Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Jak Gdańsk promował się na ITB?
Gdańska Organizacja Turystyczna podkreśliła swoją obecność podczas największych targów turystycznych w Europie - ITB 2013 w dniach 6-10 marca.
Targi Turystyczne ITB w Berlinie to już 47 edycja targów, corocznie zrzeszająca fanów turystyki, jak również przedstawicieli branży. Dni targowe zostały podzielone na branżowe odbywające się w terminie 6 - 8 marca i dni dla publiczności: 9 - 10 marca, co było wyraźnie widoczne wśród ilości osób odwiedzających stoiska. Ponad 10 000 wystawców ze 180 krajów zaprezentowało swoje oferty podczas targów, a odwiedziło je 170 000 ludzi zainteresowanych turystyką. Regionem partnerskim targów była Indonezja.
Zgodnie z wizją Polskiej Organizacji Turystycznej zachętą dla turystów była bogata oferta polskiego WELNESS i SPA. Polska promowała się zatem jako kraj ciekawych ofert wypoczynku w SPA. Stąd w hali polskiej została specjalnie zbudowana strefa relaksu i odnowy biologicznej. Obecność profesjonalnych masażystów oraz nowoczesne wyposażenie nie pozostawało niezauważalne. Wśród ofert wystawców można było znaleźć wszelkie grupy zawodowe związane z ogólnie pojętą turystyką i podróżami. Znalazły się tu m.in. związki turystyczne, krajowe i regionalne organizacje turystyczne, biura podróży, firmy zajmujące się przewozami turystycznymi, firmy hotelarskie, firmy ubezpieczeniowe, wydawnictwa, firmy zajmujące się informacją turystyczną, i wiele innych. Tak szeroki przekrój wystawców powodował, iż można było w prosty sposób zapoznać się z wiodącymi osiągnięciami globalnego przemysłu turystycznego, nowościami rynkowymi oraz pogłębiać relacje biznesowe. To również ciekawe prezentacje, konferencje i prelekcje związane z najnowszymi trendami w turystyce.
Gdańska Organizacja Turystyczna w tym roku promowała Miasto Gdańsk zaskakując technologią pozwalającą na oglądanie zabytków miasta w tzw. rzeczywistości rozszerzonej. Ten typ prezentacji ciekawych obiektów i zabytków Gdańska pozwalał na ich trójwymiarowe obejrzenie, jak również na wykonanie zdjęcia obiektu "na żywo". Najechanie urządzeniem na specjalnie przygotowany marker pozwalało zobaczyć wybrany obiekt w Gdańsku, a następnie dowolnie go obracać, powiększać czy też zwyczajnie wchodzić do niego. Ten typ promocji wywołał duże zainteresowanie i zaciekawienie nietypowym podejściem do tak ciekawych miejsc w Gdańsku.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Obława na cyberprzestępców na lotniskach
Sprzedaż w biurach potwierdza znaną prawdę
Targi turystyczne Na Styku Kultur już w lutym
Wydarzyło się w polskim hotelarstwie
Zbliżają się Targi Regionalia oraz Targi Agroturystyka
Nowe atrakcje dla turystów w Muzeum Lotnictwa
Pasażer samolotu powinien zakładać kradzież
Wykorzystaj nową niszę na rynku turystycznym