TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Hotele De Silva wypowiedziały umowy w dwóch obiektach

Spółka Hotele De Silva poinformowała o wypowiedzeniu umowy w dwóch obiektach. Firma nie zajmuje się obsługą gości w tych hotelach od dnia 15 września 2014.


Grupa DeSilva, mając na względzie dobro gości oraz możliwości prowadzenia działalności w Mikołajki Resort by DeSilva w Jorze Wielkiej k. Mikołajek i Mielno Resort by Desilva w Unieściu k. Mielna, podjęła decyzję o zaprzestaniu świadczenia usług obsługi gości tych obiektów z dniem 15 września br.

Spółka Hotele De Silva sp. z o.o. była operatorem w/w obiektów na podstawie umów zawartych z deweloperem i jednocześnie sprzedawcą usług świadczonych w obiektach tj. odpowiednio spółką MR sp. z o.o. oraz spółką Mielno Resort sp. z o.o. - obie spółki są powiązane kapitałowo w strukturach właścicielskich i zarządczych.

Rozwiązanie umów nastąpi z winy deweloperów jw. wskutek ich wypowiedzenia przez Spółkę Hotele De Silva złożonego w dniu 16 września br., ze skutkiem na ostatni dzień września br. Spółka przygotowuje jednocześnie formalności związane z procedurą odszkodowawczą przeciwko w/w deweloperom.

Spółka wyjaśnia, że przyczynami, które zmusiły ją do  zrezygnowania z dalszego zarządzania działalnością obydwu obiektów był skrajny brak rzetelności biznesowej deweloperów w zakresie realizacji inwestycji budowy obiektów, ich wyposażania oraz warunków finansowania ich bieżącej działalności.

"Pomimo wielu rozmów, monitów i wezwań z naszej strony, do respektowania postanowień i warunków umów, sytuacja nie ulegała zmianie a jednocześnie ciągłe deklaracje przedstawicieli w/w spółek o poprawie sytuacji do dzisiaj pozostały obietnicami bez pokrycia. W efekcie sytuacja stała się tak trudna, że obiekty przede wszystkim nie zapewniały gościom standardów przewidzianych w zawartych umowach, a co za tym idzie Grupa DeSilva nie mogła oferować usług na poziomie, do którego goście są przyzwyczajeni w innych hotelach naszej sieci. Jakość i obsługa gości na najwyższym poziome jest dla nas najważniejsza i nigdy w tym aspekcie naszej pracy nie idziemy na żadne kompromisy."- powiedział Witold Ignatowski, prezes spółki Hotele De Silva.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
umowa wypowiedzenie usługi jakość




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję