TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Lublin, Łódź, Pomorskie, Małopolskie i Wielkopolskie nagrodzone za najlepszą promocję

Wczoraj (22.04.09) zakończył się Festiwal Miast i Regionów, na którym wręczono nagrody najefektywniej promującym się miastom i regionom. W konkursie "Złote Formaty" nagrody otrzymali: Lublin, Łódź, Województwo Pomorskie, Małopolskie oraz Wielkopolskie.


Do "Złotych Formatów" 91 miast i regionów zgłosiło 317 projektów promocyjnych. Z nich wybrano 26 najlepszych, które zostały nominowane do finału w pięciu kategoriach: event, wydawnictwo promocyjne, serwis internetowy, outdoorowa kampania reklamowa i Grand Prix Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Na liście nominowanych znalazły się projekty przesłane przez 12 miast (Bytom, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Płock, Rybnik, Szczecin i Warszawa) i 6 urzędów marszałkowskich (województwa Kujawsko-Pomorskie, Małopolskie, Podkarpackie, Pomorskie, Śląskie i Wielkopolskie). Z Gdańska zakwalifikowały się aż trzy projekty. Po dwa projekty ze Szczecina, Lublina, Łodzi, Płocka oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Pomorze i Śląsk okazały się najlepsze w rywalizacji grupowej.

Lublin zwyciężył w kategorii działalność promocyjna za konsekwentne i długofalowe budowanie marki miasta. Według jury Łódź przygotowała najlepsze wydawnictwo promocyjne - serię komiksów City Stories. W kategorii serwis internetowy zwycięzcą okazało się Województwo Pomorskie z witryną dla skandynawskich turystów www.shopandsee.eu. Najlepszą kampanię outdoorową ("Małopolska na Zawsze") przygotowało Małopolskie. W kategorii event wygrały obchody 90-tej rocznicy Powstania Wielkopolskiego zrealizowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego.

Każdy laureat otrzymał nagrodę w postaci 2 kampanii reklamowych do zrealizowania na nośnikach Grupy Ströer. Zwycięzcy mogą więc realizować ogólnopolską kampanię outdoorową o wartości 150 tys. zł oraz kampanię o wartości 20 bądź 50 tys. zł na nowoczesnych nośnikach infoscreen w Warszawskim Metrze.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Złote Formaty Lublin Łódź Pomorskie Małopolskie Wielkopolskie konkurs promocja za najlepszą promocję City Stories shopandsee.eu Małopolska na Zawsze event Ströer




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję