TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Dodatkowa opłata w Rainair - za pierwszeństwo w obsłudze

Od 1 listopada 2006 r. tanie linie lotnicze Rainair wprowadziły dodatkową opłatę tytułem pierwszeństwa w obsłudze pasażerów.


Według Tomasza Kułakowskiego, rzecznika prasowego Ryanair dzięki wprowadzonej opłacie wszyscy pasażerowie zarówno ci z bagażem podręcznym jak i bez będą mieli pierwszeństwo w obsłudze przy wejściu na pokład samolotu i wyboru dowolnego miejsca.

Pasażerowie z bagażem podręcznym mogą za niego zapłacić przy rezerwacji i dokonać odprawy przez Internet. - Unikną dwóch kolejek i do check in, i do gate - podkreślił Kułakowski. Natomiast osoby z bagażem rejestrowanym nie będą musieli czekać przy gate i będą pierwszymi, którzy wejdą na pokład. - Zapłacą w ticket desk na lotnisku i odstają swoje w kolejce do check in - powiedział rzecznik Rainair.

Wysokość nowej opłaty dającej pierwszeństwo w obsłudze to 2 funty lub 3 euro. Rainair spodziewa się, że zwiększy ona zyski przewoźnika, dzięki którym będzie mógł obniżyć ceny biletów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Rainair opłata za pierwszeństwo w obsłudze tanie linie lotnicze przewoźnik nowa opłata dodatkowa opłata opłata pierwszeństwa w obsłudze pasażerów Tomasz Kułakowski rzecznik prasowego Ryanair pasażerowie z bagażem podręcznym na pokład samolotu z bagażem rejestrowanym kolejka do check in do gate ticket desk na lotnisku ceny biletów Wysokość nowej opłaty odprawy przez Internet wejścia


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję