z których firma słynie na całym świecie.
Jak wszystkie kawy z mlekiem oraz espresso dostępne w kawiarniach Starbucks, Cappuccino przygotowywane jest na bazie mieszanki Espresso Roast™, która posiada certyfikat Fairtrade. Oznacza to, że kawa jest uprawiana z poszanowaniem środowiska naturalnego i została zakupiona zgodnie z zasadami etyki. Wybierając kawę z certyfikatem Fairtrade, każdy wspiera organizację Fairtrade Labelling Organizations International oraz Starbucks w dążeniach do zapewniania lepszej przyszłości plantatorom posiadającym niewielkie plantacje i produkującym na małą skalę.
"Serdecznie zapraszamy wszystkich do odwiedzania naszych kawiarni i korzystania ze specjalnie przygotowanej przez nas na jesień promocji na Cappuccino. Ta pyszna kawa z pewnością umili nam każdy poranek czy spotkanie z przyjaciółmi i doda energii zawsze, kiedy będziemy tego potrzebować. Cappuccino doskonale smakuje samo, a także w połączeniu ze słodkimi lub słonymi przekąskami. Szczególnie polecamy je z naszymi słynnymi muffinami, które są świetną propozycją na słodkie śniadanie czy deser wczesnym popołudniem. Warto więc sprawić sobie taką małą przyjemność każdego dnia w drodze do pracy, szkoły czy na uczelnię" - powiedziała Ewa Bałys, koordynator ds. marketingu Starbucks Polska.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Rezerwacja hotelu coraz bardziej mobilna
Kraków Airport skorzysta na olimpiadzie?
Ministerstwo Sportu i Turystyki: Bezpieczna Woda
Zabytki Tarnowskich Gór trafia na listę UNESCO?
Hostessa w Restauracji w Turcji
Gdańsk - wśród obcokrajowców najwięcej emerytowanych Niemców
Co łączy Gołębiewskiego i Chrystusa ze Świebodzina?
Polsko- rosyjskie negocjacje lotnicze
Rainbow Tours: trzy katalogi lato 2013
Ormiański, iracki, a gdzie polski?
Na co uważać podpisując umowę timesharingu?
InterCity poluje na podjeżdżających
Sieć pomaga spełnić dziecięce marzenia