TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jak Gdańsk promował się na ITB?

Gdańska Organizacja Turystyczna podkreśliła swoją obecność podczas największych targów turystycznych w Europie - ITB 2013 w dniach 6-10 marca.


Targi Turystyczne ITB w Berlinie to już 47 edycja targów, corocznie zrzeszająca fanów turystyki, jak również przedstawicieli branży. Dni targowe zostały podzielone na branżowe odbywające się w terminie 6 - 8 marca i dni dla publiczności: 9 - 10 marca, co było wyraźnie widoczne wśród ilości osób odwiedzających stoiska. Ponad 10 000 wystawców ze 180 krajów zaprezentowało swoje oferty podczas targów, a odwiedziło je 170 000 ludzi zainteresowanych turystyką. Regionem partnerskim targów była Indonezja.

Zgodnie z wizją Polskiej Organizacji Turystycznej zachętą dla turystów była bogata oferta polskiego WELNESS i SPA. Polska promowała się zatem jako kraj ciekawych ofert wypoczynku w SPA. Stąd w hali polskiej została specjalnie zbudowana strefa relaksu i odnowy biologicznej. Obecność profesjonalnych masażystów oraz nowoczesne wyposażenie nie pozostawało niezauważalne. Wśród ofert wystawców można było znaleźć wszelkie grupy zawodowe związane z ogólnie pojętą turystyką i podróżami. Znalazły się tu m.in. związki turystyczne, krajowe i regionalne organizacje turystyczne, biura podróży, firmy zajmujące się przewozami turystycznymi, firmy hotelarskie, firmy ubezpieczeniowe, wydawnictwa, firmy zajmujące się informacją turystyczną, i wiele innych. Tak szeroki przekrój wystawców powodował, iż można było w prosty sposób zapoznać się z wiodącymi osiągnięciami globalnego przemysłu turystycznego, nowościami rynkowymi oraz pogłębiać relacje biznesowe. To również ciekawe prezentacje, konferencje i prelekcje związane z najnowszymi trendami w turystyce.

Gdańska Organizacja Turystyczna w tym roku promowała Miasto Gdańsk zaskakując technologią pozwalającą na oglądanie zabytków miasta w tzw. rzeczywistości rozszerzonej. Ten typ prezentacji ciekawych obiektów i zabytków Gdańska pozwalał na ich trójwymiarowe obejrzenie, jak również na wykonanie zdjęcia obiektu "na żywo". Najechanie urządzeniem na specjalnie przygotowany marker pozwalało zobaczyć wybrany obiekt w Gdańsku, a następnie dowolnie go obracać, powiększać czy też zwyczajnie wchodzić do niego. Ten typ promocji wywołał duże zainteresowanie i zaciekawienie nietypowym podejściem do tak ciekawych miejsc w Gdańsku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Gdańska Organizacja Turystyczna targi turystyczne ITB 2013 w Berlinie Berlin Gdańsk promocja Gdańska Polski dni targowe oferta




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję