TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Zmiana identyfikacji wizualnej ibis mega brand

Dobiegła końca zmiana identyfikacji wizualnej hoteli ibis i Etap w Polsce, która jest częścią ogólnoświatowej strategii rebrandingu, wprowadzonej przez Accor - partnera strategicznego Grupy Hotelowej Orbis. Ze wszystkich fasad obiektów należących do sieci obu marek, zdjęto stare logotypy, a na ich miejsce zostały powieszone nowe, w kształcie kolorowych poduszek: ibis i ibis budget.


Nowe marki
Minął niespełna rok, od momentu wprowadzenia nowej strategii działań w obrębie hoteli ekonomicznych zarządzanych przez Grupę Hotelową Orbis. Zgodnie z jej założeniami, ibis stał się marką dominującą - mega brand, w której skład weszły trzy marki: ibis, ibis Styles - dawny all seasons oraz ibis budget - dawny Etap Hotel. Wszystkie marki ibis łączy wspólne DNA i wartości, do których należą: nowoczesność, prostota oraz dobre samopoczucie, przy wyraźnym rozróżnieniu ofert charakterystycznych dla każdej z nich. Celem nowego projektu jest wzrost zadowolenia klientów, poprawa skuteczności systemów dystrybucji oraz programu lojalnościowego.

Zmiana logotypu
Najbardziej zauważalnym elementem dla gości była zmiana logotypu. Z każdego z 17. hoteli ibis i Etap w Polsce, zdjęto dawne neony, by zawiesić w ich miejsce podświetlane czerwone i niebieskie poduszki. Gdyby stare logotypy, a było ich w sumie 126, postawić jeden na drugim, miałyby
w sumie 300 metrów, czyli znacznie więcej niż Pałac Kultury i Nauki w Warszawie. Bez problemów można byłoby także ustawić
z nich jeden z najwyższych budynków na półkuli południowej, bo właśnie niewiele mniej niż 300 metrów wysokości ma Eureka Tower w Australii.

Kampania informacyjna
Operacji zmiany identyfikacji wizualnej towarzyszyła zakrojona na szeroką skalę kampania informacyjna prowadzona przez ostatnie miesiące. Jej celem było wyjaśnienie istoty zmian w architekturze marek oraz przybliżenie oferty każdej z nich. Działania reklamowe obejmowały takie kanały komunikacji jak outdoor, online, social media i media drukowane. Promocja została wzmocniona również za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji np. eventu typu Flash Mob i coraz chętniej wykorzystywanych kodów QR.

5 nowych hoteli
Realizacja strategii rebrandingu została połączona z otwarciem 5. nowych hoteli pod nowymi logotypami. Tym samym sieć hoteli ekonomicznych w Polsce i na Litwie zwiększyła się z 17. do 22. Nowe obiekty, które otwarto jako kompleks 2. hoteli ibis i ibis budget są zlokalizowane w Warszawie i w Krakowie. Piąty obiekt zarządzany przez Grupę Hotelową Orbis - ibis Kaunas Centre, został otwarty w Kownie na Litwie.






Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
hotele ibis mega brand Etap w Polsce Orbis strategia rebrandingu logotyp logo kolorowe poduszki poduszka budget Styles zmiana logotypu kampania informacyjna nowe Warszawa Kraków Kowno Litwa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję