Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Touroperator Orlica: małe jest piękne
Touroperator Orlica, po debiutanckim sezonie letnim 2012, w którym latał na Fuerteventure, poszerza swoją ofertę o nową destynację, jednocześnie pozostając wyspecjalizowanym w jednym kierunku.
- Pozytywne przyjęcie naszej oferty na bardzo konkurencyjnym rynku zawdzięczamy przede wszystkim indywidualnemu podejściu do każdego klienta (i agenta) i zorientowaniu pro-jakościowemu (zależało nam przede wszystkim na wyborze sprawdzonych obiektów i unikaniu błędów dużych konkurentów). Nie jesteśmy wielkim touroperatorem, ale uważamy, że "małe jest piękne", a dzięki sprawnej realizacji naszych wyjazdów i małym grupom (dzięki czemu rezydent był bardziej "dostępny" - pakiet pełna opieka = 1 rezydent na każde 30 osób) zyskaliśmy zaufanie sprzedawców i klientów - podkreśla touroperator.
W sezonie zimowym 2012/2013 Orlica poszerza ofertę wyjazdów o kolejną z Wysp Kanaryjskich. Wraz z nowym sezonem organizator wprowadza również dodatkową usługę dla turystów jaką jest "Gwarancja Wybranego Hotelu" czyli pewność, że, po potwierdzeniu rezerwacji przez centralę, klienci trafiają do wybranego i zarezerwowanego hotelu. Bez żadnych zbędnych niespodzianek po przylocie na miejsce.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Bez zbędnych niespodzianek po przylocie na miejsce
[2012-11-09 10:32 83.7.59.*]
ja nie mogę, jak można wprowadzać taką dodatkową gwarancję, to musi być z urzędu a nie dodatkowo!!!Skoro wybieram jakiś hotel to mam go dostać i tyle, matko boska to niedługo dodatkową usługą będzie sam wyjazd na wakacje czyli wpłać pieniądze a może polecisz albo wykup dodatkową usługę gwarancja wylotu na wakacje za które już wcześniej zapłaciłeś. Paranoja jakaś!!! odpowiedz »
Bez zbędnych niespodzianek po przylocie na miejsce
[2012-11-09 15:27 198.102.219.*]
Dobry komentarz.
Ale: do pierwszego overbookingu w hotelu, ew. zdarzenia losowego (np. awaria rur i zalane pół piętra) to można jeszcze "sprzedawać". Prędzej czy później gwarancję będzie można włożyć między bajki..... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Ryanair chce 60 proc. udziału w polskim rynku przewozów
Pierwsze wnioski audytorów Złotego Standardu
Najnowsze wiadomości z Accor-u
Turyści napadnięci w Zakopanem
Biura podróży organizujące wyjazdy dla marynarzy
Novotel Łódź - jak będzie wyglądał?
Kraków najlepszą europejską destynacją 2015 roku
Do Watykanu tylko z tym przewodnikiem
Właściciel pizzerii wyprowadził w pole dziennikarzy
Otworzono nowy hotel sieci Mercure
Singapore Airlines powiększają flotę