Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Zakopane: turystów przywitają "witacze"
Specjalne bramy witające turystów mają stanąć na rogatkach Zakopanego. Pomysłodawcą jest Marek Trzaskoś, wiceprzewodniczący rady miasta.
Ponieważ większość mieszkańców miasta żyje z turystów, trzeba im okazać gościnność. W tym celu nad zakopianką oraz pozostałymi wjazdami do miasta trzeba ustawić specjalne bramy z napisem powitalnym, czyli tzw. witacze - mówi Trzaskoś.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kim będzie witacz?
[2011-01-04 11:12 92.33.28.*]
"Ponieważ większość mieszkańców miasta żyje z turystów, trzeba im okazać gościnność".....no wlasnie drodzy panstwo. Goscinnosc w miejsce arogancji, braku profesjonalizmu, braku elastycznosci i starej, nabytej jeszcze w czasach PRL pewnosci, ze jest sie absolutnie wyjatkowym nie zawsze poplaca. Mimo uplywu lat i czestych prob zmiany wizerunku Zakopanego, jakos (usilnie) im nie wychodzi!
A tak bardzo chca....i chyba tylko chca! odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Dział dla turystów:
Rekordowy luty w Katowice
TUI stawia na sztuczną
Linie lotnicze SAS pomyliły dzieci!
Regionalny i lokalny produkt turystyczny
Centralwings uruchamia czarter-mix do Hurghady
Strajki w lotnictwie - odwołane loty
Niemieckie linie Condor oferują nowe połączenia i nowe promocje
Europejczycy wybrali najlepszych touroperatorów!
TPN wprowadza tabliczki z napisami w języku angielskim
Beskidy: rośnie zagrożenie lawinowe
Z Bydgoszczy do Hiszpanii, Niemiec, Irlandii i Włoch!
Dniproavia klientem bazy technicznej LOT
Warszawa: restauratorzy obsługują tylko klientów, którzy kupują więcej?
Japońskie pokolenie baby-boomers rusza w świat. Może Polska powinna to wykorzystać?