TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Grecos startuje z kampanią reklamową

Biuro podróży Grecos Holiday poinformowało o rozpoczęciu działań reklamowych w telewizji.


Touroperator reklamuje ofertę na lato 2014 dostępną teraz z rabatami, pakietem gwarancji Bezpieczna Rezerwacja oraz dodatkowymi bonusami dostępnymi tylko teraz.

Kampania promuje Grecosa jako specjalistę od greckich wakacji, który mając najszerszą ofertę wyjazdów pakietowych do tego kraju jest mocno osadzony nie tylko na tamtejszym rynku turystycznym ale też w kulturze Grecji i greckim stylu życia.

"Chcemy dzielić się naszą grecką pasją z Klientami , jesteśmy ich przewodnikami po naszej Grecji" - mówi Bogna Jaśkowiak, Marketing Manager w Grecos Holiday. "Kontynuujemy działania reklamowe oparte na wykorzystywanym już z powodzeniem w ubiegłym roku pomyśle kreatywnym -sympatycznej sprzeczce Greków próbujących dojść do porozumienia co najlepszego można znaleźć na wakacjach w tym pięknym i zróżnicowanym kraju. Ich partnerem jest Grecos - pomagający rozwiązywać te dylematy, choć tak naprawdę na greckich wakacjach każdy wybór jest dobry. Spotem inaugurującym kampanię zapraszamy do greckiej tawerny, która jest miejscem wielu ciekawych spotkań, odkryć i źródłem niezapomnianych wspomnień - nie tylko kulinarnych, choć grecka kuchnia pyszna i lubiana jest dla nas ważnym motywem w tegorocznej komunikacji. W naszym katalogu motywem przewodnim podróży przez wszystkie 18 greckie destynacje jest właśnie kuchnia oddająca bogactwo i różnorodność Grecji. Drugi katalog kierowany szczególnie do rodzin z dziećmi, oprócz szerokiej oferty hoteli z Klubami Delfinki ma też rozbudowaną część poradniczą istotną przy wielu dylematach stających prze osobami wybierającymi wakacje - dodaje.

Spoty reklamowe były kręcone na Krecie - w Rethymno i okolicach. Kreacja tegorocznej kampanii to wynik współpracy z agencją GPD, a produkcja została powierzona firmie Film Produkcja. Reżyserem filmów jest Darek Zatorski.

Kampania, która startuje 22 Grudnia będzie emitowana w wiodących kanałach telewizyjnych (TVN, TVP, Polsat) i w kanałach tematycznych, będzie też obecna w Internecie, prasie i punktach sprzedaży.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
grecos kampania reklamowa grecja kreta polsat tvp




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję