Ogłoszenia
Ogłoszenia
- praca 100% zdalna dla biura podróży, elastyczne...
- Szukam Rezydenta zimowego na sezon 2025
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. turystyki - ITAKA Warszawa
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- ITAKA POZNAŃ PLAZA - STARSZY SPECJALISTA DS....
- wynajem zestaw sluchawkowy do oprowadzania...
- Praca w biurze podróży wakacje.pl w Pruszkowie
- Regionalny Manager Sieci Agencyjnej - region...
- Tłumaczenia języków europejskich w podróży
I etap konkursu na Gdański Produkt Turystyczny 2013 zakończony
W dniu 18.01.2013 odbyło się posiedzenie kapituły konkursu na Gdański Produkt Turystyczny 2013, które zakończyło pierwszy etap konkursu. Podczas spotkania eksperci z branży turystycznej mieli okazję zapoznać się z propozycjami organizatorów turystyki na spędzenie niezapomnianego pobytu w Gdańsku. Największą popularnością wśród nadesłanych zgłoszeń cieszyła się kategoria Gdańsk na Fali: jachty, kitesurfing i morze.
Przez ponad dwa miesiące organizatorzy turystyki mogli przesyłać do Gdańskiej Organizacji Turystycznej propozycje produktów turystycznych w 4 dostępnych kategoriach (Aktywny Gdańsk, Bursztynowy Gdansk, Gdańsk - Dotknij wolności, Gdańsk na Fali: jachty, kitesurfing i morze), zgłaszając tym samym swój udział w konkursie.
Konkurs na Gdański Produkt Turystyczny składa się z dwóch etapów - Nagrody Kapituły Konkursu oraz plebiscytu - Nagrody Internautów. Pierwszą z nagród uzyskał produkt turystyczny, który otrzymał największe poparcie kapituły konkursu. Natomiast nagroda internautów dla produktu turystycznego zostanie wyłoniona poprzez plebiscyt internetowy. Od 21 stycznia 2013 przez okres tygodnia na stronie www.trojmiasto.gazeta.pl użytkownicy będą mogli oddawać swoje głosy na najlepszy ich zdaniem produkt i tym samym wybiorą zwycięzcę.
Wyniki obu etapów konkursu zostaną ogłoszone po zakończeniu plebiscytu internetowego, tj. 28 stycznia 2013.
Zwycięskim produktom zostaną nadane tytuły - "Gdański Produkt Turystyczny 2013" i "Gdański Produkt Turystyczny 2013" - nagroda internautów na okres roku. Natomiast główną nagrodą dla zwycięskich produktów turystycznych jest 2 miesięczna kampania promocyjna w specjalnym serwisie - 50 atrakcji Pomorza na stronie www.trojmiasto.gazeta.pl.
Honorowy patronat nad Konkursem objął Prezydent Gdańska, Pan Paweł Adamowicz.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Andaluzja chce więcej
Ruszyła kampania promująca turystykę w województwie
Konferencja TURYSTA 2025 za
Nowocześnie na Podkarpackim Forum
Dział dla turystów:
Agresywny pasażer Ryanair
Były prezes POT dołącza do zarządu Polskiego Holdingu
Przedłużony ruch bezwizowy do
Niderlandzcy agenci turystyczni zapoznali się z ofertą
Starsze aktualności:
Zrównoważony rozwój ważny dla
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Jakie trendy w europejskich
Skąd Polacy przylecą na
Wakacje.pl doceniają
Grecja spodziewa się rekordowych zysków z
Tour Salon zaprasza na konferencje
Nowa odsłona Instytutu SPA hotelu Amax
Lufthansa współpracuje z Vayant i Criteo
Włoszki najbardziej atrakcyjne w całej Europie
TUI ma gdzieś zasady Fair Play z agentami
PIT apeluje w sprawie opodatkowania biur podróży
Noclegi w polskich górach tańsze niż rok temu
Polscy turyści obniżają standard
Grecy zapowiadają strajk generalny
O czym pamiętać organizując konferencje?
Czym kierujemy się przy wyborze restauracji?
Ruszyła TravelTube - platforma szkoleniowa dla branży turystycznej
