Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Starbucks poszerza swoją ofertę
Klienci Starbucks mogą cieszyć się pysznym Cappuccino z aksamitną mleczną pianką w specjalnej, promocyjnej cenie. Za kawę w rozmiarze tall zapłacą jedynie 6 zł, natomiast w rozmiarze grande - 7,50 zł. Promocja obejmuje wszystkie kawiarnie Starbucks w Polsce i potrwa do 31 października 2012 roku.
Cappuccino to aromatyczne espresso pokryte aksamitną mleczną pianką. Ta tradycyjna kawa jest jednym z ulubionych napojów klientów Starbucks, dlatego przygotowaliśmy dla nich specjalną promocję. Od poniedziałku do piątku, od otwarcia kawiarni do godziny 14:00, mogą oni kupić Cappuccino w bardzo atrakcyjnej cenie - za 6 zł w rozmiarze tall oraz za 7,50 zł w rozmiarze grande. Kawa ta z pewnością pobudzi nas z rana, dlatego świetnie nadaje się do śniadania. Będzie też idealna w ciągu dnia, kiedy czujemy, że potrzebujemy dodatkowego zastrzyku energii. Jako przekąskę do Cappuccino partnerzy Starbucks szczególnie polecają pyszne muffiny, z których firma słynie na całym świecie.
Jak wszystkie kawy z mlekiem oraz espresso dostępne w kawiarniach Starbucks, Cappuccino przygotowywane jest na bazie mieszanki Espresso Roast™, która posiada certyfikat Fairtrade. Oznacza to, że kawa jest uprawiana z poszanowaniem środowiska naturalnego i została zakupiona zgodnie z zasadami etyki. Wybierając kawę z certyfikatem Fairtrade, każdy wspiera organizację Fairtrade Labelling Organizations International oraz Starbucks w dążeniach do zapewniania lepszej przyszłości plantatorom posiadającym niewielkie plantacje i produkującym na małą skalę.
"Serdecznie zapraszamy wszystkich do odwiedzania naszych kawiarni i korzystania ze specjalnie przygotowanej przez nas na jesień promocji na Cappuccino. Ta pyszna kawa z pewnością umili nam każdy poranek czy spotkanie z przyjaciółmi i doda energii zawsze, kiedy będziemy tego potrzebować. Cappuccino doskonale smakuje samo, a także w połączeniu ze słodkimi lub słonymi przekąskami. Szczególnie polecamy je z naszymi słynnymi muffinami, które są świetną propozycją na słodkie śniadanie czy deser wczesnym popołudniem. Warto więc sprawić sobie taką małą przyjemność każdego dnia w drodze do pracy, szkoły czy na uczelnię" - powiedziała Ewa Bałys, koordynator ds. marketingu Starbucks Polska.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział centra informacji i promocji:
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Rezerwacja hotelu coraz bardziej mobilna
Kraków Airport skorzysta na olimpiadzie?
Ministerstwo Sportu i Turystyki: Bezpieczna Woda
Zabytki Tarnowskich Gór trafia na listę UNESCO?
Hostessa w Restauracji w Turcji
Gdańsk - wśród obcokrajowców najwięcej emerytowanych Niemców
Co łączy Gołębiewskiego i Chrystusa ze Świebodzina?
Polsko- rosyjskie negocjacje lotnicze
Rainbow Tours: trzy katalogi lato 2013
Ormiański, iracki, a gdzie polski?
Na co uważać podpisując umowę timesharingu?
InterCity poluje na podjeżdżających
Sieć pomaga spełnić dziecięce marzenia
