Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
Sekrety udanej imprezy MICE
Czego poszukują organizatorzy wyjazdów MICE? Odpowiedź na to pytanie stara się przedstawić najnowszy raport Grupy Hotelowej Orbis.
Z badań przeprowadzonych na zlecenie Grupy Orbis wynika, że odpowiedzialni za organizacje tego typu wyjazdów są najczęściej najwyższe rangą osoby w spółkach.
Czego oczekują firmowi decydenci? Jak wskazały badania Orbisu najistotniejszy jest komfortowy dojazd na miejsce konferencji. Z tej racji dużą popularnością cieszą się obiekty położone nieopodal dużych miast. Ważna jest także relacja ceny do jakości.
52% badanych uważa, iż wydatki przeznaczane na spotkania, konferencje i eventy pozostaną na takim samym poziomie jak obecnie. 42% badanych jest zdania, że zmniejszą się. Zdaniem 48% ankietowanych z kolei uważa, że wydatki na wyjazdy integracyjne i udział w targach wzrosną, a niewiele mniej, bo 46% przewiduje, że pozostaną na dotychczasowym poziomie.
Jakie sumy są przeznaczane na udział w tego rodzaju wydarzeniach? Kwoty przeznaczane na noclegi zwykle zależą od charakteru zaplanowanego wydarzenia. Na spotkania i eventy przedsiębiorstwa przeznaczają od 200 do 600 zł na osobę, na imprezy integracyjne i motywacyjne - od 200 do 1 000 zł na osobę, a na konferencje i wystawy do 400 zł na osobę.
Patrząc pod kątem wielkości spółki i kwoty przeznaczanej na imprezy MICE na jednego pracownika, najwięcej środków wydają duże firmy - od 300 zł do 15 000 zł. Średnie przedsiębiorstwa zwykle wydają od 300 zł do 700 zł, a małe i mikro przedsiębiorstwa od 200 zł do 1 500 zł.
Dla klientów w branży MICE najistotniejsze są dogodne warunki finansowe - 59%, kontakt bezpośredni z człowiekiem - 51%, szybkość, kompleksowość i elastyczność działania agencji - 39%, efekt "wow" - 35%, dyspozycyjność i kompetencja osoby dedykowanej do obsługi imprezy - 31%, doświadczenie, rekomendacje, pozytywne referencje, bogate portfolio imprez agencji - 28%.
Skąd klienci biorą informacje o hotelach organizujących eventy? Otóż, jak się okazuje najskuteczniejszy jest tzw. marketing szeptany, a także internet.
Z raportem Orbisu można zapoznać się poniżej.
Możesz także pobrać plik: turinfo_20131203_najnowsze_trendy_w_branzy_mice.pdf
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział hotele, pensjonaty:
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
PLL LOT: Ile osób straci pracę?
Modlin: Starty wyższe niż oczekiwano
Austrian Airlines: restrukturyzacja trwa
Qubus Hotels docenione przez turystów
Sky Club upadł! Będą konsekwencje...
Konkurs dla branży turystycznej
Wycieczkowce zacumują do Gdyni
W Grecji niespokojnie. Kolejna fala strajków
Polska gościła przedstawicieli European Travel Commission
Które miejsca w samolocie wybierają pasażerowie?
Restauracje szykują się do świąt
Pizza Hut - po raz pierwszy w Białymstoku