Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
Coffeeheaven kawiarnią roku
Czwarty raz z rzędu firma CHI Polska S.A., rozwijająca sieć kawiarni coffeeheaven, zdobyła tytuł Cafe Retailer of the Year przyznawany w europejskim konkursie EuropaProperty CEE Retail Real Estate Awards. Doceniono innowacyjność marki coffeeheaven, udział w rynku i wkład w jego rozwój, koncepcję i projekt oraz sukces komercyjny.
W tym prestiżowym konkursie organizowanym przez EuropaProperty nagradzane są najlepsze firmy i projekty działające na rynku detalicznym Europy Środkowej i Wschodniej. W tym roku oprócz Polski uczestniczyły w nim również Czechy, Węgry, Słowacja, Ukraina, Austria, Litwa, Łotwa i Estonia. Zwycięzców wyłoniło międzynarodowe jury złożone z ponad 36 profesjonalistów. W uznaniu za dotychczasowe sukcesy i osiągnięcie wiodącej pozycji w branży kawowej, w tym roku zasiadał w nim również Paweł Wasiljew, Dyrektor Zarządzający CHI Polska S.A., który dzielił się swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem.
Nagrody przyznano w kategoriach: Retailer, Project, Company i Overall Awards. Każda zakwalifikowana do konkursy firma, musiała aktywnie działać w 2011 r. na co najmniej jednym ze środkowoeuropejskich rynków. Wręczono je podczas uroczystej gali, która odbyła się 9 lutego w hotelu InterContinental w Warszawie.
Markę coffeeheaven doceniono za innowacyjność, wiodący udział w rynku i przede wszystkim za wkład w jego rozwój i wyznaczanie nowych trendów dla branży. Zwrócono także uwagę na efektywną koncepcję strategiczną, które zaowocowały sukcesem komercyjnym i dynamicznym rozwojem marki.
"Fakt, że już po raz czwarty zdobyliśmy nagrodę CEE Retail Real Estate Awards potwierdza jakość i dynamikę rozwoju coffeeheaven oraz konsekwencję i skuteczność naszych działań. To wspólne osiągnięcie całego zespołu CHI Polska. Sukces zawdzięczamy również w ogromnym stopniu niezwykłej lojalność i zaufaniu naszych klientów, którzy inspirują nas do dalszej, ciężkiej pracy. To oni doceniają najwyższej jakości ręcznie parzone espresso, profesjonalizm naszych baristów i wyjątkową atmosferę kawiarni coffeeheaven" - powiedział Paweł Wasiljew.
Pod szyldem coffeeheaven funkcjonuje obecnie 90 placówek zlokalizowanych głównie w centrach oraz galeriach handlowych w największych miastach Polski. W styczniu spółka zadebiutowała jako operator marki COSTA COFFEE, otwierając pierwszą w Polsce swoją kawiarnię z tym logo w galerii handlowej Wola Park.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Egipt: próba reanimacji branży turystycznej
Nie będzie centralnego lotniska dla Polski
Sezon turystyczny na Mazowszu rozpoczęty
W tym mieście za nocleg zapłacisz krocie
Wrocław: nowości w zimowej siatce połączeń
Polacy płacą więcej. Ile kosztuje wiza?
Turkish Airlines notuje straty
eholiday.pl wprowadził własny system rezerwacji
Wizz Air z dumą prezentuje nową stronę