Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w Biurze Podróży w Rudzie Śląskiej
- praca 100% zdalna dla biura podróży, elastyczne...
- Szukam Rezydenta zimowego na sezon 2025
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. turystyki - ITAKA Warszawa
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- ITAKA POZNAŃ PLAZA - STARSZY SPECJALISTA DS....
- wynajem zestaw sluchawkowy do oprowadzania...
- Praca w biurze podróży wakacje.pl w Pruszkowie
- Regionalny Manager Sieci Agencyjnej - region...
Letnia kampania w kawiarniach Coffeeheaven
"Summer with stars" - pod taką nazwą 15 maja wystartowała nowa letnia kampania w kawiarniach Coffeeheaven w całej Polsce.
W ofercie pojawią się tak zwane wschodzące gwiazdy, czyli nowości produktowe oraz kultowe napoje i desery Coffeeheaven, które powrócą na prośbę klientów. Kampania została podzielona na dwa etapy i potrwa do 3 września.
"Lato to dla nas bardzo ważny okres, do którego intensywnie się przygotowujemy. Pragniemy, aby w tym czasie kawiarnie Coffeeheaven stały się ulubionym miejscem regeneracji i pobudzenia. Dla naszych klientów opracowaliśmy więc prawdziwe "gwiazdorskie" letnie menu. Znajdą się w nim absolutne hity, takie jak crunchy cookie frostito, które na prośbę, a nawet nie tylko prośbę, ale wręcz internetową petycję naszych klientów, ponownie wprowadzamy do menu. Nie zapomnieliśmy też o nowościach, które na pewno podbiją serca gości" - mówi Dorota Szczerbicka, head of marketing CHI Polska SA.
powrót gwiazdy
Crunchy cookie frostito ma w coffeeheaven status wielkiej gwiazdy. Jest ulubionym frostito wśród klientów Coffeeheaven, którzy wielokrotnie prosili, by znów powróciło do oferty kawiarni. "crunchy cookie frostito jest ciekawym połączeniem chrupiących czekoladowych kawałków ciastek, które idealne komponują się z kawą, mlekiem i lodem, zapewniając niespotykany smak. Zwieńczeniem gwiazdy jest bita śmietana udekorowana specjalną "ciasteczkową" posypką. Nie dziwi więc nas taka sympatia dla tego produktu, także ta wewnątrz naszej firmy - komentuje Przemysław Słomiński, szef działu kawy i napojów, CHI Polska S.A.
wschodzące gwiazdy
Kuszącą alternatywą dla mrożonych kaw są dwie nowe, owocowe pozycje w menu - raspberry island oraz lime & pink grapefruit soda. Ten pierwszy to wypełniony kruszonym lodem froothies na bazie mleka, o smaku malin. Całość dopełnia warstwa bitej śmietany z polewą malinową. Druga nowość, lime & pink grapefruit soda, świetnie ugasi pragnienie, z racji tego, że owoce cytrusowe są znane ze swojego pobudzającego i orzeźwiającego działania. Połączenie cytrusowych smaków, plastrów pomarańczy, lodu i bąbelków wody wspaniale chłodzi i zapewnia odprężenie.
Wszystkie nowe mrożone napoje, w zależności od indywidualnych preferencji można zamówić w rozmiarze S, M lub L.
coś na ząb
Na spragnionych słodkości w kawiarniach czekają ciekawe propozycje. Będzie sernik z truskawkami oraz nowa kategoria - apetyczne babeczki. W letniej odsłonie babeczki będą przyozdobione słodkim kremem, a w środku znajdą się sezonowe owoce lub czekolada. Wśród nich będą: babeczka z truskawkami i jogurtem, babeczka z owocami leśnymi i kremem a’la mascarpone oraz babeczka z czekoladą i kremem czekoladowym.
Kolejne nowe niespodzianki pojawią się w drugim etapie kampanii, zaplanowanej na początek lipca bieżącego roku.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział dla turystów:
Wzrosty cen w biurach podróży
Nowe połączenie z Lotniska
Agresywny pasażer Ryanair
Były prezes POT dołącza do zarządu Polskiego Holdingu
Starsze aktualności:
Powstaje wielka grupa serwisów
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Zrównoważony rozwój ważny dla
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Jakie trendy w europejskich
Skąd Polacy przylecą na
Wakacje.pl doceniają
Nowa infrastruktura na lotnisku
Hotel Anders organizuje Mistrzostwa Świata
PIT będzie certyfikował nowych pilotów
Znana marka hotelowa znika z Polski
Nowe podejście do Incentive Travel
Letnie menu w Hotelu Kozi Gród
Jakie cele stawia sobie MSiT na nadchodzący rok?
Dokąd wybierają się turyści na krótki odpoczynek?
