Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Raport Sky4Fly: profil współczesnego podróżnika
Grono osób, które decydują się zarezerwować bilet lotniczy przez Internet stale rośnie. Dlaczego? Jaki profil posiada współczesny podróżnik? Na te pytania stara się odpowiedzieć raport Sky4Fly.
Najczęściej na podróże decydują się niezależne finansowo osoby w przedziale: 25-34 lat oraz uczniowie i studenci. Stanowią oni ponad 55% wszystkich klientów, którzy korzystają z usług Sky4Fly. Odsetek osób w wieku powyżej 55 lat w dalszym ciągu jest niewielki.
Coraz częściej z internetowych usług korzystają klienci w wieku średnim.
Najczęściej w lotnicze podróże wybierają się mieszkańcy dużych i bardzo dużych miast. Stanowią oni połowę podróżujących samolotami. Według raportu Sky4Fly, kobiety są największą siłą na rynku podróży lotniczych (65 proc). Płeć piękna jest dziś mobilna i aktywna. Kobiety poszukują optymalnych połączeń lotniczych, biorąc pod uwagę: czas przesiadek, odległość do lotniska, możliwość dojazdu oraz komfort podróży proponowany przez przewoźnika.
Rezerwacji biletów dokonują bardzo często osoby zajmujące się domem (17%). Innymi grupami wyróżniającymi się w raporcie są studenci oraz osoby zatrudnione w sektorach usług i handlu, które podróżują najczęściej służbowo.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kto rezerwuje bilety przez internet?
[2011-05-19 15:18 178.36.1.*]
Raport, że ho ho... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prognozy ruchu lotniczego nad Europą
Czechy: opony zimowe konieczne
Klienci włoskiego kurortu oszukani?
Czy uda się zminimalizować opłaty roamingowe?
Nowa włoska restauracja w Ostródzie
Szybciej z Warszawy do Poznania
Rainbow Tours po zatwierdzeniu rez. na stałą podwyższył kowtę wycieczki o 600 zł
Łódzkie lotnisko podsumowało sezon zimowy
Taksówkarze uczą się dobrego traktowania turystów
Spa we dwoje - z mężem lub koleżanką
Modlin walczy o 5 mln odszkodowania
Gdańscy urzędnicy kupują gadżety dla turystów
Lotnisko w Modlinie stworzone dla tanich linii
Liquid Blue Adventures OGŁOSZENIE O PRACE. CZY TO JUŻ MOBBING???