Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Netmedia przejęła serwis efly.pl
W dniu dzisiejszym spółka eTravel, dedykowana w Grupie Netmedia do sprzedaży usług turystycznych, zakończyła przejmowanie kontroli nad serwisem internetowym efly.pl.pl. Serwis, wraz z domenami, oprogramowaniem i bazami danych, został zakupiony od Grupy eHolidayl.pl Sp. z o.o. Strony zdecydowały nie informować o wartości transakcji.
Serwis efly.pl działa na rynku rezerwacji biletów lotniczych online, oferuje możliwość zakupu biletów lotniczych wszystkich regularnych przewoźników. Co miesiąc stronę odwiedza od 40 do 60 tysięcy użytkowników generując średnio około 150 tysięcy odsłon.
- W przeszłości brak mocnej marki w zakresie sprzedaży biletów lotniczych przez internet ograniczał nas w rozwoju. Teraz, w oparciu o markę efly.pl, powinniśmy skuteczniej docierać do klientów indywidualnych i dzięki temu dynamicznie zwiększać sprzedaż - przekonuje Andrzej Wierzba, prezes Zarządu Netmedia S.A. i eTravel S.A.
W celu przyspieszenia rozwoju działalności turystycznej w ramach Grupy, - Netmedia S.A. rozpoczęła w III kwartale ubiegłego roku reorganizację polegającą na wydzieleniu z Netmedia S.A. całej działalności związanej ze sprzedażą usług turystycznych i przeniesieniu jej do spółki zależnej eTravel S.A. Przejęcie serwisu efly.pl jest elementem nowej strategii Grupy Kapitałowej w zakresie działalności turystycznej.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział zmiana danych firm:
Więcej Polaków odwiedza Skanię. Jak duży
Sieć kawiarni zmienia
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Duża transakcja na rynku restauracyjnym
Eurolot funduje baton na śniadanie
Co wydarzyło się na EuroGastro 2014?
Lotnisko zatrzymało samolot OLT Express
Noclegi w pensjonatach tanieją
Emirates - najlepsza rozrywka na pokładzie
KLM - poznaj współpasażera przez internet
Tatry: zamiast prawdziwych zwierząt - makiety
Enoturystyka dla początkujących
Nocą w restauracjach nawet o połowę taniej
Starwood Hotels & Resorts tworzy nowe biuro sprzedaży
Narciarski tydzień w słonecznych Alpach!