Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
II etap konkursu na Gdański Produkt Turystyczny
W dniu 27 stycznia 2014 Gdańska Organizacja Turystyczna rozpoczyna drugi etap konkursu na Gdański Produkt Turystyczny - plebiscyt internetowy.
Spośród 10 produktów turystycznych, które zostały najwyżej ocenione przez kapitułę konkursu, plebiscyt wyłoni zwycięzcę internautów. Plebiscyt potrwa do 10 lutego 2014 r. podczas, których internauci będą mogli oddać głos na ich zdaniem najbardziej atrakcyjny produkt.
Na stronie www.gdansk4u.pl na której odbywa się plebiscyt internetowy można znaleźć takie produkty jak: "Turystyczny Rajd Samochodowy" i "Szlakiem Złotego Smaku" zgłoszone przez firmę Czerwiński Travel S.C. Kolejne produkty to: "Zwiedzanie Fortu Góry Gradowej z Przewodnikiem" od Centrum Hewelianum, "Poznaj Gdańsk z Galionem" i "Regaty Nord Cup" zgłoszone przez Centrum AZS Galion. Znajdziemy też "Festiwal Szekspirowski w Gdańsku" realizowany przez Teatr Szekspirowski, Latarnie Morską i Restauracje Perła w Nowym Porcie, a także produkt turystyczny "Panienka z okienka, czyli Szlakiem Gdańskiego Przeznaczenia", który oferuje Teja Tur. Znaleźć można też produkty zgłoszone przez APiT Holidays to "Trójmiasto Dzieciom" i "Gotyckie Obiekty Architektury Sakralnej w Gdańsku".
Jest to VI edycja konkursu na Gdański Produkt Turystyczny, którego celem jest wyłonienie już istniejących, wielosezonowych, atrakcyjnych produktów turystycznych dotyczących turystyki przyjazdowej i ich promocja. Laureatów konkursu (zwycięzcę kapituły konkursu oraz internautów) poznamy 11 lutego 2014, natomiast nagrody przyznane zostaną 28 marca 2014 podczas konferencji "Nowe Trendy w Turystyce" w Gdańsku.
Uczestnicy konkursu mogli zgłaszać produkty turystyczne do 10 stycznia 2014 w sześciu kategoriach:
- Aktywny Gdańsk,
- Bursztyn
- Solidarność
- Morze
- Zwiedzanie i Kultura
- Relaks
Kategorie konkursu są spójne z wyszukiwarką produktów turystycznych gdansk4Fun, dzięki czemu wszystkie produkty turystyczne biorące udział w plebiscycie internetowym umieszczone zostaną w wyszukiwarce. Natomiast zwycięskie produkty turystyczne zostaną dodatkowo oznaczone logo konkursu, które wyróżni je na tle innych.
Konkurs składa się z dwóch etapów - Nagrody Kapituły Konkursu oraz plebiscytu - Nagrody Internautów. Pierwszą z nagród uzyska jeden ze zgłoszonych produktów turystycznych, który uzyska największe poparcie kapituły konkursu złożonej z ekspertów z branży turystycznej.
Natomiast nagroda internautów dla produktu turystycznego zostanie wyłoniona poprzez plebiscyt internetowy na stronie www.gdansk4u.pl
Zwycięskim produktom zostaną nadane tytuły - "Gdański Produkt Turystyczny 2014" i "Gdański Produkt Turystyczny 2014 - nagroda internautów" na okres roku. Główną nagrodą w konkursie jest 2 miesięczna kampania promocyjna na portalu turystycznym www.gdansk4u.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Waldorf Astoria Hotels and Resorts otwiera nowy hotel
Menu szparagowe w restauracji Fusion
PolskiBus.com wzbogaca siatkę połączeń w kraju
Sardynia chce przyciągać polskich turystów
Konferencja dla branży eventowej
Ruszył konkurs Najwyższa Jakość Targów EuroGastro 2013
B&B Hotels zbuduje nowy obiekt
Sopockie Spa w Sheratonie poszerza ofertę o nowe zabiegi
Wyspy greckie - nowy przewodnik
Skąd się biorą problemy biur podróży