Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Nowe usługi PLK SA
Polskie Koleje Linowe SA uruchamia nowe usługi dla turystów. Kluczowym obszarem dokonywanych zmian jest usprawnienie obsługi klientów. Rocznie z usług kolejek korzysta około 4 milionów pasażerów.
Od 2 lat Polskie Koleje Linowe konsekwentnie podejmują starania, by podwyższać standard obsługi klientów. Od grudnia 2013 roku funkcjonuje system przedsprzedaży biletów na Kasprowy Wierch, a od czerwca 2014 roku na Gubałówkę. Klienci otrzymują tzw. bilety elektroniczne, przesyłane jako wiadomość e-mailowa lub SMS. Z tej oferty korzysta już co 4. klient kolejek górskich w Zakopanem.
Dla większości turystów pobyt w Zakopanem nierozerwalnie łączy się z wycieczką na Kasprowy Wierch i Gubałówkę. Tylko w ostatnim roku liczba przewozów kolejkami górskimi wzrosła o 6 proc. - przede wszystkim - na Kasprowy Wierch. Wielu turystów planuje wycieczki na te 2 góry tego samego dnia. I właśnie z myślą o nich, PKL uruchomiło dwie nowe usługi: Kasprowy Ekspres oraz Park&Go.
Do niedawna zainteresowani turyści mogli kupić bilety jedynie w punktach sprzedaży na stacjach dolnych kolejek górskich. W praktyce oznaczało to, że wyprawy kolejką na dwa szczyty górskie zajmowały cały dzień. Choć odległość między stacjami wynosi ok. 5 km, to i tak najwięcej czasu spędzano stojąc w kolejkach po bilety, szczególnie na przejazd na Kasprowy Wierch.
Obecnie turyści mogą więcej czasu spędzać na szczytach górskich i cieszyć się niepowtarzalną panoramą Tatr, gdyż kwestie logistyczne można ograniczyć do minimum. Rozwiązaniem jest zakup biletów w systemie przedsprzedaży - niemalże w ostatniej chwili czyli na 2 godziny przed przejazdem oraz skorzystanie z usług: Kasprowy Ekspres lub Park&Go.
Kasprowy Ekspres to taksówka kursująca nieodpłatnie o stałych godzinach pomiędzy dolnymi stacjami: Gubałówki a Kużnicami - gdzie znajduje się dolna stacja kolejki na Kasprowy Wierch. Ekspres umożliwia szybki transport i jest oferowany osobom, które kupiły w kasie znajdującej się pod Gubałówką bilety na Kasprowy Wierch. Cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W planach PKL ma zwiększenie liczby kursów, o ile popularność tej usługi nadal będzie rosła.
Park&Go to usługa dobrze znana mieszkańcom aglomeracji. Przyjeżdzającym do miasta umożliwia się zaparkowanie auta na parkingu i skorzystanie z transportu lokalnego. Nie inaczej jest w przypadku zakopiańskiego Park&Go. Zainteresowani turyści kupujący bilety online na kolejkę górską na Kasprowy Wierch mają także możliwość nabyć voucher na parking.
Turyści w ramach vouchera mogą zostawić swoje auto na specjalnie przygotowanym parkingu znajdującym się na trasie do Kuźnic przy ulicy Karłowicza 16, na obrzeżach Tatrzańskiego Parku Narodowego. Tam przesiadają się do busa, który dowozi ich do stacji dolnej w Kużnicach. Usługa kosztuje 30 zł i umożliwia zaparkowanie jednego samochodu osobowego oraz transport do 5 osób busem.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Taco Bar zagrozi kebabom i pizzy?
Kapitan oszalał? Chciał wyskoczyć z samolotu
Wakacje w domku na drzewie lub indiańskim tipi?
Rekord Gdańskiego Portu Lotniczego
Jak zorganizować idealne spotkanie biznesowe
Niekomercyjny rejs morski- Słoneczna Chorwacja: Sierpień- Wrzesień 2009
MSZ odradza podróże do Japonii
Air France-KLM przejmie Wizz Air?
Wodoloty będą przewozić turystów ze Szczecina do Świnoujścia
Przewoźnik z najlepszą obsługą cateringową
Sieć restauracji wchodzi do Polski
Włoskie lotnisko pomoże przełamać strach przed lataniem