Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Lublin, Łódź, Pomorskie, Małopolskie i Wielkopolskie nagrodzone za najlepszą promocję
Wczoraj (22.04.09) zakończył się Festiwal Miast i Regionów, na którym wręczono nagrody najefektywniej promującym się miastom i regionom. W konkursie "Złote Formaty" nagrody otrzymali: Lublin, Łódź, Województwo Pomorskie, Małopolskie oraz Wielkopolskie.
Do "Złotych Formatów" 91 miast i regionów zgłosiło 317 projektów promocyjnych. Z nich wybrano 26 najlepszych, które zostały nominowane do finału w pięciu kategoriach: event, wydawnictwo promocyjne, serwis internetowy, outdoorowa kampania reklamowa i Grand Prix Festiwalu Promocji Miast i Regionów.
Na liście nominowanych znalazły się projekty przesłane przez 12 miast (Bytom, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Płock, Rybnik, Szczecin i Warszawa) i 6 urzędów marszałkowskich (województwa Kujawsko-Pomorskie, Małopolskie, Podkarpackie, Pomorskie, Śląskie i Wielkopolskie). Z Gdańska zakwalifikowały się aż trzy projekty. Po dwa projekty ze Szczecina, Lublina, Łodzi, Płocka oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Pomorze i Śląsk okazały się najlepsze w rywalizacji grupowej.
Lublin zwyciężył w kategorii działalność promocyjna za konsekwentne i długofalowe budowanie marki miasta. Według jury Łódź przygotowała najlepsze wydawnictwo promocyjne - serię komiksów City Stories. W kategorii serwis internetowy zwycięzcą okazało się Województwo Pomorskie z witryną dla skandynawskich turystów www.shopandsee.eu. Najlepszą kampanię outdoorową ("Małopolska na Zawsze") przygotowało Małopolskie. W kategorii event wygrały obchody 90-tej rocznicy Powstania Wielkopolskiego zrealizowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego.
Każdy laureat otrzymał nagrodę w postaci 2 kampanii reklamowych do zrealizowania na nośnikach Grupy Ströer. Zwycięzcy mogą więc realizować ogólnopolską kampanię outdoorową o wartości 150 tys. zł oraz kampanię o wartości 20 bądź 50 tys. zł na nowoczesnych nośnikach infoscreen w Warszawskim Metrze.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział nagrody i wyróżnienia:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Można składać oferty w Programie wsparcia
Kto dołączył do Polskich Marek
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Linie lotnicze SAS pomyliły dzieci!
Regionalny i lokalny produkt turystyczny
Centralwings uruchamia czarter-mix do Hurghady
Strajki w lotnictwie - odwołane loty
Niemieckie linie Condor oferują nowe połączenia i nowe promocje
Europejczycy wybrali najlepszych touroperatorów!
Beskidy: rośnie zagrożenie lawinowe
Z Bydgoszczy do Hiszpanii, Niemiec, Irlandii i Włoch!
Dniproavia klientem bazy technicznej LOT
Warszawa: restauratorzy obsługują tylko klientów, którzy kupują więcej?
Japońskie pokolenie baby-boomers rusza w świat. Może Polska powinna to wykorzystać?