Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
Nowa odsłona agencji Viventum
Agencja Viventum, działająca w branży spotkań, tworzy trzy wyspecjalizowane brandy, które łączy nowy claim - "warte przeżycia". Zmianom merytorycznym towarzyszy nowa strona www firmy oraz logotypy odzwierciedlające charakter każdej marki.
W ramach Viventum działają obecnie trzy brandy: Viventum Incentive Travel, Viventum Events oraz Viventum DMC Poland. Firma świadczy zatem pełen zakres usług związanych z organizacją spotkań, wydarzeń specjalnych, konferencji, kongresów, programów oraz wyjazdów nagrodowych i integracyjnych, ale przez wyspecjalizowane w każdej z tych dziedzin zespoły. Agencja na nowo definiuje także charakter każdego z Brandów, za ich wspólny cel uznając, wprowadzenie projektowanej przez klienta zmiany w wybranym obszarze, dzięki narzędziom w postaci różnego rodzaju spotkań i programów oraz wartych przeżycia i doświadczenia emocji. Viventum specjalizuje się zatem w budowaniu i umacnianiu relacji, motywacji, budowaniu i wzroście świadomości wiedzy o firmie, wzroście sprzedaży a także budowaniu świadomości związanej z działaniami CSR.
"Dopracowaliśmy każdy szczegół, dysponujemy doświadczoną i znakomicie wyszkoloną kadrą profesjonalistów, którzy jednocześnie są pasjonatami, dlatego mamy pewność, że każdy projekt realizowany dla klienta traktują jak własny." - mówi Agata Gościńska, dyrektor zarządzająca i partner Viventum.
Doświadczenie, bogate i różnorodne portfolio oraz partnerska współpraca z wieloma firmami na międzynarodowym rynku spotkań świadczy o profesjonalizmie Viventum oraz kompetencjach firmy zarówno w zakresie organizacji wydarzeń w Polsce, jak i podróży motywacyjnych do większości miejsc na świecie.
Rebranding jest efektem rozwoju Viventum. Zmiany podkreśla uzupełnienie logotypu claimem "Warte przeżycia" a także nowa strona www, która prezentuje trzy wyspecjalizowane brandy oraz doświadczenie i kompetencje agencji.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Viventum się zmienia
[2014-11-03 21:53 89.66.131.*]
Co za nowomowa.... claim, claim, claim - o przepraszam - "nowy claim" ;-) odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Polski system ulg na przejazdy przyprawia o zawrót głowy
Grudzień w hotelarstwie i gastronomii
Praca w turystyce wymaga mobilności?
Hotel InterContinental w Warszawie na sprzedaż
Pyrzowice: rozpoczęto układanie nawierzchni lotniskowych
Możesz napisać do prezesa Ryanair
"Niech pan obsłuży się sam" w barze