Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Zobacz także
Ile osób odwiedziło województwo śląskie?
Sąd UE: Pomoc dla Air France nieważna
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów lotniczych
Katowice dla odmiany
"Katowice dla odmiany" - oto nowe hasło promocyjne stolicy województwa śląskiego. Przez najbliższe lata będzie ono miało za zadanie przyciągać turystów do regionu. Slogan został wybrany przez mieszkańców miasta poprzez internetową ankietę. Hasło wpisuje się w nową strategię promocji Katowic.
Hasło "Katowice dla odmiany" wybrało ponad 48 procent głosujących. Inna możliwość - "Katowice. W centrum przemian" uzyskała 38 procent poparcia. 14 procent internautów stwierdziło, że żadne z haseł nie nadaje się do promocji. Pierwszy zaproponowany przez katowicki magistrat slogan "Katowice - centrum nowych form" również nie spotkał się z aprobatą mieszkańców.
Dwie trzecie ankietowanych uważa, że w promocji miasta należy podkreślać fakt, że Katowice się zmieniają. Pożądanymi cechami są tutaj: metropolitalność, dziedzictwo, alternatywa, aktywność oraz ekoodpowiedzialność.
Według twórców strategii, Katowice nadal kojarzone są w Polsce przede wszystkim z górnictwem, przemysłem oraz imprezami w Spodku. Magistrat chce to zmienić i wyeksponować bogate dziedzictwo miasta oraz jego metropolitalnej skali. W promocji chce wykorzystać do tego alternatywne formy przekazu.
Przez najbliższe trzy lata strategia promocyjna miasta będzie skupiać się na zaakcentowaniu przemian zachodzących w mieście. W 2015 roku mają pojawić się pierwsze efekty działań promocyjnych, między innymi inwestycji kulturalnych i biznesowych na obszarach pozostałych po kopalni Katowice czy też projektów dawnego biura Europejskiej Stolicy Kultury.
Symbolem graficznym Katowic ma być nie Spodek, ale serce, które znane jest w Polsce ze starań o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Jego kolorystyka nawiązuje symbolicznie do przemysłowych korzeni oraz współczesnej aktywności miasta.
Do połowy września 2012 roku opinia publiczna ma poznać pełną wersję strategii promocyjnej Katowic.
Do tej pory największymi projektami promocyjnymi, które miały wpływ na wizerunek Katowic były starania o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku pod hasłem "Katowice - Miasto Ogrodów", a także kampania "Miasto wielkich wydarzeń".
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Turcja chwali się wynikami za 2023
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Wizz Air wprowadza mobilne odprawy w systemie Android
Śledztwo w sprawie wypadku autokaru przedłużone
Rozpoczynają się Targi EuroGastro 2013
Gdańska WSTiH jedną z najlepszych uczelni turystycznych
Hotelarz narażał zdrowie gości - odpowie przed sądem
Rainbow Tours zachęca do wypoczynku w Grecji
PZOT: Koniec zniżek na First Minute
Jak wam się podoba polityka TUI: sprzedajemy tanio bo nas na to stać
Lufthansa coraz popularniejsza wśród Polaków
Uda się przeprowadzić rewolucję na kolei?
Uwaga - zmiany w rozkładzie PKP Intercity
Fast food serwuje drinki alkoholowe
Kanał La Manche: Norman Spirit