TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Neckermann podsumowuje przedsprzedaż

Biuro Podróży Neckermann właśnie kończy trzy pierwsze miesiące sprzedaży oferty letniej. W podrównaniu do ubiegłego roku, biuro zanotowało 20% wzrost sprzedaży.


Klienci Neckermanna najczęściej wybierali takie kierunki jak: Bułgaria, Grecja, Turcja, Hiszpania i Chorwacja. Bułgaria o ofercie touroperatora od kilku lat zdaje się przeżywać renesans. Stopniowe wzrosty notują wyjazdy do Turcji. " Specjalny katalog z trzykrotnie większą ofertą w Turcji niż rok wcześniej, dogodna siatka połączeń i świetny stosunek jakości do ceny, przynoszą oczekiwane rezultaty. Naszym atutem jest również duże zróżnicowanie oferty mające swoje odzwierciedlanie zarówno w możliwości wyboru kurortów, jak i samych obiektów. Obok hoteli niskobudżetowych np. hoteli naszej własnej marki smartline klienci znajdą luksusowe hotele z rozbudowanymi aquaparkami oraz hotele z polskimi animatorami Happy Events." - powiedział Tomasz Pędzik, Dyrektor Produktu Neckermann Polska.

Wyniki przedsprzedaży letniej oferty wskazują na duże zainteresowanie ofertą sprofilowaną. Osoby wyjeżdżające z dziećmi najchętniej wybierały ofertę ze specjalnie dedykowanego katalogu "Rodzinne wakacje", w tym przede wszystkim wypoczynek w klubach Happy Events z polskimi animatorami oraz Aquamanię, czyli hotele, które posiadają parki wodne. Ponad dwukrotny wzrost sprzedaży biuro podróży zanotowało w hotelach koncepcyjnych grupy Thomas Cook: smartline i Sentido.

Marka smartline jest stosunkowo nowa. Znajduje się w portfolio Neckermanna od roku. W sezonie Lato 2014 biuro podróży oferuje 35 tego typu obiektów na najpopularniejszych wakacyjnych kierunkach.

Do grupy Sentido należą hotele dla wymagających klientów. Wyróżniają się one dobrym serwisem i przyjazną atmosferą. Klienci cenią w nich zdrową kuchnię oraz bogatą ofertę zajęć odpowiadającą ich różnorodnym wymaganiom. W letniej ofercie Neckermanna klienci znajdą 40 obiektów marki Sentido, z których cześć jest tylko dla dorosłych.

Neckermann jest także zadowolony z dotychczasowej sprzedaży hoteli SunConnect, które są nową koncepcją koncernu Thomas Cook. Są to obiekty hotelowe, w których nacisk jest położony na technologie cyfrowe. Do tej pory w ofercie biura podróży znajduje się 10 hoteli tego rodzaju. Klienci mogą spodziewać się w nich bezpłatnego dostępu do internetu czy animacji hotelowych organizowanych na konsolach.

"Duże zainteresowanie ofertą rodzinną czy ponad dwukrotny wzrost sprzedaży w hotelach koncepcyjnych potwierdzają, że polscy klienci szukają ofert "szytych na miarę". Na wakacje często czekamy przez cały rok i chcemy ten czas wykorzystać optymalnie, mając dostęp do oferty w pełni przystosowanej do naszych wymagań. Rozwój ofert sprofilowanych jest wpisany w naszą strategię, jest naszą odpowiedzią na zmieniające się trendy." - skomentował Tomasz Pędzik.

W ostatnim sezonie z Neckermannem wyjechało o ponad 21% klientów więcej niż w poprzednim. Cały ubiegły rok turystyczny biuro podróży skończyło z 9,7 milionowym zyskiem. W tym czasie firma obsłużyła 140 tysięcy klientów a jej obroty sięgnęły 277 milionów złotych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Neckermann wzrosty zyski klienci spadek hotele SunConect Sentido smartline




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję